Spullen delen met mama's

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Babiescorner, 20 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babiescorner

    Babiescorner Nieuw lid

    20 jul 2017
    4
    5
    3
    Vrouw
    Hallo,

    Even een nieuwe gebruikersnaam.

    Ik heb de laatste dagen heel veel spullen weggegeven via Facebook aan mensen die het nodig hadden.
    Het is me opgevallen dat er heeeeel veel interesse was in een doos billendoekjes! Ik kreeg er zoveel reactie's op, niet verwacht.
    Nu ben ik heel erg van het delen, dus heb ik een pagina geopend waar ik spullen zal delen met mama's die het goed kunnen gebruiken. Ik koop actieproducten van de 1+1, waarvan 1 voor mijn baby is en 1 voor een andere mama die het nodig heeft. Deze ga ik op de pagina delen.

    Misschien zijn er mama's die zelf ook spulletjes kwijt kunnen.
    I'm gonna give it try, ben benieuwd of er ook daadwerkelijk interesse is. De afgelopen dagen heb ik zeker 20 mama's blijgemaakt via andere facebookpagina's, dus ben benieuwd!

    Facebookpagina is Babiescorner (babiescorner010) Zie het als een weggeefhoekje voor babyspullen.

    Groetjes
     
  2. jupke

    jupke Niet meer actief

    Leuk idee. Ik ga kijken.

    Waarom maak je hier een andere naam voor aan?
     
    Ctje1987 en blossom85 vinden dit leuk.
  3. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Wat een mooi idee. Hier helaas nog geen mama dus nog geen spulletjes in de aanbieding. Maar een dikke pluim voor jou.
     
  4. Molensteen

    Molensteen Fanatiek lid

    17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Maar welke regio?? Anders krijg je verzendkosten

    En hoe ga je na of het echt een mama is die het nodig heeft
     
  5. Babiescorner

    Babiescorner Nieuw lid

    20 jul 2017
    4
    5
    3
    Vrouw
    Als beheerder ben ik 'zichtbaar' op de fb pagina. Als ik hier met mijn eigen account dit ga neerzetten weet heel zw.pagina wie ik ben. Blijf liever anoniem onder mn eigen account, anders kan ik niet meer zo vrij praten over dingen hier haha
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  6. Babiescorner

    Babiescorner Nieuw lid

    20 jul 2017
    4
    5
    3
    Vrouw
    Ikzelf regio 010, dus rotterdam, vlaardingen, Maassluis, Schiedam.
    Ik heb al heel veel spullen weggegeven en ze zijn het gewoon komen ophalen. Kwestie van vermelden waar het af te halen is.
    Ja je kan het nooit echt weten natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat mama's die het echt nodig hebben zullen reageren. Kwam vandaag een mama 2 pakjes billendoekjes halen. Denk niet dat ze voor 2 pakjes hierheen zou komen als ze het niet nodig zou hebben. Zo denk ik dan..
     
  7. Babiescorner

    Babiescorner Nieuw lid

    20 jul 2017
    4
    5
    3
    Vrouw
    Dankje!
     
  8. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Hier heeft ieder dorp/stad in de omgeving al zo'n pagina. Niet specifiek voor moeders maar wel voor mensen die het met weinig moeten doen. Of ik geef het gratis weg op de kinderhoek.
     
  9. jupke

    jupke Niet meer actief

    Hier ook inderdaad. Niet specifiek voor moeders.

    Ze bieden ook regelmatig voedselpakketten aan.
     
  10. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Leuk! Ik geef ook veel gratis weg aan mensen die het goed kunnen gebruiken. Helaas woon ik niet in de buurt, maar heel leuk initiatief!
     
  11. Juffrouwminoes

    Juffrouwminoes Fanatiek lid

    21 jan 2016
    1.257
    632
    113
    Leuk idee. Maar hoe weet je idd dat ze het goed kunnen gebruiken.
    Heb al vaker wat weg gegeven en later te koop aangeboden gezien.
     
  12. kleinegup

    kleinegup Fanatiek lid

    19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw

    Dat weet je niet. Maar dan ga je uit van de goedheid van de mens of geef je iets weg voor je eigen gevoel.
     
    Boommm vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina