Spijkerjasje Nijntje, Kleding, Borstkolf, Winnie Vestje enz.

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door debbie1988, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie1988

    debbie1988 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Te Koop:

    Leuke kleertjes maat 62 en 68, er zijn 4 truitjes maat 68 en de rest is maat 62. Voor foto's kijk in me album, er zitten onderandere truitjes, broekjes, vestjes en 1 winterjas in. De merken zijn o.a. Mexx, V&D, H&M, Zeeman, Dirkje enz. Doe een goed bod
     
  2. debbie1988

    debbie1988 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Te Koop:

    Leuk jasje maat 68, de kleur is legergroen. Het jasje is nog z.g.a.n en is weinig gedragen, ook heeft het een muts en zakjes. Voor foto zie album
     
  3. debbie1988

    debbie1988 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Te Koop:

    Legergroen jasje met grijze cappucion, maat 68 en nog z.g.a.n.
    Ook deze heeft een muts en zakjes, en is lekker warm.

    Voor foto kijk in mijn album
     
  4. debbie1988

    debbie1988 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Te Koop: Leuk 40delig jongenskledingpakket, ziet er allemaal nog erg netjes uit en zijn verschillende merken zoals: name-it, mexx, zeeman, v&d, h&m, villahapp enz.

    Er zit onderandere in: t-shirt korte en lange mouw, vestjes, rompers, boxpakjes, broekjes, setjes

    Voor foto's zie album
     
  5. debbie1988

    debbie1988 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Te Koop:

    Leuk spijkerjasje en vestje in 1 van Nijntje, de 2 zijn ook apart van elkaar te dragen. Je kan ze doormiddel van een rits aan elkaar vast maken, zodat het lekker warm is voor de winter. De kleur van het vestje is een beetje appelgroen, kijk voor een foto in me album.

    Het jasje + vestje is bijna niet gedragen, en ziet er nog als nieuw uit.

    Het is een maatje 74, al valt het spijkerjasje alleen iets groter uit als je die alleen draagt (dus zonder vest eronder)
     
  6. debbie1988

    debbie1988 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Te Koop:

    z.g.a.n witte blouse met donkerblauwe spencer eroverheen, is niet vaak gedragen en ziet er dan ook nog netjes uit. Maat 80

    Zie voor foto mijn album
     
  7. debbie1988

    debbie1988 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Te Koop:

    Goedwerkende Hand Borstkolf Incl. Extra's en Reserve Onderdelen, de borstkolf is niet veel en lang gebruikt. Hij ziet er dan ook nog goed uit, en werkt nog uitstekend. Zoals vermeld zitten er veel extra flesjes en onderdelen bij, voor foto kijk in mijn album
     
  8. debbie1988

    debbie1988 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Te Koop:

    Heel erg leuk en nog mooi winnie the pooh vestje met puntmutsje, maat 68. Is lekker warm voor de wat koudere dagen (heel wat in nederland), ziet er nog netjes en mooi uit en is niet veel gedragen.

    Voor foto zie mijn album
     
  9. debbie1988

    debbie1988 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Te Koop:

    Leuk en goeduitziend wagen/boxpakje van het Merk Beatrix Potter, Het is maat 68. Ik had zelf niks met het merk, daarom is het eigenlijk nooit gedragen. Ook zit er nog een mutsje en handschoentjes bij, voor foto zie mijn album
     
  10. ik heb je advertenties samengevoegd en de titel veranderd.

    groetjes,
    rachel
     
  11. debbie1988

    debbie1988 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Deze is inmiddels verkocht het beatrix potter wagen/boxpakje
     
  12. ik heb je titel weer aangepast :) (melding sturen mag ook hoor ;) )
     
  13. debbie1988

    debbie1988 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    - Leuke kleertjes maat 62 en 68, er zijn 4 truitjes maat 68 en de rest is maat 62. Voor foto's kijk in me album, er zitten onderandere truitjes, broekjes, vestjes en 1 winterjas in. De merken zijn o.a. Mexx, V&D, H&M, Zeeman, Dirkje enz. Doe een goed bod

    - Leuk 40delig jongenskledingpakket maat 50 - 56, ziet er allemaal nog erg netjes uit en zijn verschillende merken zoals: name-it, mexx, zeeman, v&d, h&m, villahapp enz. Er zit onderandere in: t-shirt korte en lange mouw, vestjes, rompers, boxpakjes, broekjes, setjes

    - Leuk spijkerjasje en vestje in 1 van Nijntje, de 2 zijn ook apart van elkaar te dragen. Je kan ze doormiddel van een rits aan elkaar vast maken, zodat het lekker warm is voor de winter. De kleur van het vestje is een beetje appelgroen, Het jasje + vestje is bijna niet gedragen en ziet er nog als nieuw uit. Het is een maatje 74, al valt het spijkerjasje alleen iets groter uit als je die alleen draagt (dus zonder vest eronder)

    - Heel erg leuk en nog mooi winnie the pooh vestje met puntmutsje, maat 68. Is lekker warm voor de wat koudere dagen (heel wat in nederland), ziet er nog netjes en mooi uit en is niet veel gedragen.

    - Leuk jasje maat 68, de kleur is legergroen. Het jasje is nog z.g.a.n en is weinig gedragen, ook heeft het een muts en zakjes.

    - Legergroen jasje met grijze cappucion, maat 68 en nog z.g.a.n.
    Ook deze heeft een muts en zakjes, en is lekker warm.

    - z.g.a.n witte blouse met donkerblauwe spencer eroverheen, is niet vaak gedragen en ziet er dan ook nog netjes uit. Maat 80

    - Goedwerkende Hand Borstkolf Incl. Extra's en Reserve Onderdelen, de borstkolf is niet veel en lang gebruikt. Hij ziet er dan ook nog goed uit, en werkt nog uitstekend. Zoals vermeld zitten er veel extra flesjes en onderdelen bij,

    Voor foto's kijk in mijn album, en als je ergens op wil bieden stuur dan een pb en doe een bod
     
  14. debbie1988

    debbie1988 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    In de doos zitten o.a. T-Shirts, Truitjes, Vesten, Broeken, Spijkerbroeken, Tuinbroeken, Bodywarmer enz.

    Het is allemaal maat 74 en ziet er allemaal ook nog goed uit, de meeste kleertjes zijn van H&M of Mexx. Ook zit er een truitje bij van Timberland en ook van V&D en Friendz enz.

    Stuur me maar een pb met een goed bod en voor foto's kijk in me album
     
  15. ik heb je advertenties weer samengevoegd. misschien wil je er zelf op letten dat je je volgende aanbiedingen ook in dit topic plaatst?

    bedankt,
    rachel
     

Deel Deze Pagina