Zou t gelukt zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Niekjuh, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niekjuh

    Niekjuh Lid

    20 aug 2008
    10
    0
    0
    Ik ben in mei dit jaar na 19 jaar pilgebruik gestopt. Ik ben 36 en dus wat ouder met een kinderwens. Ben wel meteen zwangerschapsvitaminen gaan slikken van vsm. Ben inmiddels 2x ongesteld geworden (1x na 30 dgn en 2e x na 33 dgn compleet met ovulatie en eisprong gevoel gelukkig). Ben nu ook overtijd, vandaag is dag 36 na 2e menstruatie. Ik voel me raar, watten in mijn hoofd, soms als ik voorover buk het gevoel of mijn onderbuik naar voren valt, 's nacht een x wakker geworden omdat ik dacht dat mijn baarmoeder ontplofte, soms licht in het hoofd, veel zeurende onderbuikpijn (al n paar weken), idee van misselijk zijn, tepels n beetje gevoelig en buik voelt opgezet. Ik weet het, ik ben de zoveelste die zich natuurlijk afvraagt van zou het gelukt zijn? Zou het helemaal super vinden en mijn vriend ook. Heb al een CB test thuisliggen maar durf nog niet te testen. A.s. vrijdag gaan we lekker 2 weken op vakantie, wellicht met z'n 3en?
    Alvast bedankt voor jullie reacties, heerlijk om niet alleen te zijn!
     
  2. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Oei dat je nog niet naar de wc bent gerend met die test.
    Ik had me niet in kunnen houden zeg.
    Ik heb voor mijn vakantie getest zodat als ik positief zou testen er wel rekening mee kon houden ivm de zon en het eten.

    Hele fijne vakantie en ik hoop op een positief resultaat
     
  3. meisje0123

    meisje0123 Fanatiek lid

    24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Oeeeeee ik had AL LANG getest!
    Knap hoor!
    Maar heb best goede hoop voor je!
    Succes!
     
  4. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Ik had al lang een testje gedaan haha! Spannend hoor.
     
  5. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    WHAAAAAAAAA :confused: :confused: :confused:

    Ga testen mens!

    pffffffffffffffffffff!

    Nee hoor, je moet natuurlijk doen wat je zelf wil maar ik had waarschijnlijk al 3x getest :) :) :)
     
  6. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Wahahaha ik had ook allang getest hihihi.

    Maar moet zeggen dat ze het wel knap volhoud dat niet testen.
     
  7. Niekjuh

    Niekjuh Lid

    20 aug 2008
    10
    0
    0
    Hihi, wel grappig jullie reacties. Vind mezelf ook stoer hoor dat ik nog niet getest heb! :) Pfff... Ik ben n.l. nogal ongeduldig dus moet om de boel niet te 'jinxen' wachten van mezelf. Anders denk ik als het negatief is; zie wel weer veel te ongeduldig geweest. Ik heb eigenlijk vrijdagochtend voor mezelf als ultimatum [-o<
     
  8. Niekjuh

    Niekjuh Lid

    20 aug 2008
    10
    0
    0
    Oh, bovendien ben ik natuurlijk ook bang dat het allemaal mijn eigen verbeelding is :rolleyes: omdat ik het zooooooo ontzettend leuk zou vinden en mijn mannetje daarmee erg gelukkig zou maken. :)
     
  9. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    Vrijdag pas, Niekjuh? Net voor jullie vakantie. Dat is al dag 38. Dan mag je toch aannemen dat er iets te testen valt....

    Maar toch zeer stoer om te wachten.....kan het me ook wel weer een beetje voorstellen......Laat je het weten vrijdag?
     
  10. Niekjuh

    Niekjuh Lid

    20 aug 2008
    10
    0
    0
    Jullie reacties maken het me wel moeilijk hoor! ;) Maar ik probeer een bikkel te zijn en te wachten tot vrijdag, ochtend wel te verstaan :)
    Heb een gewone CB test in de badkamer klaarliggen. Mijn mannetje weet dat niet hoor. Kan ik 'm misschien verrassen. Stel dat t positief is moet de HA dat dan nog bevestigen?
    Ach we shall see... Als je symptomen e.d. gaat lezen vallen die van mij reuze mee dus wellicht loos alarm. :(
     
  11. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    Symptomen kunnnen volgens mij per persoon en per zwangerschap verschillen...dat zegt niet alles...

    En je moet je niet laten leiden door ons hoor....stel je wordt ongi, dan ben je misschien niet zo teleurgesteld als bijeen neg. test.....en stel, je test vrijdag pos.....wauw...kun je de test in de vakantie kado doen aan je man/vriend....met een strik erom.
     
  12. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Als de test positief is, hoef je het niet te laten bevestigen door de HA. En veel, weinig of geen symptomen zegt helemaal niks! Dus go for it! :D
    Succes vrijdag, spannend!
     
  13. Niekjuh

    Niekjuh Lid

    20 aug 2008
    10
    0
    0
    Als t positief is dan weet ik al hoe ik mijn mannetje ga verrassen. Heb ooit ns t boek Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun gekocht. Dus ik denk dat ik dat inpak voor hem. :)
     
  14. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    DAt heb ik ook gedaan!
    Het is ook een heel leuk boek!

    Succes meid.......vind het ook heel knap!

    Nog 2 nachtjes slapen...........
     
  15. Niekjuh

    Niekjuh Lid

    20 aug 2008
    10
    0
    0
    Heb vanochtend de test gedaan: ZWANGER! Nog voordat het testvenster aangaf dat de test gelukt was stond er al een dik vet kruis in het zwanger gedeelte. Wauw! Ik hoop zo dat het ook allemaal goed mag blijven gaan. En nu begint t wachten op mijn vriend. Hij is tegen half 2 thuis en dan kan ik het met hem delen. Yihaaaaa! Ik vind het echt helemaal geweldig en kan t nog niet geloven. Vanmiddag lekker op vakantie, mijn zus gaat ook mee. Mijn moeder is helaas 15 jaar geleden overleden maar had wel al een beer gekocht voor haar 1e kleinkind dus die beer gaan we zolang uit logeren sturen bij mijn zus. Ik ben echt zoooooooo blij! :) :p :D
     
  16. ilonaa

    ilonaa Bekend lid

    9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    fantastisch!
    hoe gelukkig ga jij op vakantie, ha,ha,ha!

    gefeliciteerd en geniet er maar lekker van.

    liefs ilona
     
  17. Sylvia79

    Sylvia79 Fanatiek lid

    12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    een dikke proficiat zeg en zo vlug ;)
     
  18. Inkie27

    Inkie27 Fanatiek lid

    14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Niekjuh wat super voor je!

    Van harte gefeliciteerd. Nu dubbel genieten van je vakantie.

    Liefs Inkie
     
  19. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Gefeliciteerd meis! Wat zou je vriend overdondert zijn vanmiddag :)
     
  20. daantje79

    daantje79 Lid

    21 dec 2007
    80
    0
    0
    van harte gefeliciteerd!
    dat wordt dubbel genieten van de vakantie

    groetjes daantje
     

Deel Deze Pagina