Start IVF/ICSI juli, augustus 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Colinn, 28 jun 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    T prikken gaat prima eigenlijk. Ik heb wel wat bijwerkingen ervan maar verder prima. Maandag start ik met de GF dus weer een stapje verder dan.
     
  2. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Yes!!! Hoeveel van de 24 zijn er uiteindelijk bevrucht?
     
    Greta86 vindt dit leuk.
  3. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Hier gaat alles goed! Wel weer enorm moe vandaag :confused: Dat warme weer werkt dan ook niet voor me mee.

    Mocht er een terugplaatsing komen wil ik heel graag wachten tot de officiële testdatum maar ik ken mezelf, dat doe ik toch niet. Ook wil ik heeeeel graag samen met m'n man testen maar ook daar ken ik mezelf te goed voor want dat doe ik ook nooit. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit... wie weet heb ik dit keer wel het geduld:cool:
     
  4. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    En hoever door de testdatum wil je dan gaan testen? :p
     
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik ben een beetje dom geweest vandaag... om 7 uur kwam ook erachter dat ik de spuiten niet uitgelegd had... dus ik vloog naar de koelkast, en heb de deca even warm gewreven tussen me handen en even 2 sec onder mn oksel gestopt voor ik ging prikken, en d gonal gewoon daarna gereed gemaakt.. nou helemaal geen last met de deca, zo vreemd... hopelijk morgen weer niet (al ben ik dan op een verjaardag als k moet prikken...)
     
  6. Greta86

    Greta86 Actief lid

    15 jul 2018
    111
    82
    28
    Vrouw
    Er zijn er een heleboel afgevallen helaas doordat de eicellen onrijp waren of na de bevruchting (17 stuks waren bevrucht) niet goed gedeeld waren. Er bleven 4 goede embryo’s over waarvan er 1 teruggeplaatst is en de andere 3 hopelijk goed genoeg om in te vriezen. Dat is nog even afwachten en horen we volgende week per post.
    Apart idee dat er nu een embryo in mn lijf zit :oops: De aankomende 2 weken maar genoeg afleiding zoeken zodat het wachten draaglijk is :D
     
  7. Greta86

    Greta86 Actief lid

    15 jul 2018
    111
    82
    28
    Vrouw
    Qua testen wil ik dit wel graag samen met m’n vriend doen. Het hele traject doen we al samen en daart hoort samen testen ook bij vind ik :)
    Op deze manier kun je een eventuele teleurstelling samen verwerken. Dat zou ik wel prettiger vinden dan het alleen te moeten doen
     
  8. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik wil mn man verrassen.. plus mn dochter mag t pas met 12 weken weten, als er eigelijk niet heel veel meer mis kan gaan zeg maar.. vandaar :) moet alleen even wat verzinnen haha
     
    Greta86 vindt dit leuk.
  9. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik denk dat ik 1 dag na de terugplaatsing al begin met testen :cool:

    Haha nee grapje! In mn natuurlijke cyclus kwam ik de eerste wachtweek altijd prima door maar die 2e was echt een hel.... ik verwacht dat het nu ook zo zal gaan. Al denk ik dat ik t ook wel 'intressant' vind om het pregnyl eruit te testen zeg maar. Geen idee nog haha. Jij?
     
    suusxoxo vindt dit leuk.
  10. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Jeetje flinke afval dus. Maar toch 4 goede :thumup: Super!! Kan me voorstellen dat het een gek idee is. Doe je deze weken ook nog iets anders qua eten of beweging oid?
     
  11. Greta86

    Greta86 Actief lid

    15 jul 2018
    111
    82
    28
    Vrouw
    Qua bewegen etc. mocht ik nog niet te gek doen van de arts. Ook in bad gaan werd afgeraden.
    Qua eten niks bijzonders eigenlijk behalve gezond eten natuurlijk :roflmao:
    Leven als een zwangere vrouw was het advies en goed luisteren naar je lichaam
     
    Colinn vindt dit leuk.
  12. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Dat geeft niet hoor. Je mag direct uit de koelkast wel prikken maar omdat t vloeitstof dan kouder is kan het pijnlijker zijn :)
     
  13. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik heb nog 4 streepjes testen, dus ik zou vanaf 8 dagen na tp wel kunnen beginnen met testen.. maar misschien ook niet, denk dat ik gek word als t wit blijft.. wie weet denk ik er straks weer anders over, ik heb nog even :p
     
    Colinn vindt dit leuk.
  14. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oh was niet t geval haha
     
    Colinn vindt dit leuk.
  15. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Heb afentoe wat lichte steekjes in mn liezen, kan dat zo vroeg met stimulatie? Vandaag dag 4.. nog 4 dagen tot de echo, vind t heel spannend, ben heel benieuwd hoeveel blaasjes er te zien gaan zijn.
    Zit nu in de trein naar verjaardag toe, heb de spuiten in een broodtrommel gedaan met een koel element erbij, straks als we er zijn gaat t gelijk de koelkast in, en t koel element even daar in de vriezer tor we weer naar huis gaan :) en door alles vergeet ik steeds waar ik wat prik, zo vervelend:(
     
  16. suusxoxo

    suusxoxo Bekend lid

    15 mei 2016
    587
    419
    63
    Zooo ik heb vandaag m'n 4e echo gehad. Aanstaande dinsdag heb ik mijn punctie ! Ben zo super blij maar tegelijkertijd vind ik het ook super spannend! :)
    Heb net tussen 5 & 6 de deca en gonal f moeten zetten, om kwartvoor 9 moet ik de ovitrelle zetten en daarna moet ik beginnen met de utrogestan.
    Kheb ook al m'n pijnstillers meegekregen die ik dinsdag een uur van te voren moet innemen. 2 paracetemols, 1 naproxen en 1 diazepam.
    Het komt nu zoooo dichtbij!
     
    Bovine en Colinn vinden dit leuk.
  17. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Wat spannend en leuk tegelijk! Hoeveel follikels zijn er bij je aangetroffen?
     
  18. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Vanmorgen bij t prikken een drupje bloed gehad. Voelde verder niet anders dan anders maar hele dag wel al gevoelig. Nu is het dus gewoon blauw! :eek:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  19. Jessie123

    Jessie123 Actief lid

    6 jul 2018
    100
    55
    28
    Vrouw
    Dan heb je waarschijnlijk nee een bloedvaatje geraakt, niet erg hoor :) ( ik ben verpleegkundige van beroep)
     
    Colinn vindt dit leuk.
  20. Bovine

    Bovine Actief lid

    1 jul 2018
    163
    117
    43
    Vrouw
    Hmmm ik durf niet te zeggen of het echt kan. Laat ik zeggen, het kan vast;). Ik weet het niet, maar ik voel ook altijd van alles tijdens het stimuleren of het nou echt zo is of niet..:oops::oops:
     

Deel Deze Pagina