Start IVF/ICSI juli, augustus 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Colinn, 28 jun 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Precies dit :) en idd ook ik ben nog niet zover
     
  2. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Weer opgestaan net mega hoofdpijn.. wat ik me afvraag, mag je paracetamol nemen? Of beter niet? Weten jullie dat?
     
  3. suusxoxo

    suusxoxo Bekend lid

    15 mei 2016
    587
    419
    63
    Balen zeg van je hoofdpijn ! :(
    Paracetemol mag altijd, ibuprofen etc kun je beter niet pakken is mij geadviseerd :).
     
  4. suusxoxo

    suusxoxo Bekend lid

    15 mei 2016
    587
    419
    63
    Ook eventjes een update weer van mij. Ik heb super slecht geslapen omdat ik constant m'n buik en rug voel.. Ik hoop dat dat na de punctie voorbij is, maar normaal gesproken als m'n eisprong eraan komt voel ik t ook, dus ik denk dat het nu extra gevoelig is omdat er meerdere eitjes zijn.
    Verder heb ik echt de behoefte om mezelf eventjes te verwennen :p:p, dus daarom ga ik vanmiddag winkelen met een vriendin en heb ik net met m'n man afgesproken dat we vanavond lekker uit eten gaan met z'n tweetjes. Heerlijk genieten!

    Hoe gaat het vandaag met de rest ? :D
     
    Colinn vindt dit leuk.
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ah oké :)
     
  6. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Vanaf hoeveel dagen na stimuleren gaat je buik wat rommelen?
    Zit vandaag op dag 3 en dat is denk ik te vroeg om t te voelen denk ik? :roflmao:
     
  7. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    @suusxoxo dank je wel voor jouw berichtje! Ik denk er ook over na om van de week toch alvast een test te doen en dan maar hopen dat er al iets te zien is.. Het is inderdaad fijn om je verhaal kwijt te kunnen. En je bent niet de enige wat betreft babykamers bekijken ;) Ik heb op Pinterest ook al een board aangemaakt voor als het bij ons zo ver is. Heb zelfs al een eerste babypakje gekocht om cadeau te geven aan mijn vriend mochten we goed nieuws krijgen.. I know, dit is een beetje het lot tarten, maar kon het niet laten!
     
  8. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    @Colinn dank je wel! Hoe gaat het met jou? Zie je op tegen het spuiten?
     
  9. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    @Bovine dank je wel! Ja ik denk dat ik van de week ook alvast een eerste test ga doen en de 28e de 'definitieve'.
     
    Bovine vindt dit leuk.
  10. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    28ste ben ik jarig, en hoop ik te weten wanneer ik de punctie zal hebben, veel succes met wachten:)
     
  11. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    @Kimmetjuh90 dan hoop ik dat jouw verjaardag mijn geluksdag zal worden! ;) Hoe gaat het met jou? Ben je al lang bezig met de medicatie?

    Ik bedenk alleen nu dat ik misschien een ander protocol dan jullie heb. Ik heb namelijk een kort protocol, iemand nog meer ervaring mee?
    Ik heb vanaf 28/06 Gonal F moeten spuiten en op 8/07 Ovitrelle. Heb vervolgens 10/07 de terugplaatsing gehad en moest vanaf die dag beginnen met 3x daags 2 tabletten Utrogestan inbrengen. 13/07 terugplaatsing gehad. Iemand toevallig hetzelfde protocol?
     
  12. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Toen ik 3x IUI gehad had, riep ik keihard dat iui niet zou werken, en ivf ons wel een wondertje zal schenken, idd 7x iui, geen enkele keer zwanger geweest... mijn vermoedde werd alleen maar bevestigd, en ik kon er eigelijk alleen maar om huilen, ik wilde niet zover gaan voor een kindje.. absoluut geen ivf! Heb ik elke keer geroepen, en toch ben ik mezelf lek aan t prikken voor IVF, maar nu ik bezig ben, begin ik toch te twijfelen of ivf idd het antwoord is op onze wens voor een kindje samen..... Ik ben nu gewoon weer bang dat ook ivf niet zal slagen hier, en dan is t voor ons echt afgelopen ook :( dan zal mijn man nooit vader worden van zijn eigen kindje.. :( die gedachte doet zo een pijn.. echt verschrikkelijk:(
     
