Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MJ1984

    MJ1984 Actief lid

    17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Meid, wat zwaar toch! Ik hoop echt voor je dat jij ook snel je positieve test in handen mag hebben! Probeer vol te houden hoe zwaar het ook is
     
  2. MJ1984

    MJ1984 Actief lid

    17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    20 wk alweer! Het gaat zo hard! Fijn dat de echo goed was, toch een opluchting!

    Hier 30 wk, gaat dus ook al heel snel. We zijn nu een weekje met vakantie en dan nog 3 wk werken en dan ga ik al met verlof. Het gaat goed met me, krijg wel wat meer last van de bekende kwaaltjes en ben erg moe. Daarom leek 6 wk Vantevoren stoppen me wel verstandig, plak er wel lekker 2 wk vakantie aan vast.

    Onze 20 wk echo was ook goed maar wel met een kanttekening. Naar de navelstreng horen 3 vaten te lopen, 2 erin en 1 eruit maar ons meisje heeft er maar 2. We kregen daarom nog een tweede 20 wk echo bij de gyn. Die heeft ons verzekerd dat er verder niks aan de hand is met ons meisje. Het schijnt veel voor te komen. Nu vorige week ook de groeiecho gehad en ons meisje groeit ook gewoon volgens schema.
     
  3. Bloem23

    Bloem23 Actief lid

    25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Bren89 wat een prachtige naam! Geniet van elkaar en hopelijk zijn de zware weken dan nu helemaal voorbij. Moet je alweer bijna werken? Lijkt me lastig om weer te beginnen.

    @Nouk2016 meid wat balen dat het zolang duurt! Kun je hier nog even mee doorgaan? Of mag je maar max aantal rondes zoals met clomid? Ik hoop voor je dat het snel raak is, dan is het je het allemaal waard geweest!

    @MJ1984 alweer 30 weken wat gaat dat snel! Heerlijk ik ben jaloers haha kan niet wachten. Fijn dat uit eindelijk gewoon alles goed is en dat ze je goed in de gaten houden natuurlijk. Geniet van je vakantie! Heb je verder alles klaar ?

    De 20 weken echo was helemaal goed! We krijgen weer een zoontje!♡ we zijn zo dankbaar. Vind het wel erg spannend worden nu maar we worden gelukkig goed begeleidt, over 7 weken weer een echo en gesprek over keizersnede dus ben benieuwd!
     
  4. MJ1984

    MJ1984 Actief lid

    17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Fijn zeg! Heerlijk, en leuk 2 broertjes

    Dank je bloem! De babykamer is bijna klaar. Moet nog wel wat laatste spulletjes hebben en flink aanrommelen in huis maar daar hebben we straks mooi tijd voor!
     
    Bloem23 vindt dit leuk.
  5. Bren89

    Bren89 Actief lid

    13 mei 2016
    115
    2
    18
    @Bloem23 Wat leuk een jongen.. fijn dat jullie goed worden begeleidt en alles redelijk "gepland" kan verlopen straks met de keizersnede..

    @MJ1984 Wat gaat de tijd dan alweer hard he..

    Mijn officiele verlof was 18 september afgelopen maar ik had nog lekker 3 weken vrij genomen.. ik begin op 9 oktober weer en ik heb zoooo geen zin! Ik had zo nog even een half jaar kunnen huismoederen, maar helaas hebben we het financieel nu eenmaal nodig dat ik blijf werken! Ze gaat straks 2 / 3 dagen per week naar mijn moeder, 1 keer in de 3 weken werkt mijn vriend een weekend en is dan 2 dagen doordeweeks vrij.. ik ben zelf straks lekker op woensdag en vrijdag (en het weekend) vrij. Ben heel benieuwd hoe ik dat ga ervaren, hele planning in de ochtend met zo'n kleine.. maar er zijn zoveel moeders die het kunnen, dus dan moet het mij toch ook lukken !
     
