Smorgens niet meer willen slapen.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miranda22, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

    miranda22 Bekend lid

    5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Jeempie wat is dit vermoeiend zeg!

    Normaal gesprokken slaapt xander van ongeveer half 11 s,avonds tot 6 s,morgens dan krijgt hij een pap fles en ging hij weer voor ongeveer anderhalf uur naar bed. (deze tijd had ik dan altijd voor me zelf, xander is een aandachts baby dus daar ben voor de rest van de dag de hele dag mee bezig).
    Nu is het geval dat xander al om kwart voor 6 klaar wakker is, dan vervolgens ze fles niet meer leeg drinkt en hierna niet meer willen slapen, als ik hem op bed leg begint hij te krijssen half stikken alles erop en eraan en dit gaat vervolgens de hele dag door.

    Ik ben eve gebroken op het moment.
    Xander heeft veel in het zh gelegen vanwege heel veel huilen maar dat leek altijd van pijn te zijn, nu lijkt het wel of meneer het doet om aandacht tekrijgen. Kijk af en toe huilen geen probleem dat hoord erbij, maar dit is wel weer erg extreem. Hij kon zich zelfs altijd wel redelijk vermaken maar dat is nu ook ver te zoeken.

    Heeft iemand misschien tips?
    Zo niet was het eve lekker om te luchten.

    groetjes miranda
     
  2. Suzanne75

    Suzanne75 Fanatiek lid

    8 mrt 2007
    1.662
    0
    0
    En als je dan probeert om hem wat later weer op bed te leggen? Niet meteen na die fles? Is wel "vervelender" voor jou natuurlijk omdat je niet terug naar bed kan, maar ja, de rest van de dag huilen lijkt me inderdaad geen pretje. Is hij dan de hele dag wakker verder?
     
  3. miranda22

    miranda22 Bekend lid

    5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    dit heb ik vanmorgen geprobeerd maar hij blijft gewoon wakker.
    Nu ligt hij weer op bed want hij blijft maar in ze ogen wrijfen maar hij is het er niet mee eens, maar ik hou vol hij moet gewoon eve slapen.

    Ja smiddag een kleine 3 kwatier, er zijn genoeg momenten op de dag dat hij aangeeft dat hij moe is, veel gapen en in ze ogen wrijfen, dan leg ik hem op bed en begint meteen te huilen en na een uur te hebben gekrijst (kijk om de 10 minuten eve bij hem en als het te erg wordt eve troosten voor ze ver dat lukt) haal ik hem eruit, maar dan is hij weer klaar wakker, lijkt wel op hij energie krijgt van huilen.
     
  4. Nicole1

    Nicole1 Actief lid

    19 mrt 2008
    133
    0
    0
    Als ik je een hele goede aanrader mag geven GA NAAR DE OSTEOPAAT! Veel vrienden en kennissen van mij hebben er baat bij gehad met een "huilbaby"Het lijkt hocuspocus maar het kan echt werken! GEWOON DOEN! Succes groetjes Nicole
     
  5. Ramona82

    Ramona82 Fanatiek lid

    9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    kan het geen sprongetje zijn? ;)
    succes ermee<-- hoop dat het snel weer wat rustiger wordt voor je.
    grtz Ramona
     
  6. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mijn dochtertje zou volgens de ha en het cb ook 'gewoon' een huilbaby zijn maar wij zijn er gisteren mee naar een osteopaat geweest...
    het is nog niet helemaal verholpen maar ze huilt niet meer de hele dag
     
  7. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    "gewoon een huilbaby" bestaat echt niet hoor :)


    al geprobeerd zn bedje schuin te zetten?
    hoofdeinde op een paar boeken of iets dergelijks... :)
    dat helpt vaak best goed
     
  8. Lolaatje

    Lolaatje Actief lid

    16 mrt 2007
    200
    0
    0
    Groningen
    Elise was de eerste maanden van haar leventje ook "gewoon" een huilbaby volgens het CB. Ze zou teveel prikkels krijgen en een heel gevoelig meiske zijn. Na een aantal weken alleen maar een huilende en krijsende baby te hebben gehad, zijn we ook naar een osteopaat gegaan. Wat ben ik blij dat we dat hebben gedaan! Vanaf die dag hadden we een heel ander kindje! En dat terwijl ze maar een paar keer is geweest!

    Elise huilt vaak nog steeds als ik haar naar bed breng, maar het is een kwestie van 10 minuten wat mopperen en dan valt ze in slaap.

    Natuurlijk zou het ook een sprongetje kunnen zijn, maar dan zou het niet TE lang mogen duren natuurlijk.

    In elk geval sterkte/succes!

    Henriet
     
  9. arielle

    arielle Actief lid

    27 jun 2006
    355
    0
    0
    je schrijft dat ie huilde van pijn maar wat voor pijn was dat dan en kan ie daar nu nog last van hebben?
     
  10. miranda22

    miranda22 Bekend lid

    5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Nou waaron hij in het begin veel huilde was omdat xander een koemelk eiwit allergie heeft, en daar hebben we pas na ongeveer 4 maande pas goeie voeding voor gekregen dus dat is weg.

    Maar ik denk dat ik er uit ben wat er nou aan de hand was. Xander ze eerste tandje is vorige week door gekomen en ze andere tandje was de hele tijd dus blijkbaar aan het drukken want ik zag gister avond dat die door is gekomen en hij is vandaag een heel stuk rustiger, het is nog niet helemaal over maar wel een heel stuk minder.

    We gaan ook naar een osteopaat, gewoon voor hem, heb er nu zoveel goeie verhalen over gehoord en het kan geen kwaad. dus ga volgende week daar een afspraak voor maken.

    Meiden allemaal bedankt voor jullie reactie,s en jullie ook allemaal veel suc6 met jullie kindjes

    groetjes miranda
     

Deel Deze Pagina