Snap er niks meer van....

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Pooh81, 29 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

    Pooh81 Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Ben 1 dag ongi geweest, hierna 5 dagen niks. Nu al 5 dagen roze waterige afscheiding. Vanmorgen voor de zekerheid een tampon in gedaan, vanmiddag zat er op het puntje een beetje lichtroze/rood.....
    Zou dit me ongi zijn? Dan zou ik een cyclus hebben gehad van 12 dagen...
    Snap er niks meer van. blijf ook nog steeds last van me buik houden. weeeig gevoel, af en toe steeken rechts en links onderin me buik.
    Hier mijn tempkaartje tot nu toe, blijft ook hoger dan anders...

    http://img213.imageshack.us/img213/2678 ... tuszi1.png
     
  2. Bia74

    Bia74 Bekend lid

    24 jun 2008
    634
    0
    0
    Heb je 12 dagen geleden of rond die koers (bij laatste menstruatie) een zw-test gedaan of niet? Anders zou je voor de zekerheid kunnen doen toch?
     
  3. Pooh81

    Pooh81 Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Ik heb afgelopen zondag een zw test gedaan, Negatief...
     
  4. Bia74

    Bia74 Bekend lid

    24 jun 2008
    634
    0
    0
    Misschien een eerder eitje? :( Ik heb geen idee dan eigenlijk, als je het niet vertrouwd zou ik gewoon ff een afspraak maken bij je huisarts ofzo.... misschien is dat nog een ideetje? Sterkte meid, lijkt me heel rot idd zo'n gekke cyclus.
     
  5. Pooh81

    Pooh81 Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Ik snap er idd niks meer van. Als FF gelijk zou hebben, zou ik vandaag een innestelingsbloeding hebben? Maar dat verklaard niet de roze afscheiding van afgelopen dagen. En dan zou me cyclus nu ongeveer 22 dagen worden....?

    In iedergeval bedankt voor je reachtie!
     
  6. Pooh81

    Pooh81 Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Nou meiden, de HA stuurt me door naar de Gyn. 16 sept heb ik al een afspraak. Niet alleen vanwege dit probleem maar ook omdat ik al bijna een jaar bezig ben. De gyn had vorige keer (toen ik een cyste had) ook al gezegt dat als ik na een jaar nog niet zwanger was ik gelijk terug moest komen bij hem.

    Als ik nieuws heb laat ik het weten.
     
  7. Bia74

    Bia74 Bekend lid

    24 jun 2008
    634
    0
    0
    Succes Pooh! ;)
     
  8. Pooh81

    Pooh81 Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Meiden, het heeft even geduurt maar ben vandaag naar de gyn geweest. hij had niet echt antwoord op het 'bloedverlies' maar er gaat nu wel wat gebeuren. dag 2 van me cyclus moet ik bloed laten prikken en op dag 10 een samenlevingstest. ook moet me man z'n zaad inleveren. Alles wordt nu dus in kaart gebracht, geeft een goed gevoel ookal is het wel spannend.

    thanx voor jullie reacties!

    liefs, Pooh
     
  9. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Mooi zo Pooh! Ben benieuwd hoe het straks allemaal voor je zal verlopen. Hoop op goed nieuws binnenkort.
     

Deel Deze Pagina