  6. MJ1984

    MJ1984 Actief lid

    17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik snap het maar was er zelf bij de eerste wel erg aan toe om weer wat te gaan doen. Even wat anders als alleen mama zijn

    Het gaat snel wennen hoor! En dat nieuwe ritme komt ook goed. Soms lukken de dingen even niet zoals je het gepland had maar dan komt het wel een andere keer weer. Mama's zijn flexibel
     
  7. Nouk2016

    Nouk2016 Lid

    21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey meiden, even wat support nodig :'( Mn directe collegaatje (de enige die van mijn situatie op de hoogte is) vertelde me net dat ze 9 weken zwanger is. Super leuk voor haar natuurlijk, maar kreeg wel even weer een reality check aka klap in mijn gezicht.. Begon ook meteen te huilen, voel me nu best verdrietig. Voel me ook lullig tegenover haar want gun haar het van harte. Ik wist alleen totaal niet dat ze daarmee bezig waren.

    Mijn ronde nu gaat langzaam, vrijdag geweest had ik follikel van 13, maar die was gisteren foetsie :( Nu opgehoogd naar Gonal 100 en mag vrijdag weer terug voor echo.

    Volgens mij zou ik zolang het effect heeft door kunnen gaan met de Gonal. Ze hadden het wel over dat we evt een baarmoeder foto kunnen maken om te zien of mn eileiders goed functioneren. Dat doen ze meestal na 1 jaar zonder succes. De kans op zwangerschap neemt dan ook tijdelijk wat toe. Is alleen niet zo'n prettig onderzoek hoor ik, dus twijfel beetje.

    Groetjess
     
  8. Bren89

    Bren89 Actief lid

    13 mei 2016
    115
    2
    18
    @Nouk2016 Begrijp helemaal wat je bedoeld! Als je zelf zo graag een kindje wil en het niet lukt en bij anderen wel (en zonder problemen) is dat gewoon zo dubbel! Soms dacht ik ook; waar koop je die eicellen?!!! Hou vol, ik geloof echt dat het zomaar ineens waarheid kan zijn, kijk maar naar ons allemaal.. ik kan niet voor je bepalen of je dat onderzoek wel of niet moet doen, maar baat het niet, schaadt het niet denk ik.. wellicht kun je daar nog dingen mee uitsluiten? Gebeurd het trouwens vaker dat follikels zomaar verdwijnen en is daar volgens het zh een verklaring voor? Heel veel sterkte.. vandaag een baaldag, maar daarna weer hoofd omhoog en doorvechten zoals wij (aanstaande) moeders dat doen!
     
  9. MJ1984

    MJ1984 Actief lid

    17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    OW balen meid, dikke knuf! Wat hard komt dat aan he! En dat betekent echt niet dat je het een ander niet gunt.

    Ik heb zelf onderzoek van de eileiders gehad, was erg pijnlijk. Ik hoor ook wel dat ze tegenwoordig ook eileiders doorspuiten. Misschien dat dat misschien nog een optie is? Baarmoederfoto ken ik niet. Misschien bedoelen ze daar toch hetzelfde mee als het onderzoek naar de eileiders? Hou vol meid!
     
  10. Bloem23

    Bloem23 Actief lid

    25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh meid het is dan ook zo dubbel!! Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor.

    Balen dat het deze ronde niet zo snel gaat. Hoe was de echo vandaag? Hopelijk groeit er met deze dosis een mooi eitje. Wel fijn dat je er voorlopig mee door kunt gaan lijkt mij. Ik gun het je zo...
    Dat onderzoek heb ik wel van gehoord maar zelf geen ervaring mee. Ik zou denk ik het advies van de artsen daarin volgen.
    Heel veel succes en hopelijk goed nieuws vandaag!


    @Bren89 geniet van je laatste vrije dagen meid!! En heel veel succes maandag.
     
  11. Nouk2016

    Nouk2016 Lid

    21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey meiden, thanks nog voor jullie reacties, deed me goed :thumup:

    @MJ1984, volgens mij was dat ook wat het ZKH bedoelde, het eileider onderzoek. Om te kijken of dat allemaal wel gesmeerd loopt zeg maar. Maar bij jou was het wel erg pijnlijk dus? Wat was er dan zo pijnlijk aan dat onderzoek? Of is dat lastig te zeggen?