  13. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik hoop met je mee meid! Zou mooi zijn toch?
    Ben begonnen met de pil op 22 juni, ben met de decapeptyl begonnen op 9 juli, en met de gonal f begonnen op 19 juli, heb 26 juli een echo om te kijken hoe het ervoor staat, ben heel benieuwd! Merk wel dat die decapeptyl me echt parten speelt, heb heel veel last van bijwerkingen, ik wikde er zelfs eigelijk mee stoppen, maar ben toch door gegaan met prikken, hopelijk gauw een punctie datum :) Ik heb een lang protocol:)
     
  14. Greta86

    Greta86 Actief lid

    15 jul 2018
    111
    82
    28
    Vrouw
    Hoe langer je ermee bezig bent, hoe verder je je grenzen verlegd. Ik snap echt dat die gedachten je pijn doen maar hoe lastig ook; probeer een vleugje hoop te houden en doe alles stapje voor stapje:) :thumup:
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  15. Greta86

    Greta86 Actief lid

    15 jul 2018
    111
    82
    28
    Vrouw
    Wij hebben vandaag een terugplaatsing gehad van een, volgens de arts, supermooi embryo! :):thumup:
    Nu 2 weken wachten en hopen dat ie blijft plakken :cool:
     
    Colinn en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  16. Jessie123

    Jessie123 Actief lid

    6 jul 2018
    100
    55
    28
    Vrouw
    Ik heb ook het korte traject gehad, maar dan niet met Gonal F en ovitrelle maar met rekovelle en nog een spuitje(sorry ben de naam even kwijt) ik heb op 14 juli de punctie gehad en afgelopen dinsdag 17 juli de terugplaatsing :) voor mij is het wachten tot de 30juli voor het testen ;) en ik moest alleen de dag na de punctie starten met utrogestan 3x daags 2..
     
  17. suusxoxo

    suusxoxo Bekend lid

    15 mei 2016
    587
    419
    63
    Whaaa spannendddd! Ik hoop het ook zo voor jullie!

    @Lola1987 Hihi ik heb ook al een pakje gekocht .Kon het niet laten..:p

    @Kimmetjuh90 Ik had dat gauw genoeg eigenlijk toen ik begon met de gonal f

    Eventjes iets anders.. Hoe gaan jullie het eigenlijk aan je man/vriend vertellen ? Testen jullie samen of maak je er een verrassing van? Ben ik erg benieuwd naar!:D Ikzelf wil er graag een verrassing van maken maar ik weet nog niet precies hoe of wat hihi.
     
  18. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    @suusxoxo Wij willen het zaterdagochtend samen doen.. Hij is net zo betrokken in het proces en is ook erg benieuwd. Maar ik ken hem, hij gaat ondertussen wat anders doen of blijft even in bed liggen (spanning en geen geduld), dus dat geeft mij mooi tijd om de uitslag eerst te lezen. Mocht het positief zijn, wil ik hem het babypakje cadeau geven. Mocht het niet zo zijn, dan zijn we wel samen om het even 'een plekje te geven'.. Denk dat ik de teleurstelling alleen lastig zou vinden. Ben stiekem wel blij dat we daarom op een zaterdag mogen testen en niet op een doordeweekse werkdag.
     
    suusxoxo vindt dit leuk.
  19. Bovine

    Bovine Actief lid

    1 jul 2018
    163
    117
    43
    Vrouw
    Spannend @Greta86 !! Ik hoop met jullie mee:D.

    @suusxoxo Veel plezier vanavond! Wat betreft testen, dat doen we wel samen. Of nouja, het testen zelf hoef ik hem natuurlijk niet bij te hebben:roflmao:. Maar hij is wel gewoon aanwezig:p. Bij negatief is het wel fijn, al weet ik al hoe dat voelt. Bij positief is het natuurlijk ook fijn:). Omdat een eerdere zwangerschap fout is gegaan koop ik in het begin niks, dat voelt niet goed. Dus hier geen speciale aankondigen ofzo..

    Hier gaat het wel okee, ben al wel wat moe en chagrijnig etc. van de deca. Maarjaa..:roflmao:
     
    suusxoxo vindt dit leuk.
  20. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Doe ik :)
    Yess! Mijn duimen draaien heel hard voor je deze 2 weken :)
    Poeh daar denk ik nog niet over na.. met de iui's testte we soms wel en soms niet samen.. denk dat ik na de terugplaatsing alleen test ( op vakantie Is de wc buiten t huisje:p) ik ga daar denk ik pas over nadenken als ik zover ben denk ik... en heb geen idee hoe ik t ga vertellen hahahaha:p mn dochter is er dan namelijk ook bij, dus t kan niet te opvallend :)
     
    Greta86 en suusxoxo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina