Start IUI rond oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door madelein, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

    gelukkig Fanatiek lid

    27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Fijn dat je over 2 weken al mag komen voor een gesprek Jolanda. Ben ook erg benieuwd wat ze gaan zeggen en doen.

    Lena...je mannetje groeid goed dus haha. Ga echt goed genieten van je 4 maanden verlof...het vliegt voorbij. Gaan ze je inleiden als de kleine zo blijft groeien?

    Ook ik vind het soms moeilijk om over me meiden te kletsen hoor. Hoop ook echt uit de grond van me hart dat ook jij dit ooit mee mag maken Jolanda.
    Ik besef steeds vaker dat ik zo blij mag zijn dat bij ons alle ellende en verdriet uiteindelijk 2 keer beloond werd. Ben ook zo dankbaar.
     
  2. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Over inleiden werd nog niet gesproken. Ik ben zelf 10 dagen te laat geboren. De gyn heeft gezegd dat er helemaal nog geen reden is om te denken dat hij vroeger komt, omdat hij op de metingen drie weken voor staat. Zou dus nog kunnen dat ik overtijd ga... (Ik hoop van niet). Van mij mag hij tweede helft van oktober komen hoor. X
     
  3. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Vandaag al ongesteld geworden, 11 dagen na de punctie... gelukkig in het weekend, zodat ik geen werkdag hoef te missen vanwege de buikpijn.
     
  4. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Het blijft pijnlijk hè. Dan heb ik het niet enkel over de buikpijn maar vooral over de emotionele pijn. Het besef dat het weer niks is. Ik hoop echt dat ze toch nog een reden vinden. Zonder reden voor onvruchtbaarbeid is het precies wat gissen en missen. Dat voelden wij zo toch aan. Pas toen ze bij ons met een zeldzame, maar duidelijke diagnose afkwamen, viel er een last van onze schouder. Toen konden ze eindelijk gericht gaan behandelen. Ik weet niet wat De Sutter nog extra gaat testen bij jullie. Even afwachten weer...
     
  5. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hoi Jolanda, wanneer hadden jullie het gesprek bij De Sutter? Ik denk nog veel aan jullie hoor. Hopelijk komt er binnenkort toch een kindje voor jullie. De wonderen zijn de wereld niet uit en je moet erin blijven geloven. X
     
  6. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Het gesprek is volgende week vrijdag, dus nog een weekje geduld...
    Van de week voor de winter een vakantie geboekt naar Fins Lapland. Weer iets om naar uit te kijken samen!
     
  7. MammaBS

    MammaBS Actief lid

    29 jan 2015
    290
    8
    18
    Hoi meiden, ik kom nog eens even kijken hier.

    Jolanda, wat een verdrietig nieuws en wat een teleurstellingen weer elke keer.. Ik hoop zoooo dat het jullie gegund is!!

    Lena, wow zeg dat je al 33 weken zwanger bent! Ik vind het geweldig voor jullie!

    Hier gaat het heel goed. 27 augustus is ons dochtertje geboren! Heerlijk!
     
  8. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dank je. Ik vind het steeds spannender worden. Vooral nu ik last krijg van "bloedende" aambeien. Uit het niets? ? Ik begrijp niet hoe dit komt. Normaal krijg je dat van persen of niet goed naar toilet kunnen. Naar mijn gevoel is het eerder van rechtop slapen s nachts. Ik kan niet goed en niet lang meer liggen. Heb dan echt last van hyperactief baby'tje. Soms denk ik dat zijn voetje nog es komt vast te zitten achter mijn ribben. Ik heb sinds gisteren ook steeds het gevoel dat ik hem moet "ophouden " ofzo. Geen idee hoe ik het moet beschrijven. Vaginale steekjes en veel slijmverlies. Is dat het indalen? Voelt alsof hij er al half uithangt daar beneden... Ik heb dinsdag terug controle bij de gyn. Als iemand dit herkent, mag je mij gerust al wat info geven... voor mij is dit allemaal zo nieuw. Ik weet niet wat normaal is en wat niet.
    Proficiat met je dochtertje! !
     
  9. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Lekker genieten van jullie gezinnetje!
     
  10. MammaBS

    MammaBS Actief lid

    29 jan 2015
    290
    8
    18
    Dank jullie meiden!

    Lena, klinkt alsof de kleine is ingedaald inderdaad. Bij mijn zoontje voelde dat net zo zoals je het omschrijft. De gynaecoloog kan ook voelen onder op je buik of je kindje is ingedaald.
     
