snel dik met een 2e zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamavanfay, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sar

    Sar Lid

    25 apr 2011
    86
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker (4)
    friesland
    Ik kan het ook al merken aan mijn broeken. Ik had normaal heel vaak een riem om, omdat ik dat fijn vind zitten. Maar de riem laat ik nu achterwege. Mede ook omdat ik door de druk op mijn buik enorm misselijk wordt. En broek blijft wel hangen :p Maar een echte zwangerbuik heb ik nog niet, kreeg gisteren nog het compliment of ik was afgevallen ;) haha inwendig moest ik enorm lachen!! :D
     
  2. MamaVanGilani

    MamaVanGilani Niet meer actief

    Hier ook.. ben nu 13 weken en mijn buik ziet eruit al 20 weken onderhand!! Bij Gilani duurde het langer voordat je iets zag haha.. maar des te langer er van genieten hihi
     
  3. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.225
    3.671
    113
    hier nog 1, qua gewicht "maar" 2.5 kilo aangekomen maar nu met 16 weken al een buik alsof ik bijna ga bevallen, verschikkelijk
     
  4. mamavanfay

    mamavanfay Actief lid

    14 nov 2009
    151
    0
    0
    Docent PrO
    Gelderland
    @lieveallemaal!!!

    bedankt voor jullie reacties! ik ben gerust gesteld en weet dat ik niet alleen ben.
    bij de 1e had ik ook een hele mooie kunstzinnige buik vol met paarse strepen;) het is waar, je krijgt er iets moois voor terug maar ik hoop toch zo dat ik niet weer tonnetje rond wordt en dat ik weer op een zebra lijk....

    ach we zullen het wel zien. Eerst er maar eens van genieten dat ik nog steeds mijn eigen kleren aankan en nog niet de positiekleding van zolder hoef te trekken!!:p

    Liefs Elza
     
  5. JahoO

    JahoO Actief lid

    17 aug 2011
    344
    0
    0
    Ondernemer
    Randstad
    Ik ben zwanger van de eerste maar ook al buikje sinds de 8e week.
    Volgens de verloskundige ligt m'n baarmoeder vrij ver naar voren, wellicht heb je dat sneller als je al eens zwanger geweest bent? Ik ben al een ruime 4 kilo aangekomen. :( Ik eet echt veels te veel, vreetbuien enzo :( En als ik veel suiker eet dan blazen m'n darmen weer meer op, hou ik meer vocht vast. Zie ik 's-morgens wel goed, dan ben ik ineens weer slanker. Meer mensen die dat hebben?
    Gelukkig wel wat marge, weeg nu 67,5 bij 169 cm maar pfff.. Heb de rem nog niet echt gevonden. Vanaf volgende week maar weer aan de slag in de sportschool.

    Prachtige buikjes allemaal!
     
  6. seol

    seol Actief lid

    30 sep 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, ik heb ook al een behoorlijke buik. Ik heb alleen wel het idee dat het vooral mijn darmen zijn. Is dit bij jullie ook zo? De baarmoeder groeit voor mijn gevoel nog niet echt. Ik draag veel heupbroeken en die kan ik dus nog steeds aan. Hoe is dit bij jullie?
    Ben er wel onzeker over.
     

Deel Deze Pagina