Start ICSI/IVF Dusseldorf 2016-2017

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cassie21, 10 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dazzle

    Dazzle Lid

    9 jul 2017
    19
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties.

    @Kiwietje85 : Toch fijn he dat ze in DD verder kijken dan in Nederland. Zal schikken zijn, maar je kan iig gerichte vervolgstappen nemen.

    @Nellie4 : Dit is ons laatste vergoede poging. Wellicht dat we sowieso eind dit jaar ook overstappen naar die andere verzekeraar. Dan kunnen we volgend jaar nog beslissen om wel of niet door te gaan. Hopelijk is het allemaal niet nodig.
     
  2. Avalena

    Avalena Nieuw lid

    23 aug 2017
    3
    1
    3
    Vrouw
    Hallo dames,

    Wij zijn gisteren geweest voor een nieuwe intake in Disseldorf.
    We hebben -na een erg lang traject- in 2013 via Icsi een dochtertje gekregen. Ik kreeg meteen een uitgangsecho en de medicatie is al besteld. Als we het op zo'n korte termijn geregeld krijgen dat begin ik volgende week al . Hoop dat de verzeraar meewerkt (Onvz).
    Het voelt nu in vergelijking met 5 jr geleden anders omdat we een dochtertje hebben.
    Ik ben wel bang hoe het zal zijn als ik de hormonen krijg.

    Ik wilde nog doorgeven dat ze aan de weg aan het werken de grote straat voor de kliniek. Het lijkt alsof je er niet doorheen kunt, maar er bleek een werkman te zitten die de auto voor het straatje naar de klinier er door liet. Houdt er met de reistijd rekening mee, want voor hetzelfde geld is de straat nu wel helemaal dicht. En die stress kun je er niet bij gebruiken.

    Succes jullie!
     
  3. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.629
    7.295
    113
    @Avalena welkom, zat je in 2013 ook al in DD?
    Wat je zegt over die werkzaamheden klopt. Mijn man reed dat straatje dus wel voorbij en sloeg vervolgens links af en reed zo de ochtendspits in. Ik ben toen maar uitgestapt en lopend naar de kliniek gegaan om in ieder geval nog op tijd daar te kunnen zijn. Dat was gelukkig maar een bespreking, maar met een punctie of tp zit je echt niet op die stress te wachten.
     
  4. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Wij waren er vanmorgen voor het eerst, konden er gelukkig wel zo in. Maar was wel blij dat ik het hier gelezen had.

    In de wachtkamer zaten allemaal Nederlandse stellen. Dat vond ik toch wel bijzonder.
     
  5. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.629
    7.295
    113
    @cd28 en hoe vond je het gesprek?
     
  6. Animal2307

    Animal2307 Actief lid

    7 mei 2017
    233
    90
    28
    Vrouw
    @Dazzle wanneer verwacht je de uitslag van het NK-cellen onderzoek? Wanneer had je het biopt ook al weer gehad? Ik hoop dat het snel komt en er een goed plan opgesteld kan worden.
     
  7. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Op zich vind ik het daar erg prettig. Helaas is de kans heel klein dat ze ons kunnen helpen blijkt uit de eerste uitslagen..
     
  8. Animal2307

    Animal2307 Actief lid

    7 mei 2017
    233
    90
    28
    Vrouw
    @cd28 wat rot dat ze jullie misschien niet kunnen helpen. Is er wel een plan opgesteld?
     
  9. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.629
    7.295
    113
    Moeilijk zeg, het is fijn dat ze eerlijk en realistisch zijn, maar dat is ook heel confronterend.
    gaan jullie het wel proberen? met maximale stimulatie bijvoorbeeld, zij geven hogere dosering dan in NL
     
  10. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Donderdag krijg ik de laatste uitslagen dus hij zei dat ze dan bepalen wat ze gaan doen.
     
    Animal2307 vindt dit leuk.
  11. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Er was nog maar heel weinig of geen activiteit bij mijn eierstokken. Hij denkt dat ik dus vervroegd in de overgang ben. Ik was er al erg bang voor.