  11. MammaBS

    MammaBS Actief lid

    29 jan 2015
    290
    8
    18
    Trouwens, indalen zegt niets over wanneer de bevalling gaat beginnen. Mijn zoontje was met 32 weken al ingedaald en heb de 40 weken volgemaakt en mijn dochtertje met 35 weken en ben met 39 weken bevallen.
     
  12. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Meneertje weegt nu 2kg 660. Mijn baarmoederhals is al aant verkorten en de baby zit al helemaal ingedaald. Ik heb nog geen opening. De gyn hoopt dat hij nog tot week 36, liefst 37 blijft zitten. Dat is nog 2 a 3 weken vanaf nu. Ik werk vanaf volgende week niet meer, dus dan zowieso veel rusten. Denk dat hij wel zal wachten. Hoop ik toch!!
     
  13. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hoe was het gesprek met prof De Sutter? X
     
  14. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Het was een goed gesprek, echter met slecht nieuws: de eicelkwaliteit is de boosdoener. Er waren blijkbaar van de 9 rijpe eicellen er 6 bevrucht geraakt, waarvan 3 afwijkend, dus opnieuw met 3 kernen. Het ligt dus niet aan de ICSI of aan de zaadkwaliteit, maar het is een volledig eicelprobleem. Dit betekent dat onze kansen minimaal zijn en ook met meer risico op een miskraam. Ze heeft ons drie opties gegeven waar we rustig over na gaan denken: 1. Nog een poging wagen op dezelfde manier, waarbij de prognose bij voorbaat zeer slecht is; 2. Hier stopt het voor ons (met z'n 2-en verder of kiezen voor adoptie of pleegzorg); 3. Eiceldonatie. Nu eerst alles laten bezinken...
     
  15. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    O my God, Jolanda. Dat is niet wat je wilde horen, maar waarschijnlijk wel een beetje wat je verwachtte? Ik zou hier inderdaad goed over nadenken. De mogelijkheden tot eiceldonatie bestaan en op die manier kan JIJ zwanger worden en een baby voelen in je buik. Dat vind ik persoonlijk een groot voordeel tov adoptie. Geldt die ene terugbetaalde poging ook voor eiceldonatie eventueel? Ik heb geen idee wat betreft de extra kosten. Laat het even bezinken. Dikke knuffel
     
  16. gelukkig

    gelukkig Fanatiek lid

    27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Wat een heftig nieuws Jolanda. Dat is niet niks om te horen zeg.
    Ook al heb je hier niks aan maar mijn gevoel zegt heel sterk dat je het nog een keer moet proberen. Neem samen goed de tijd om na te denken wat jullie willen. Ontzettend veel sterkte...dikke knuffel
     
  17. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hoe gaat het met je, Jolanda? Xxx
     
  18. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Het gaat redelijk oké. Echter merk ik dat ik nog niet goed bij mijn gevoel kan komen. We brengen nu gaandeweg mensen in onze omgeving enigszins op de hoogte (waarbij we bij de meesten alleen zeggen dat we te horen hebben gekregen dat de kans op een zwangerschap minimaal is, de rest houden we liever zoveel mogelijk privé) en ik heb af en toe het gevoel alsof het over iemand anders gaat... de klap moet echt nog komen...
     
  19. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Het is geen leuke en geen makkelijk situatie. Moedig van jullie om bepaalde mensen al in te lichten. Zo moet je niet telkens meer met die vervelende vragen geconfronteerd worden...

    Wie weet... ooit toch nog een spontaan wondertje... Vrienden van ons werden in Gent ook aangeraden om niet meer zwanger te worden. Haar baarmoeder zou een zwangerschap niet aankunnen. Nu is ze toch wonder boven wonder nog spontaan zwanger geworden en alles gaat tot nu toe dus wel goed. Daarmee wil ik maar zeggen dat de wonderen de wereld nog niet uitzien.
    Wij weten bijvoorbeeld ook niet of dit kindje wel echt de cryo is... Ik heb deze laten terugplaatsen in een cyclus met clomid en had een eisprong van 3 eicellen + de cryo die werd teruggeplaatst. Wij denken soms ook wel eens...zou het een spontaan wondertje zijn dat ingenesteld is, in plaats van de cryo uit Gent. We zullen het nooit weten, maag vinden het ook leuk om het niet te weten.
    Ik blijf aan je denken en als je je verhaal kwijt wil, wij zijn er nog voor jou! !
    Als je ooit zou beslissen toch donormateriaal te gebruiken, zijn wij er nog voor jou om je te steunen. Heel veel geluk en succes met alles, wat jullie ook beslissen. Dikke knuffel! !x
     
  20. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Lief! Ik vind het toch elke keer weer bijzonder dat je zonder elkaar te kennen, zo met elkaar mee te leven... Thanks!
     

Deel Deze Pagina