[Spoilers] Harry Potter.

Discussie in 'De lounge' gestart door Amanthis, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    kwam uit de sortinghat!
     
  2. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, dat heb ik dus idd gemist.
     
  3. Mamasu

    Mamasu Fanatiek lid

    10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Pfff nou ik heb hem net ook uit.... Zat gewoon met tranen in mijn ogen op het eind! (of zouden dat weer die hormonen zijn?). Ik vond het erg mooi maar vind het zo jammer dat dit het laatste deel was! Ik heb nu echt onthoudingsverschijnselen...
     
  4. MariekeV

    MariekeV Fanatiek lid

    28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Hier ook.. tranen kwamen tevoorschijn.. hahaha! Geef de hormonen maar de schuld. Bij de laatste film had ik het ook zwaar in de bio toen Sirius B dood ging.

    Ben op zich best tevreden over het eind. Beetje zoetig maar ik had Harry toch echt niet echt dood willen zich gaan (of dood blijven, het is maar hoe je het uitlegt).

    Ben wel heel blij dat Snape toch geen bad guy was, geloofde / hoopte het namenlijk niet dat hij dat echt was bij het eind van boek 6, hij was 1 van mijn favo karakters en ik zat dus inderdaad te brullen toen eigenlijk bleek dat hij gewoon zoveel van Lilly hield dat hij zijn leven ervoor op het spel zette en uiteindelijk dood ging. *zucht*
     
  5. MollyM

    MollyM Bekend lid

    Spannend zeg ik moet nog 50 bladzijden en dan is het voorbij! :( het is wel super spannend. Snape is nu bij Voldemort en volgens mij gaat ie hem doden want de Elder wand werkt nu niet voor Voldemort omdat Snape nog leeft ofzoiets...... Ga vanavond snel verder lezen.
     
  6. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat is er eigenlijk met Crookshank gebeurt, in het begin heeft Hermoine hem nog, maar na de wedding is hij ineens uit het verhaal verdwenen, ik hij op de Burrow achtergebleven of zo?
     

Deel Deze Pagina