    Ik zit nu weer op het eindeloze wachtbankje, had gelukkig (wel wat laat maar toch) weer een mooi ei (volgens het ZKH) dus zou vorige week maandag ongeveer een eisprong gehad moeten hebben. De laatste paar rondes wordt ik steeds op de 14e dag na het zetten van de Ovitrell ongesteld. Als alles een keertje voor me mee zit wordt ik a.s. zaterdag dus niet ongesteld ;)

    Ik houd jullie op de hoogte!
     
  12. Nouk2016

    Nouk2016 Lid

    21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mijn NOD was gisteren, vandaag nog niets. Net getest, eerste had ik te lang in potje laten zitten, moest m er na 10sec blijkbaar uithalen dus rechtse is poging 2. Zou het dan toch?!! Mn handjes trillen ervan...
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Bloem23

    Bloem23 Actief lid

    25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL

    Oh Nouk!!!! Dit lijkt toch echt een positieve test... heb je vandaag weer gestest ? Ik weet niet precies hoe het met ovitrel zit maar neem aan dat dat nu uit je lichaam is?
    Jeetje wat spannend meid!!!! Ben benieuwd vandaag....
     
  14. Nouk2016

    Nouk2016 Lid

    21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    :)!!! ZWANGER!!! :)

    Vanochtend bloed laten prikken, net de uitslag gehad, hartstikke positief!!!!!!!
    HCG waarde was 731! Was super spannend wachten op de uitslag maar jeetje wat ben ik blij! Nog steeds vol ongeloof! Nu nog paar weekjes wachten en dan krijg ik mijn eerste echo!

    Spannend!!
     
  15. Bloem23

    Bloem23 Actief lid

    25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ohh gefeliciteerd!!! Wat een geweldig nieuws... wat zullen jullie blij zijn na zoveel maanden.
    Heb je de eerste echo al gepland? Spannend hoor!
     
  16. Nouk2016

    Nouk2016 Lid

    21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Bloem23

    Ja het is op het moment echt super spannend!! Ik heb volgende week maandag mijn eerste echo, dan zou ik 7 weken zijn. Ben echt super zenuwachtig of alles goed is!

    Heb vooralsnog eigenlijk geen klachten, af en toe wat licht gerommel in mijn buik en verder alleen de hele dag moe! Hoe was dat bij jullie?
     
  17. Bloem23

    Bloem23 Actief lid

    25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL

    Oh wat spannend meid, nog een weekje geduld! Gelukkig kun je met 7 weken wel meteen heel duidelijk zien of alles goed is. Blijft zo bijzonder die eerste echo!
    Wat fijn dat je je goed voelt, ik had tot 6 weken nauwlijks klachten daarna helaas erg ziek geweest met name door de misselijkheid. Ik hoop dat het jou bespaart blijft!

    @MJ1984 hoe gaat het met je? De laatste loodjes of ben je inmiddels al bevallen? Ik ben heel benieuwd.
     
  18. MJ1984

    MJ1984 Actief lid

    17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Oh WoW ik heb even iets gemist hier! Wat een fantastisch nieuws nouk! Gefeliciteerd. Ben zo blij voor jullie! Spannend, nu wachten op de eerste echo

    Ik ben ruim 37 weken nu, het gaat nu echt hard. Langzaam wordt het ook wat zwaar maar mag eigenlijk niet klagen los van de normale klachtjes.
     
  19. Bren89

    Bren89 Actief lid

    13 mei 2016
    115
    2
    18
    Aaaaaaah @Nouk2016 !!!!! Gefeliciteeeeerrdd!!! Superleuk!!! Wat moet dat nu ook een onwijs fijn gevoel zijn, ik herinner het me ook nog als de dag van gisteren.. ineens zo'n licht streepje en dan toch slaat de twijfel nog toe of het echt zou zijn! Inmiddels al een echo gehad??? Geniet er lekker van meid !

    En @MJ1984 rommelt er al
    Iets?

    En hoe is het bij jou @Bloem23 ??
     
  20. MJ1984

    MJ1984 Actief lid

    17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Morgen 39 weken. Kan niet wachten het rommelt wel wat ja, veel harde buiken en pijn in buik en rug. Slapen is weer een drama dus ja, lekker klagen bij de laatste loodjes
     

Deel Deze Pagina