    Hij noemde de optie eiceldonatie, maar hoewel ik eerder zei dat ik daar geen moeite mee zou hebben heb ik dat nu wel. Ik, en mijn man ook, weten gewoon nog niet of we dat aandurven. Aan de andere kant willen we heel graag een broertje of zusje voor onze dochter.
     
  12. Dazzle

    Dazzle Lid

    9 jul 2017
    19
    0
    1
    Vrouw
    Door tijdgebrek moet ik nog hoop terug lezen. Even snelle reactie van mij.

    Na 7 weken wachten op onderzoek nk cellen. Blijkt dat mijn waarde iets verhoogd is, 20 teveel. Is er iemand bekend met het intralipid infuus? En wat zijn jullie waardes? Ik lees er maar weinig (succes) verhalen over.

    Reageer later uitgebreider, als ik ben bijgelezen.
     
  13. Dazzle

    Dazzle Lid

    9 jul 2017
    19
    0
    1
    Vrouw
    Oh ik zie dat er niet heel veel is geschreven afgelopen tijd.

    @Avalena : welkom! Spannend weer het traject in!

    @cd28 : jeetje , niet het nieuws waar je op hoopt..
     
  14. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Hoi dames,

    Mag ik hier met jullie meekletsen?
    Mijn eerste ivf in NL is mislukt en helaas ook geen cryos. Ik heb 21 september een intake in DD met dr. S. Ik hoop dat ze daar meer voor ons kunnen betekenen. Wil nl. niet nog een poging "weggooien" in NL. Heb niet echt het gevoel dat ze alles hebben onderzocht wat ze maar zouden kunnen onderzoeken.
     
  15. Avalena

    Avalena Nieuw lid

    23 aug 2017
    3
    1
    3
    Vrouw
    Hoi puppy28,

    Welkom! Spannend het gesprek met dr. S. Wij hebben 5 jaar geleden wel eerst 3 icsi pogingen gedaan in Nederland. Vervolgens 2 in DD. Het is zo vreemd dat ze zo veel "verder" zijn in DD en Gent.

    Ik doe de controle echo's wel in Nederland dat scheelt veel reistijd. Veel ziekenhuizen in Nederland werken daar aan mee. Zeker de moeite waard om na te vragen.

    Vandaag 2e controle echo. Van de 5 eitjes zijn er nog 3 over. Spannend....

    Succes allemaal
     
    puppy28 vindt dit leuk.
  16. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Ik hoop ook voor je dat ze in DD meer voor je kunnen doen. Ik heb het daar als erg prettig ervaren. Dr S is heel eerlijk zodat je weet waar je aan toe bent.

    Wij hebben gister te horen gekregen dat ze ons niet meer kunnen helpen en ECD nog de enige optie is die we hebben.
     
  17. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    @cd28 dat meen je niet. Wat een klap moet dat geweest zijn zeg! En waar heeft dat mee te maken gehad? Ik zie dat je wel al een dochtertje hebt. En hoe sta jij daar tegenover? Ik heb er zelf gisteren ook wat over gelezen op het internet, eerst stond ik er heel negatief tegenover maar nu heb ik wel een beetje zoiets van, mocht het voor ons niet anders zijn dan is dat zeker wel een optie.
     
  18. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    @Avalena wauw wat spannend zeg!! Heb je wel al kinderen? En wat was de reden dat het bij jullie steeds maar niet lukte?
     
  19. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hoi dames,

    Wij begonnen volgende week ook weer met icsi 2 voor wonder 2.
    Hopelijk deze keer mooiere resultaten...
     
  20. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    @Juffie26 Wat spannend! Ik zie dat DD eerder al de juiste hulp heeft kunnen bieden met goed resultaat :D Dat geeft mij ook weer hoop!! Hopelijk dat het deze keer voor jullie gewoon ook weer raak is!
     

Deel Deze Pagina