Sonja Bakker

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mahicary, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mahicary

    Mahicary Actief lid

    23 feb 2007
    171
    1
    0
    Belgisch Limburg
    Heyla ik had een vraagje,
    voor ik zwanger was heb ik een hele tijd het sonja bakker dieet gevolgd, graag wou ik dit na mijn bevalling terug gaan doen, maar ik heb er voor gekozen om borstvoeding te geven, ik weet dat dieten niet goed is als je zwanger bent of borstvoeding geeft, maar nu vroeg ik mij af of dit dieet eventueel wel mocht. je valt er zo'n 700g - 1kg per week mee af, weet niet of je het dieet kent maar het is eentje met enorm veel gebruik van kwark, yoghurt, groenten, ... per dag dan wel maar zo'n 100g aardappelen, 75g vlees, .. het is eigenlijk een manier van gezond leren eten.. niet vergelijkbaar met herbalife (shakes) en dergelijke...
    of dat ik het eventueel kan volgen met dan mss een iets extratje om toch iets meer kcal binnen te krijgen als het gewone dagmenu..
    hoop dat jullie er een beetje aan uit kunnen & anders wil ik wel eens een dagmenuutje doorgeven om een idee hiervan op te doen.
    alvast mercikes xxx
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi mahicary,

    Ik ken het sonja bakker dieet en het is een prima dieet om af te vallen maar je borstvoeding zal hier door terug lopen. Het zijn te weinig calorieen om de borstvoeding te blijven voorzien van voldoende voedingstoffen.
    Afvallen kan je altijd nog! en borstvoeding geven is ook heel goed voor je figuur!
    Groetjes imke
     
  3. Mahicary

    Mahicary Actief lid

    23 feb 2007
    171
    1
    0
    Belgisch Limburg
    mercikes voor je antwoord! ik wou me er toch even over informeren want zou nie willen dat mijn kleine meid tekorten zou komen, dan is Sonja bakker voor als ik geen borstvoeding meer geef :D
     

Deel Deze Pagina