Soms gewoon onzeker vandaar de vragen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KellyMichelle85, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KellyMichelle85

    21 jul 2008
    29
    0
    0
    Reisverkoopster
    Amsterdam
    Voor die genen die zich er erg aan stoorden dat ik voor de derde keer een berichtje had geplaatst over hetzelfde onderwerp.

    Zal het even uitleggen
    Ik heb vorige maand een vroege miskraam gehad en was toen erg verdrietig en ik had toen nooit zo vroeg moeten gaan testen. Het is voor mij allemaal nieuw en spannend en ik ben er soms onzeker over vandaar dat ik blij was dat ik deze site heb gevonden. Ik weet dat er al wat mensen hadden gereageerd op mijn berichtje en dat kan ik waarderen maar ik dacht dat er misschien ook nog wel anderen waren die iets dergelijks hadden meegemaakt.

    Vind het dan ook erg jammer en kinderachtig dat ik van dreamer zo'n sneer krijg op mijn vragen want dat zou zij denk ik ook niet zo leuk vinden.

    Ook wist ik niet dat als ik nog eens een vraag had deze in hetzelfde topic moest blijven stellen dus dit is niet opzettelijk gebeurd.

    Verder ben ik echt blij met de antwoorden die ik tot nu toe heb gekregen.

    Groetjes
     
  2. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    Sommigen denken dat ze het forum ''ownen''... let daar maar niet te veel op! Een forum is er om je vraag te stellen, dus als je ergens mee zit, gewoon je hart luchten! :D
    Ben van mening dat als mensen zich ergens aan irriteren (een herhaaldelijk terukerende vraag), gewoon niet moeten reageren! Maar je hebt helaas van die types er tussen zitten! Niks aan te doen...

    Dus meid, stel je vraag gerust hoor! :D
     
  3. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0

    srry je kan nieuw zijn dus ng vol met vragen zitten okee snap ik best.. maar vind het flauw dat je hier in het openbaar zet dat je het flauw van haar vind! terwijl meerderehet met haar eens zijn... misschien niet wat eerlijker het via een PB te melden en het zeggen dan hier in het openbaar t zetten?


    verder succes met zwanger worden en hoop dat het snel raak voor je is[/b]
     
  4. KellyMichelle85

    21 jul 2008
    29
    0
    0
    Reisverkoopster
    Amsterdam
    Eleni dank voor je reactie.

    Natassie het klopt dat ik hier nieuw ben en ik wist niet dat je op die manier ook iets tegen iemand kunt zeggen nu dus wel..
    Ik vond de reactie van die persoon op mijn vraag ook flauw want die was ook openbaar en voor mij is het een serieuse vraag. Voelde mij eigenlijk een beetje voor schut staan vandaar dat ik het even kwijt moest, als ik had geweten dat het op een andere manier moest had ik dat uiteraard gedaan. Bedankt voor je succes wens jij ook als je bezig bent.

    Hopelijk kan ik in het vervolg met plezier deze site bezoeken en in alle rust mijn vragen kwijt.

    Groetjes
     
  5. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    mei als je vragen heb fijn stellen :)
    en je leer nu alles vanzelf allemaal :)
    dus komt allemaal goed ;)

    en ja wij zijn ook bezig voor een 2e kleine helaas al 2 miskramen gehad maar nu vol goede moed verder :)
     
  6. KellyMichelle85

    21 jul 2008
    29
    0
    0
    Reisverkoopster
    Amsterdam
    Oww dat is echt heel naar ik had dus vorige maand een hele vroege mk..het was nog wel niet veel maar toch..ik was er verdrietig van.

    Je hebt gelukkig al een gezond kindje dus er gaat vast en zeker een tweede komen!

    Laat je het weten als het zover is?

    xxx
     
  7. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    is goed als je wit msnen of iets ;) mag het ook msn staat onderin als het goed is :)

    fijne avond verder ga ik zo m bedje maa rin :)
     
  8. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Vragen stellen staat vrij.
    Wel moet ik toegeven dat als je zo vaak een topic over hetzelfde opent het lijkt alsof je niet luistert naar de tips van een ander.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat ze er dan een beetje, hoe zeg ik dat netjes, kribbig op reageren.
    Ieder van de dames hier op het forum zijn hier om te vragen en te antwoorden.
    Ze willen je echt wel helpen dat is het punt ook niet.

