Start IVF sept/okt

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 11 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM88

    MM88 Actief lid

    28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Haha, dat hoor je wel vaker inderdaad.. dat huilen.
    Ach, voor zover je kan lekker genieten en later lach je erom! 😘
     
  2. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Wat heerlijk Melissa!!En echt niet bezwaard voelen! Vind het zo fijn om te lezen als het bij mensen goed gaat!! Ga maar lekker veel tranen laten! Dat mag haha!
     
  3. sammie26

    sammie26 Bekend lid

    4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Hoe is het bij jou druffia. Heb je nog steeds last van het gevoel dat je ongi moet worden?
     
  4. MM88

    MM88 Actief lid

    28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Ik ben trouwens vandaag teruggeweest in 't Maasstad bij de gyn.
    Van de meer dan 40 follikels zijn er nu nog 22 over.
    Nog 3 dagen spuiten en daarna afwachten tot ik ongesteld wordt, dan begint het nieuwe stimulatieschema. Ik heb andere medicatie voorgeschreven gekregen, zowel de remmer als de stimulatieprik.
    In tegenstelling tot wat ze eerder vertelde, moet ik nu (denken ze) wel 4-6 weken wachten voordat ik ongesteld wordt.
    Ook maar hopen dat het snel gaat...
     
  5. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    jeetje MM88! Dat is nog wel weer een tegenvaller zo hoor! Wat wordt onze geduld ook telkens weer op de proef gesteld he!

    Hey Sammie, mijn ongesteldheidgevoel is er niet meer, maar hier wordt het geloof ik ook niks. Heb nog geen tuurstreepje of iets gezien op de testen, gaat hem denk ik nu ook niet meer worden. Maandag is de officiële testdag volgens het ziekenhuis. Maar ik had allang iets moeten zien nu , mocht het raak zijn. Ben benieuwd hoe lang ik dan moet wachten voor een nieuwe ronde...hopelijk maandag dan meer informatie als ik het ziekenhuis bel.
    En tjah...natuurlijk blijf je nog stiekem hopen dat je zondag zomaar iets op de test ziet staan :p
     
  6. sammie26

    sammie26 Bekend lid

    4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @druffia Hoe gaat het met je.
    @mm88 Hoe gaat het met jou en wat balen dat het tegen zit.

    @melissa je hoeft je niet bezwaard te voelen. Je geniet fijn van je zwangerschap das altijd goed.
     
  7. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Hey Sammie!

    Helaas is onze cryo tp mislukt...mag wel gelijk weer verder. Dus als mijn menstruatie komt, kan ik mij gelijk weer aanmelden. Dat is wel fijn. Nog meer geduld hebben dus :)

    hoe gaat het nu met jou? hoe voel je je? nog een echo gehad?
     
  8. sammie26

    sammie26 Bekend lid

    4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Het gaat niet zo lekker. Met de kleine gaat alles goed en groeit goed. Alleen ik heb uitdroging dus ben alweer 2 dagen zoet met infuus omdat ik niet goed eet en drink door de misselijkheid en het spigen/braken
     
  9. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Och jee dat is echt flink balen. Lig je ook in het ziekenhuis of kan je gewoon thuis zijn?
    Mijn nichtje heeft dat ook een keer gehad, was er goed ziek van!
    Heel veel sterkte meid!!
     
  10. sammie26

    sammie26 Bekend lid

    4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Ik kan gelukkig wel naar huis naar dat ik weer een stoot vocht heb gehad. Maar je kunt er inderdaad goed ziek van zijn dan klopt. Ik heb nu ook tabletjes voor de misselijkheid en hopelijk gaat het nu langzaam wat beter. Ik hoop het.
     
  11. MelissaL87

    14 jun 2016
    78
    21
    8
    😘Moest even aan jullie denken.

    Verdorrie Druffia, niet gelukt.. Nu positief op naar de volgende ronde..

    Sammie, beterschap!!!

