Start IVF/ICSI 2016 (deel 2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Wen1977, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theeleut55

    theeleut55 Bekend lid

    15 jul 2014
    854
    133
    43
    Klinkt goed patricia. 7 is een mooi aantal. ik duim voor je, laat je het weten als je gebeld wordt?
     
  2. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik word pas zaterdag gebeld. Dus ben benieuwd.
     
  3. Moess

    Moess Niet meer actief

  4. Olli

    Olli Lid

    1 mrt 2015
    97
    69
    18
    Mooi aantal 7! Ik hoop dat er een mooi aantal bevruchtingen volgen. Spannend!
     
  5. theeleut55

    theeleut55 Bekend lid

    15 jul 2014
    854
    133
    43
    Al wat gehoord?
     
  6. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik heb 5 embryo's! Vanmiddag om half 2 worden er 2 embryo's terug geplaatst. Van de andere 3 embryo's hoor ik later of ze de vriezer in gaan.
     
    ike en theeleut55 vinden dit leuk.
  7. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Twee 8 cellige embryo's met klein beetje fragmentatie in de buik :)

    De andere 3 waren niet van geweldige kwaliteit: 1 6 cellige en 2 4 cellige. Raar dat het delen aldoor niet goed gaat
     
  8. Olli

    Olli Lid

    1 mrt 2015
    97
    69
    18
    Yeah! Gefeliciteerd! Ik ga duimen dat ze lekker op hun plek blijven zitten de komende maanden!
     
  9. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Dank je! Hoe is het met jou @Olli . Nog een echo gehad?
     
  10. Moess

    Moess Niet meer actief

    @aicirtap ! Supergoed. Ik weet niet of het heel uitzonderlijk is dat de rest niet goed doordeelt. Wij hadden dit eigenlijk ook bij elke poging. Ik heb maar 1x een cryo gehad.
     
  11. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Super dat er 2 mooie teruggeplaatst zijn patrica, nu heel hard duimen!!!
     
    aicirtap vindt dit leuk.
  12. Moess

    Moess Niet meer actief

  13. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Sinds zondag avond elke avond onrustige benen. Erg irritant.
    En verder voel ik af toe krampjes, pijntjes of steekjes bij baarmoeder en liezen.
    Moe ben ik denk vooral door de utrogestan.
    Nog een weekje wachten :)
     
  14. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik heb gehoord dat er 2 embryo's de vriezer zijn in gegaan :) Hopelijk heb ik ze (voorlopig) niet nodig.

    Sinds vrijdag ochtend menstruatie gevoel / krampen bij opstaan. Wat over gaat in een zeurderig gevoel. En s avonds weg is.
    En sinds donderdag erg moe. Van de utrogestan of iets anders ...
    Zit vandaag dpo 10. Nog 4 nachtjes slapen. :rolleyes:
     
  15. theeleut55

    theeleut55 Bekend lid

    15 jul 2014
    854
    133
    43
    Goed nieuws. Knap dat je nog 4 dagen geduld hebt. Wat zegt je gevoel nu?
     
  16. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik durf niet teveel hoop te hebben. Maar ik heb deze symptomen nog niet eerder gehad. Ik ben nu vooral bang dat de innesteling weer niet goed gaat en niet blijft plakken. Vaak al symptomen gehad en dan een dag niks en dan menstruatie.
     
  17. Olli

    Olli Lid

    1 mrt 2015
    97
    69
    18
    Super spannend @aicirtap. Zo pittig he deze dagen. Het wachten duurt lang.
    Ik draai mn duimen suf hoor voor je!!
     
  18. Olli

    Olli Lid

    1 mrt 2015
    97
    69
    18
    Hier gaat trouwens alles goed! Komende week ben ik 12 weken. Afgelopen week de eerste echo en intake gehad bij de verloskundige. Echo was goed en blijft nog steeds heel onwerkelijk...
    ik voel me heel goed, helemaal geen klachten behalve af en toe wat moe. (Wat me dan soms ook wel weer onzeker maakt ;))

    @Moess hoe gaat ie met jou? Laatste loodjes, hou je het nog een beetje vol?

    @MLady ben zo benieuwd hoe het met jou gaat! Kan me voorstellen dat je wat afstand genomen hebt en een pauze. Hoop dat het goed met je gaat!

    @ de rest ben ik ook benieuwd naar!
     
  19. Moess

    Moess Niet meer actief

    @aicirtap oehh spannend! Ik heb de laatste keer ook echt gewacht tot 14dpo (11 na tp) ik.wilde zeker niet hoeven turen en ik had een goed voorgevoel. Hopelijk bij jou dezelfde uitkomst!

    @Olli ja idd de laatste loodjes. Beetje stom om hier te klagen (hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot) maar ik ben wel echt op, lichamelijk en mijn geduld is ook op. Niet echt specifieke klachten ofzo maar het heeft lang genoeg geduurd van begin traject tot nu en ik vind het lichamelijk gewoon zwaar.
    Nog even wachten...
     
  20. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik snap je hoor moes. Je wilt je kleintje gewoon gezond en veilig in je armen hebben na zo'n lange weg. :) Hopelijk komt hij/zij snel. Als jij nou 19 juli bevalt kan je het zwangerschap stokje doorgeven :)

    Ja aan de ene kant met vroeg testen weet je of er iets gebeurd (is). Maar het kan ook valse hoop geven. Lastig.

    Vannacht gedroomd dat ik een positieve test had. En ik iemand vertelde: ik word mama! Ik was zo blij. :)

    Vanmorgen geen menstruatie pijn. Mijn borsten voelen wel wat anders. En ontbijt kreeg ik moeilijk weg. Ik vond het vies smaken, terwijl ik dit elke ochtend eet. Pff. Dpo 11. Nog 3 nachtjes.
     

Deel Deze Pagina