    Ik snap je onzekerheid maar het enige wat ze nu kunnen en blijven zeggen is wacht tot je NOD en doe een test.
    Ook na een positieve test kan het fout gaan en daar kan ik dan weer over meepraten.

    Even goede vriendjes enne succes he ;)
     
  9. KellyMichelle85

    21 jul 2008
    29
    0
    0
    Reisverkoopster
    Amsterdam
    Ik wist ook niet dat ik in hetzelfde topic steeds vragen moest stellen omdat ik hier nieuw ben en ik ben ook echt wel blij met de mensen die mij antwoorden geven. Vorige maand heb ik ook na een positieve test een MK gehad. Omdat die ovutesten van kruidvat zolang positief bleven ben ik in de war geraakt en ik heb echt niet elke keer een topic geopend omdat ik de eerdere antwoorden niet serieus nam.

    Dus nogmaals iedereen bedankt voor de antwoorden en nu weet ik dat ik niet elke keer een nieuw topic hoef te openen.
     
  10. Dreamer83

    Dreamer83 VIP lid

    16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik vind het niet fijn dat je dat dan zo doet en mij geen pb-tje stuurt als je mijn opmerking niet leuk vind.
    Dan had ik het gewoon kunnen uitleggen en had je je er niet rot onder gevoeld.

    Maar goed, je opende voor de 4e keer eenzelfde topic. Waarin dan ook 4x dezelfde antwoorden kwamen.
    Ik heb je 3x antwoord gegeven op dezelfde vraag en ook 3x gezegd dat je beter in je andere topic kon blijven omdat die anders gesloten zou worden.
    Niks verkeerds aan lijkt me, ik probeerde je alleen maar te helpen.
     
  11. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Als je op de home pagina rechts in je scherm kijkt dan staan er onder de gesponsorde koppelingen 3 zinnen in het zwart.

    Berichten sinds laatste bezoek | Bekijk je berichten | Bekijk onbeantwoorde berichten

    Als je op de middelste klikt, bekijk je berichten, dan krijg je een lijst waar je in kan zien welke topic je heb gereageerd en als er een roze vakje knippert voor die zin dan is er een reactie geplaatst.

    Zo nog een laatste tipje van mij ;)

    Succes he
     
  12. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @Dreamer, als je de bovenstaande antwoorden had gelezen had je gezies dat TS neit wist dat ze je een pb had kunnen sturen en heeft aangegeven dat ze dat dan ook wel gedaan had.

    Misschien een idee om het 'irritante vragen' topic te openen? :) :)
    DAn mag iedereen daar alles 10x opnieuw vragen en degen die daar geen zin in hebben hoeven dat dan niet te lezen 8) ?

    Ach, ik snap jullie allebij wel hoor. ;)
    Leven en laten leven zou ik zeggen!

    Allemaal succes met zwanger worden!
     
  13. KellyMichelle85

    21 jul 2008
    29
    0
    0
    Reisverkoopster
    Amsterdam
    Hoi Lilly en Kimmeding,

    Dank voor jullie reacties.

    Nu weet ik hoe ik dat moet doen met een pb en ik zou het kunnen waarderen dat op het moment dat iemand mij ergens op wil wijzen zij het op dezelfde manier doet als hoe zij het zelf ook graag heeft.

    Allemaal een fijne zondag toegewenst!
     
  14. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Alles uitgesproken... en voortaan inderdaad via de PB-knop, nu deze gevonden is.

    Het is logisch dat het in het begin moeilijk kan zijn alles te vinden en te ontdekken. Voor leden die al langer lid zijn is dat misschien meteen een goeie tip: help elkaar ;)!

    Deze kan, nu alles is uitgesproken, op slot.

    Groetjes,
    Josien
     

Deel Deze Pagina