Babydoos met hoeveel weken bestellen jullie die?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Naiobi, 29 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Hoi,

    zoals het topic al aangeeft, vanaf hoeveel weken bestellen jullie de babydozen? Ik zie op sommige sites dat het best lang duurt voordat het binnenkomt..

    thanks voor het antwoorden!
     
  2. Yule

    Yule VIP lid

    6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Maakt niet uit hoor, wanneer je 'm besteld. Je krijgt ze toch pas in het derde trimester. Zelfs als je bij week 35 besteld krijg je hem nog, maar dan heel snel natuurlijk!

    Ik heb geloof ik met 20 weken ofzo al die bonnetjes ingevuld en kreeg het meeste in de 7e maand.
     
  3. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Ik ga ze niet weer aanvragen. Zoveel bijzonders zat er nu ook weer niet in en je wordt na die tijd gebombadeerd met reclame.
     
  4. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    gheheh ik ga toch verhuizen :p en brievenbus accepteert geen reclame :)
     
  5. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Die reclame is op jouw naam dus kun je wel stickers plakken maar dat helpt niet, en je wordt ook gebeld ;)
     
  6. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik ga ze idd ook niet aanvragen! Heb dat vorige keer niet gedaan en niks gemist moet ik zeggen! Dus deze keer ook weer niet! Zeker niet als ik hoor idd wat Nemo ook schrijft, al die 'rot'reclame achteraf! Nee dan koop ik dat fopspeentje en lepeltje ;) wat erin zit zelf wel!

    Maar je kan ze evt gewoon nu aanvragen, hun zullen wel rekening houden met de uitgerekende datum!
     
  7. Marijke1982

    Marijke1982 Niet meer actief

    Ik zou ze niet bestellen. Heb er wel 2 besteld, idd op mijn oude adres, met een vals telefoonnummer omdat ik geen zin heb in reclame en gebel achteraf. Maar ik vond ze niet bijzonder.
    Meer dozen ga ik niet bestellen, en bij een eventuele volgende zwangerschap zal ik ze helemaal niet bestellen..
     
  8. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wat wel helemaal super is ipv de babydozen is je geboortekaartje inleveren bij de C1000 en de PLus, dan krijg je ook een babydoos maar dan helemaal vol met boodschappen waar je echt iets aan hebt! En je krijgt naderhand geen reclame of telefoontjes.
     
  9. Rups

    Rups Actief lid

    29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    In welke maand krijg je die van het kruidvat? Ik heb nog steeds geen bericht van ze gehad
     
  10. Loesjuh

    Loesjuh Niet meer actief

    Ik kreeg gelijk een mail dat ik hem op kon halen, dus ik denk dat je je ff opnieuw moet aanmelden.
     
  11. Kikkervisje

    Kikkervisje Actief lid

    14 dec 2007
    235
    1
    0
    Die van het kruidvat is echt de meest nutteloze van allemaal!
    Ik heb er maanden over gedaan om dat mailtje met de bon te ontvangen en achteraf zat er alleen maar rommel in. Onder andere een blikje Redbull voor papa :rolleyes: :(

    Voor mensen die in de buurt van een 'Baby-Dump' wonen, hun doos is een aanrader! Daar zaten leuke, nuttige spullen in en je wordt niet lastig gevallen met reclame.
     
  12. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Ik vond die van de babydump en prenatal wel leuk. Maar die van etos en kruidvat waren om te huilen en dan kom je ook nog eens om in hun reclame, bah!
     
  13. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    vond m wel grappig die redbull in een doosje papa word al zo vaak vergeten...
     
  14. Rups

    Rups Actief lid

    29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Ja,ik heb weer ff opnieuw ingevuld bij Kruitvat, en kreeg nu wel een email dat ik de doos op kan halen met de uitprintcoupon .. zal niet zo veel voorstellen maar alles wat gratis is dat is natuurlijk mooi meegenomen :D

    Die van Prenatal vind ik het leukst
     
  15. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    C1000 was de topper, echt bomvol.
    etos en prenatal waren ook leuk

    kruidvast was om te huilen

    babydump heb ik vorige keer niet gehaald, wat zit daar zoal in?
     
  16. Minke24

    Minke24 Fanatiek lid

    18 aug 2007
    1.380
    22
    38
    Ik had ook een oud mobiel nummer opgegeven, maar omdat wij ook gewoon in de telefoongids staan, werd ik dus toch gebeld voor allemaal reclamegedoe... :-s
     
  17. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik heb ze wel vond die van de etos erg nutteloos die van kruitvat was wel leuk hier
    maar goed gewoon niet je telefoon nummer ofzo invullen of een verkeerde word je ook niet gebelt de reclame in me brievenbus boeit me niet maar ze kunnen me in ieder geval niet bellen :D

    heb nu die van de babydump 2 dozen van prenatal hun fout kruitvat doos en de domme etos doos en nog 1 geloof ik

    voordeel ik sta ook niet in telefoon boek :D
     
  18. Madeliefke

    Madeliefke VIP lid

    19 jan 2008
    6.280
    190
    63
    Hoi hoi,

    Heb de dozen lekker al besteld. Kan ik lekker anoniem van achter de pc doen hihi. Bovendien duurt het altijd een tijdje voordat je berciht krijgt dat je ze kunt ophalen, dusse ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken.

    Mij lijkt zo'n doos met allemaal schattige spulletjes helemaal geweldig :D

    Heb die van de Prenatal, Etos en Babydump aangevraagd

    groetjes Elke
     
  19. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.490
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja leuk he :) nu kan en mag je :) lekker weer een bevestiging van je zwangerschap!
     
  20. Zonnebeertje

    Zonnebeertje Fanatiek lid

    1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik heb nog steeds geen bericht van de prenatal :( de meeste hebben hem al met 27 weken :(
     

Deel Deze Pagina