Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Follikels zijn rustig aan verder gegroeid. Zoals ze nu heeft kunnen zien zijn er 5 'grotere' (13-16 mm), 5 van rond de 11 mm en nog een paar kleintjes (8-9 mm). Er was ook iets van een cyste te zien, maar daarvan weet ze niet goed wat het was. Dit gaan ze in de gaten houden...
    Baarmoederslijmvlies was al mooi dik (12 mm)! Bloed geprikt en nu in afwachting van een telefoontje met bloeduitslagen en de dag waarop ik terug moet komen voor de volgende fm (zaterdag of zondag)
     
  2. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Super!!!! En ze prikken ALLE blaasjes leeg hè! Je zal wel meer dan 10 eicellen hebben denk ik! Zaterdag en zondag is het zaaaaalig rustig in uz Gent! Vraag maar eens naar oestradiol als ze je bellen. X
     
  3. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    En ik heb ook al jaren een cyste hoor. Kan geen kwaad. Had de eerste maanden van de zwangerschap zelfs een cyste die steeds groter leek te worden en plots verdween... Maak je geen zorgen. Je bent daar echt in goede handen!! X
     
  4. gelukkig

    gelukkig Fanatiek lid

    27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Goed nieuws...fijn hoor.

    Lena...jij alweer 30 weken. Kun je je voorstellen dat je over ongeveer 10 weken jullie wonder in je armen hebt? Hoe sta je tegenover de bevalling? Zie je ertegenop of juist niet? Je mag me er alles over vragen hoor als je dingen wilt weten. Ik heb het 2 keer als erg leuk en supermooi ervaren.
     
  5. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ja het kort echt af. Wij vinden het vooral spannend! Zijn ook heel benieuwd hoe ons manneke eruit gaat zien enzo. Voor de bevalling ben ik niet echt bang, maar ik vind het wel wat eng en hoop natuurlijk dat alles goed verloopt. Weet ook niet wat ik moet doen... verdoving of niet? Heb jij een ruggenprik gehad? X
     
  6. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    We zijn inmiddels gebeld door Gent. We moeten zondag terugkomen, om 8.50 uur in de ochtend, dus dat wordt vroeg opstaan :eek: (2,5 uur rijden). Waardes waren gelijk het beeld van de echo gaf ze aan. Ik zal zondag nog even de exacte waarde vragen. Waarschijnlijk dan weer bloedprikken...

    Ik zag aan je banner inderdaad dat je alweer 30 weken bent @LenaMill
    Wat gaat de tijd toch snel. Nog even en jullie hebben jullie kleine wondertje in de armen!
     
  7. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hey, boek anders een nachtje van zaterdag op zondag in Holiday Inn Express? Dat deden wij als we er zo vroeg moesten zijn. Ook vlak voor de punctie logeerden we daar. Ik kon vanuit ons hotelkamer het uz zien liggen. Dat gaf zo'n rust, omdat ik wist dat we niet te laat konden komen. Ik heb dus heerlijk geslapen de nacht voor de punctie.... En ontbijten mag je dan niet, maar je kan wel een lunchpakket meevragen voor onderweg naar huis. Wij hebben toen uitgelegd dat ik nuchter moest zijn enz...

    De tijd gaat inderdaad heel snel. Mijn benen scheren, sokken aandoen,teennagels knippen. ..lukt me niet meer. Mijn man doet dit nu. Haha
    We lachen vaak met mijn buik. Ik ben nog nooit zo dik geweest. We kijken ook nog steeds vol verbazing omdat we nooit nog hadden verwacht dat dit kindje voor ons nog zou weggelegd zijn.
    Dus Jolanda, het kan soms heeeel lang duren, maar de volhouder wint altijd!
     
  8. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Oh ja en als jouw waarden in het bloed overeen komen met wat ze op echo zien, is dat een teken dat jouw eicellen wel rijp gaan zijn op een normale grootte hoor : 18 - 20 mm. Bij mij lag mijn oestradiol steeds veel lager dan verwacht. Daarom hebben we gewacht tot follikels 24 mm waren. Bij jou gaan ze dan niet zo lang moeten doorstimuleren, want dan worden ze TE rijp en dat is ook niet goed! Zalig toch, jij hebt normale bloedresultaten!:thumup::D
     
  9. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Eindelijk iets normaal ;)
    Is het een goed hotel die Holiday Inn Express? We hebben gisteravond wel gekeken voor een hotelletje, maar vonden het best prijzig... de nacht voor de punctie gaan we sowieso naar een hotel, dan wil ik ook de rust hebben en niet bang zijn te laat te komen...
     
