Spontaan zwanger met pcos.

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Lovebabys, 5 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovebabys

    Lovebabys Actief lid

    13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Lieve allemaal,

    Ik ben een aantal jaar niet online geweest op deze site. Er is inmiddels veel veranderd. Zo ben ik inmiddels 45 kilo afgevallen na een maag operatie. Voor de operatie werd ik nooit ongesteld. Na de operatie en gewichtsverlies werd ik om de 45 a 48 dagen ongesteld.

    Op 20 augustus heb ik een positieve ovaluatie test gehad. Natuurlijk geklust. Vanmorgen deed ik een test van de action eentje die je 4dagen eerder kan doen. Deze gaf zo een vaag streepje dat ik echt dacht van nee dit zit in je hoofd na jaren lang negatieve testen.

    Ik besloot toen een clearblu test te kopen en ja hoor die gaf aan zwanger 1-2

    Ik kan het gewoon niet bevatten na al die jaren. Ivm mijn operatie zou ik pas vanaf eind november zwanger mogen worde dus dat word wat. Ik weet even niet wat ik moet voelen, nooit gedacht dat ik spontaan zwanger zou worden. Ik moet het echt even laten bezinken.
     
  2. Citroentje93

    Citroentje93 Fanatiek lid

    28 feb 2017
    1.724
    909
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    jeetje gefeliciteerd !! Knap dat je zo veel bent afgevallen en wat fijn dat je spontaan zwanger bent geworden. Ik heb er niet veel verstand van maar waarom mag je eigenlijk pas vanaf eind november zwanger worden ?
     
  3. Stretchfield

    Stretchfield Bekend lid

    3 jun 2015
    603
    108
    43
    Dit termijn is waarschijnlijk vast gesteld omdat je eigen lichaam alle voedingsstoffen nodig heeft en tijd nodig heeft om weer te "ontgiften". De energie is dus belangrijk voor eigen lichaam. (Denk ik)

    @Lovebabys gefelciteerd! Ik denk dat die twee maanden niet veel uitmaakt!
     
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gefeliciteerd.
    super zeg, dat het in 1x gelukt is.

    Maar als je in november pas zwanger mocht raken, waarom was je nu al begonnen?

    denk dat die maanden niet zoveel uitmaken hoor. ;)
     
  5. Tilly92

    Tilly92 Lid

    20 jun 2017
    83
    18
    8
    Vrouw
    Wat een fijn nieuws, gefeliciteerd!
    Ik wens je een goede zwangerschap toe en dat die 2 maanden niks uit gaan maken!
     

Deel Deze Pagina