Start IVF/ICSI juli, augustus 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Colinn, 28 jun 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Greta86

    Greta86 Actief lid

    15 jul 2018
    111
    82
    28
    Vrouw
    Hahaha!! :roflmao: Jouw tijd komt ook nog wel! Het gaat stiekem allemaal toch sneller als dat je denkt :thumup:
     
  2. Greta86

    Greta86 Actief lid

    15 jul 2018
    111
    82
    28
    Vrouw
    Ja hoop het echt! Rare periode dit hoor, ik heb echt het gevoel geleefd te worden op deze dagen. Zal misschien ook komen doordat het allemaal voor het eerst is maar het blijft bijzonder dat dit medische proces bestaat. Hopelijk is het voor ons allemaal een perfect hulpmiddel om toch een klein hummeltje in onze armen te kunnen krijgen ooit :)
     
  3. Bovine

    Bovine Actief lid

    1 jul 2018
    163
    117
    43
    Vrouw
    Je wordt in zeker zin ook wel geleefd deze periode. Al die afspraken tussendoor, de medicatie, de zorgen eromheen etc. Het is een wereld die voor je opengaat :oops:. Ik vind het ook wel bijzonder hoe 'ver' je gaat voor die grote wens. Het zit zo ongelofelijk diep!
    Ik hoop met je mee voor een klein hummeltje:D.
     
    Greta86 vindt dit leuk.
  4. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    24?? Wat een mega score!! Hoeveel follikels hebben ze aangeprikt? En de punctie viel je mee dus? Ik hoop op goed nieuws zaterdag!!
     
  5. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Hahaha.. ik begin maandag pas met de GF dus je bent niet de laatste :p Ik vind t nu wel mega lang duren moet ik zeggen :rolleyes:
     
  6. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  7. Greta86

    Greta86 Actief lid

    15 jul 2018
    111
    82
    28
    Vrouw
    Ze hebben niet geteld hoeveel follikels er aangeprikt zijn maar tijdens de laatste echo zaten er ongeveer 38 eiblaasjes. Ben inderdaad blij met deze uitslag. Nu hopen dat er veel bevrucht kunnen worden en dat er ook nog wat goede cryo’s overblijven.
    De punctie op zich viel me écht heel erg mee. Sommige prikjes waren wel wat gevoelig maar echt pijn kon ik het niet noemen. Ik was meer afgeleid door het scherm waarop we mee konden kijken hoe de blaasjes aangeprikt werden. Het aanprikken zelf was binnen een half uur klaar. De voor- en nazorg nam meer tijd in beslag. Dus dames die voor de eerste keer voor een punctie gaan binnenkort, probeer zoveel mogelijk te ontspannen, dan is het echt prima te doen!
     
    suusxoxo en Colinn vinden dit leuk.
  8. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Een taxi is een duur grapje.. 45kwartier met openbaar vervoer onderweg.. denk met taxi half uur? Van zwolle naar Lelystad...
    Ja vind t wel snel gaan al haha :p
    Oh ik vind juist van niet hahah :p
    Jazeker, ik kreeg de naald alleen niet eraf gedraaid.. was bang dat ik die hele pen zou slopen, kreeg t Spaans benauwd :roflmao: na 100 x draaien is t geluk m eraf te krijgen... deze kut had m te strak erop gedraaid.........
     
    Colinn vindt dit leuk.
  9. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Goed om te horen! Kreeg je morfine voor de verdoving of wat anders? Heb vaker gehoord dat de voor en nazorg meer tijd in beslag neemt. Hoe voel je je lichamelijk nu dan? Hopelijk is t morgen allemaal rustig en is er een terugplaatsing!
     
  10. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Hahaha oh dat zou ook wat voor mij zijn :rolleyes::p Ik heb van de week nog met de poli gebeld. Ik verloor tijdens de menstruatie zulke rare dingen van de week. Moest eerst ff horen of dit wel normaal was. Heb toen gelijk ff gevraagd naar de gf. Werd me ook al verteld dat ik de naald niet te strak moet draaien haha. Vast is vast. Niet nog verder proberen te draaien dan.
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  11. Greta86

    Greta86 Actief lid

    15 jul 2018
    111
    82
    28
    Vrouw
    Ik kreeg Fentanyl. Dat is inderdaad een morgine-variant. Raar gevoel toen dat begon te werken. Het steeg echt naar mn hoofd en het voelde alsof ik flink dronken was :roflmao:
    M’n buik voelt nog best wel beurs op dit moment. Ben gisteravond gestart met de utrogestan, bah! :confused:
    Ik hoop ook dat morgen de terugplaatsing wel door kan gaan, zou erg fijn zijn! :thumup:
     
    Colinn vindt dit leuk.
  12. Greta86

    Greta86 Actief lid

    15 jul 2018
    111
    82
    28
    Vrouw
    Ja het is inderdaad een hele nieuwe wereld die voor je opengaat. Ik kan het me indenken dat mensen die het niet zelf meegemaakt hebben, zich moeilijk kunnen voorstellen wat voor rollercoaster zo’n traject is. En wat je zegt; die wens zit zo diep, ik kan het me niet voorstellen dat ik geen moeder zal worden :) tegelijkertijd is het moeilijk om ervan uit te gaan dat het gaat lukken, bang voor teleurstellingen. :oops:Hebben jullie dat ook?
     