  10. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dat hotel is goed genoeg. Proper, koffie of thee op kamer en een degelijk ontbijt met vers fruit. De prijs viel ook nog mee. Je kan het uz gewoon zien liggen en als je zegt dat je patiënt bent in het UZ en de volgende dag daar een afspraak hebt, krijg je zelfs korting dacht ik. Het uz zelf verwijst ook naar dat hotel door.
     
  11. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Veel succes vandaag! Laat zeker iets weten! !
     
  12. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Er is weer gemeten: grootste inmiddels al 24 mm, die gaat verloren. Dan volgens mij een stuk of 5 tussen 17 en 20 mm. Een aantal tussen de 13 en 15 mm en nog een paar kleintjes die niet meer mee gaan doen.
    Net gebeld: punctie is woensdagochtend. Dus morgenavond Pregnyl zetten. En zo een hotelletje boeken voor dinsdagnacht (we moeten ons al om 7.30 uur op de afdeling melden).
    Spannend...
     
  13. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Inderdaad heel spannend! ! Jammer van die ene die zo groot is al. Maar de rest gaat woensdag perfect zijn. Anders zouden ze je deze avond al wel pregnyl hebben laten zetten en dinsdag de punctie. De kleintjes prikken ze ook leeg hoor. Wie weet....Toch nog wat extra eicellen. Ik hoop heel hard mee op mooie embryo's! !

    Ikzelf ben daarnet weer naar het ziekenhuis vertrokken om aan de monitor te kunnen. Voelde de kleine al drie dagen niet meer echt duidelijk bewegen. We hadden familiefeest en hebben iedereen naar huis gejaagd omdat ik zo in paniek was. Gelukkig was alles toch goed. Kleine is gedraaid en zat mijn zijn beentjes onderaan. Dat voelt anders....
     
  14. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wat moet dat toch schrikken zijn. Ik kan me voorstellen dat je dan zo snel mogelijk duidelijkheid wilt... gelukkig is alles gewoon goed! Hopelijk draait hij snel weer terug met z'n hoofdje naar beneden...
     
  15. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Jolanda, heeeeeeeel veeeeel succes!!! Geniet rustig van elkaar in het hotel! Lekker ontspannen bij tv en goed slapen vannacht!! Komt helemaal goed!
    Wij hadden als dokter met de punctie een oude man met een wit hoedje op zijn hoofd. En raar maar waar, met de terugplaatsing van dit manneke hadden wij hem terug. Het moest precies zo zijn. Ik ga duimen!!! Laat zeker iets weten morgen! ! Xxxxxx
     
  16. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Zo, we zijn weer thuis uit Gent... wat een prettige mensen werken daar zeg! Punctie is goed gegaan en mede dankzij de flushing hebben ze 12 eicellen gevonden! We zijn voorzichtig blij, want we horen morgen pas hoeveel daarvan er rijp waren en hoeveel er bevrucht zijn geraakt... nu lekker uitrusten op de bank en me laten verwennen door mijn mannetje!
     
  17. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Joepie!!!!! Dat is al SUPER!!!
    Met de bevruchting komt het ook vast goed!! Ik schrok ook steeds van hun resultaten! Niet te veel pijn? Xxxxx
     
  18. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Pijn valt tot nu toe mee... wel heel moe!
     
  19. gelukkig

    gelukkig Fanatiek lid

    27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Wat een goed nieuws en nu hard duimen voor 12 mooie bevruchtingen. Nog even spannend dus. Wanneer krijg je je terugplaatsing? En word er 1 eitje teruggeplaatst? Wat spannend allemaal weer. Nu je lekker laten verwennen en rustig aan.

    Lena...ik heb bij bijde bevallingen geen pijnstilling gehad. Vond het niet nodig. Ik heb 1 tip...probeer je zo goed mogelijk te ontspannen en luister goed naar de verpleegkundigen. Ik ben beide keren ook niet geknipt of uitgescheurd. Dit mede omdat ik goed luisterde en precies deed wat de artsen van me vroegen. Ik zou zo weer bevallen en vond het echt een super mooie ervaring.
     
  20. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Normaal zijn het in Gent dag 5 terugplaatsingen. Cryo's zelfs op dag 6. Vandaag is dag nul. Ik denk maandag tp, zou dat kunnen Jolanda? Prof De Sutter is tegen twee embryo's tegelijk terugplaatsen. Toen we dat eens vroegen, hing mijn neus er nog net aan... :D Ik gok op 8 of 9 embryo's. Ze stellen zelf 75 procent bevruchting.
     

Deel Deze Pagina