    X
     
  12. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Ja we gaan er weer voor! 14 februari de echo en dan hoor ik 15 februari wanneer de terugplaatsing weer is! :)
     
  13. MM88

    MM88 Actief lid

    28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Op naar 14 februari, Druffia!

    Hier moet ik gewoon wachten tot ik ongesteld wordt en dan begin ik met het nieuwe schema. Hier is het 4 weken carnaval (Bergen op Zoom), dus op zich is het wel goed dat het niet gelukt is met het aantal follikels. Wij hebben 2 café's, dus das best wel flink werken en regelen.
     
  14. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Het is inderdaad wel even fijn voor je dat je je nu dan nog even kan richten op het carnaval! en nu even ZONDER hormonen, dat is misschien ook wel even fijn...kun je je daarna weer richten op het traject.

    Ik vind het allemaal maar vermoeiend, vreet zoveel energie elke keer het wachten en dan zijn het toch allemaal weer spannende tijden zo.

    Sammie hoe gaat het nu met je? Misselijkheid al iets minder geworden inmiddels? Ik hoop het voor je!
     
  15. sammie26

    sammie26 Bekend lid

    4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Mm88 het is aan de ene kant wel fijn kun je in elk geval richten op 1 ding.
    Druffia het is ook allemaal heel vermoeiend doen vreet veel energie omdat het allemaal onzeker en spannend is.

    Hier gaat het gestaag beter. De medicatie voor de misselijkheid die werken alleen krijg nu het idee dat ze te snel zijn uitgewerkt. En dat merk ik gelijk met het eten en drinken. Ik ben ook nog ontzettend moe. Ik kan de hele dag wel slapen. Maar dat gaat niet want ja me zoontje moet ook aandacht en is zijn mama ook nodig. Het is voor mij zo herkenbaar want had het met de eerste zwangerschap ook. Verder gaat met de baby alles goed en die groeit goed. Echter hebben ze wel een vleesboom (myoom) gezien. Kan op zich geen kwaad voor de baby maar wordt wel nauwlettend in de gaten gehouden.

    Maar dames geeft niet hoop, want het kan allemaal. Er is heel wat energie, liefde en strijd voor nodig maar oh als je dan de 12 weken voorbij bent is het zo mooi. En dan kun je echt genieten ( als je een beetje een goeie zwangerschap hebt. )
     
  16. MM88

    MM88 Actief lid

    28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Hopen dat deze 2 weken snel voorbij zijn dan, Sammie!
     
  17. sammie26

    sammie26 Bekend lid

    4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Mm88 dank je wel. Helaas heb ik alweer een week achter de rug met een aantal dagen vocht. Heel vermoeiend. Hopelijk gaat het nu weer beter.

    Hoe gaat het met jou?
     
  18. sammie26

    sammie26 Bekend lid

    4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Druffia hoe gaat het met je?

    Mm88 ben je heerlijk aan het genieten van het carnaval?
     
  19. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Hey Sammie,

    ja op zich wel goed hoor. Afgelopen dinsdag de terugplaatsing gehad, wil zaterdag dé test gaan doen. Normaal begint de testdrang al langzaam te komen, maar deze ronde durf ik gewoon niet te testen!
    Vind het allemaal weer zo spannend!!

    Hoe gaat het inmiddels met jou? Ben je nu (eindelijk) een beetje van de misselijkheid af? ik hoop het voor je!!
     
  20. sammie26

    sammie26 Bekend lid

    4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Hoi druffia,

    Die testdrang kan zo erg zijn heh weet er alles van.
    Maar wat fijn dat je een terugplaatsing hebt gehad. Ik ga voor je duimen voor een goed resultaat.

    Met met mij gaat het stukje bij beetje ietsjes beter. Ben ontzettend moe, en de misselijkheid is nu dragelijk. Af en toe nog wel spugen maar niet meer zo erg. Dit gaat nu alweer anderhalf week goed. En hopelijk blijft dat zo. Ik moet echt heel langzaam opstarten anders gaat het helemaal fout. Kost ook zoveel energie. Maar ik zeg maar zo alles voor het mooie wat komen gaat.
     

Deel Deze Pagina