    Bovine vindt dit leuk.
  13. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja ik wilde m dus opdraaien, want ik was allang klaar en draaide de verkeerde kant op :roflmao:
     
    Colinn vindt dit leuk.
  14. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Whaha :roflmao: Voel je je ook anders eigenlijk nu? En zet je 'm gelijk na de deca spuit of wacht je dan ff?
     
  15. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Dames ik ben jullie al een tijdje aan het volgen, maar heb nog niet het 'lef gehad' om een account aan te maken en te reageren. Wil niet teveel lezen na mijn behandelingen om mezelf niet te gek te maken, maar kon me niet meer inhouden..

    Ik heb 10 juli mijn eerste punctie gehad (ICSI behandeling) en 13 juli een terugplaatsing. Volgens het ziekenhuis mogen we pas 28 juli testen, maar ik zit nu op wachtdag 7 en word nu al bijna gek.. Heb pijnlijke borsten, moest gistermiddag overgeven van de misselijkheid en mijn reukvermogen is ook sterk versterkt.. Iemand last van dezelfde kwaaltjes? Durf niet teveel te hopen namelijk! En vanaf welke dag hebben jullie getest en is het 'redelijk betrouwbaar'?
     
  16. suusxoxo

    suusxoxo Bekend lid

    15 mei 2016
    587
    419
    63
    Ik durf niet ervan uit te gaan dat het gaat lukken, want elke keer denk ik bij mezelf: Wat nou als ik net die ene persoon ben bij wie het juist niet lukt..
    Maar aan de andere kant ben ik stiekem wel al naar babykamers etc. aan t kijken. Doen jullie dat ook of ben ik gek ? :p

    @Lola1987 Welkom! Wat spannend voor je deze dagen! Ik kan helaas daar nog niks over zeggen want ik heb a.s. dinsdag waarschijnlijk pas de punctie, maar ik kan me goed indenken dat je er gek van wordt. Ik denk dat ik zelf stiekem al iets eerder zou testen, maar dan heb je natuurlijk wel de kans dat er nog niet genoeg HCG in je urine zit en je dan teleurgesteld bent. Ik vind het wel heel prettig om op dit forum mijn verhaal kwijt te kunnen. Op de een of andere manier lijkt daardoor de tijd sneller te gaan. Wetende dat je er niet alleen voor staat. :)
     
    Lola1987 en Greta86 vinden dit leuk.
  17. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik voel me een labiel monster :roflmao: ben veel boos op de hele wereld.......
    En dan weer verdrietig....
    Ik prik de gonal gelijk achter de deca aan :) als ik deca links prik dan doe ik de gonal rechts, en zo om en om per dag :)
     
  18. Bovine

    Bovine Actief lid

    1 jul 2018
    163
    117
    43
    Vrouw
    @Kimmetjuh90 Taxi's zijn inderdaad niet goedkoop..is er echt niemand met een auto beschikbaar?

    Ja, hier ook! Ik heb deze keer wel echt een goed gevoel, maar dat is ook weer een stukje zelfbescherming. Net als tegelijkertijd niet uit durven gaan van het goede..omdat die teleurstelling dan weer extra groot is. Ik vind het moeilijk hoe je moet denken:rolleyes:. Die teleurstellingen heb ik al genoeg gehad dus ik weet hoe ik ermee om moet gaan. Maar ik weet niet hoe ik reageer op nog een teleurstelling:$. Nouja, lekker ingewikkeld:roflmao:.

    @suusxoxo Ik kijk ook naar die dingen:roflmao:, vooral babykleertjes..soms wil ik al wat kopen:oops:. Ik ga echt helemaal los als het allemaal goed zit:D.

    @Lola1987 Welkom! Ik heb altijd wel iets eerder getest, omdat ik het niet meer hield:roflmao:. Toch zou ik wel de tijd van ziekenhuis aanhouden, ongeveer.
     
    Greta86 vindt dit leuk.
  19. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Nee helaas niet
     
  20. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Welkom! Wat spannend zeg! Ik ben nog niet zover dus kan je helaas nog niet veel vertellen. Ik heb wel gelezen dat eerder testen geen zin heeft omdat de zwangerschapstest ook positief kan zijn door de pregnyl. Flink wat afleiding zoeken deze dagen en hopen dat het snel de 28e is!!
     

Deel Deze Pagina