bijna 1 en nog opvolg nr2?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door zonnetjes, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    sophie is nu 11,5 maand en ik geef haar nog steeds nutrilon 2, wie geeft haar kindje ook nog steeds nr 2?

    eigenlijk zou ik naar 3 moeten omdat 2 van 6 -10 mnd is. maar op kdv geven ze geen 3. ik weet ook dat als ik naar 3 gaat, ze vit d erbij moet krijgen. sophie krijgt 's ochtends een papfles van opvolg + bambix, 's middags een opvolgfles omdat brood er maar zelden in gaat. en 's avonds voordat ze naar bed gaat een opvolgflesje en dat is ong 2 uur na haar avondeten.

    dus mijn vraag is: wie haar kindje van bijna 1 nog opvolg 2 geeft?
     
  2. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Merel is bijna 14 maanden en krijgt nog nummertje 2. We hadden nog veel pakken op voorraad en die maken we op. Dus nog een maand ofzo.
     
  3. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier ook nog altijd gewoon nutrilon 2, en die blijf ik geven tot ze geen melk meer hoeven. Of genoeg zelf eten dan bij de boterham smiddags 50%koemelk/50%water.
     
  4. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij zijn met 10 maanden wel overgegaan op nr3, maar bij de 11-maanden afspraak op het CB bleek dat ze dat niet perse adviseren.
    In principe kun je (volgens het CB dus) de nr2 prima gebruiken. Vanaf 11 maanden begin je ook al af te bouwen richting gewone zuivel, en met een jaar ben je helemaal over naar gewone melk.
     

Deel Deze Pagina