Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Dame s6 morgen. Denk aan jullie.
     
  2. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Blub, daar zwemt ie dan, onze laatste embryo!
    100% ontdooiscore, 8e en laatste tp...zou het ons eindelijk eens geluk gaan brengen? Ik durf niet meer te hopen, geloof er niet meer in, alleen de (grote) wil is nog over....
    Was tr een snelle tp. Mochten al om 11.30 komen en stonden ook zo weer buiten. Ook deze keer weer een blastocyste. Tja weer allemaal volgens boekje, als het nu ook eens een happy zou kunnen hebben....
     
  3. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    O wat super. Ik ga duimen voor een plakbeeb! Lest best ;) Ik hoop vrijdag naast je te zitten. Best gek idee dat onze eskimootjes buren zijn (geweest) in de vriezer :roflmao:

    Ik doe nu utrogestan 3x 2 bollen. Maar op werk is wel een gedoe. Gisteren en vandaag een uur te laat. :rolleyes: Ik vergeet het ook bijna :oops:
    Verder niet fit. Weet niet of bijwerkingen zijn van de utrogestan of een combinatie. Moe, dizzy, mond voelt raar en een vieze smaak, s morgens misselijk. Blegh!
     
  4. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ja grappig dat het buurtjes waren. Hopelijk hebben ze elkaar streng toegesproken goed te ontdooien en te blijven zitten ;)
    Dat uurtje later utro is niet zo erg hoor. Mag wel iets van marge tussen zitten. En ja moe is zeker weten een bijwerking. Ik word altijd vreselijk duf er van. De rest herken ik niet zo.
    Ben jij tr al eens zo vroeg voor een tp moeten gaan? Geluk dat ik nog niet op de groep werk en mijn vriend geen afspraak had. Wij rekende namelijk op een tijdstip na 14.00.
    Ik ga duimen dat jij vrijdag ook goed nieuws krijgt!!!!
     
  5. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Dame wat fijn dat het weer gelukt is. Ik hoop dat dit de laatste keer is!! Wanneer mag je weer testen?
     
  6. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Nee ik ben nog nooit zo vroeg geweest. Ik wil vrijdagochtend nog wel even mijn huis kunnen poetsen voor de tp :roflmao:
     
  7. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    25-9 is de officiele testdatum, maar waarschijnlijk heb ik wel al eerder een testje gewaagd. Streven is volgende week woensdag op 13 dpo ;)
     
  8. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @aicirtap mijn duimen draaien in de turbo-stand! Ik wil je alvast heel veel succes en mega portie geluk toewensen (wij hebben een logeetje en ben bang dat ik het anders vergeet)! Kom op cryo's ontdooi goed! Go go go!
     
  9. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ik duim duim duim aicirtap. Hoor je vandaag of ze goed ontdooit zijn of morgen? Laat je er weer twee terugplaatsen? Toy toy

    Oke spannend dame!!
     
  10. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik hoor het morgen ochtend. En inderdaad weer 2. Ik ben bang dat ze allebei niet ontdooien. Maar hoop in ieder geval 1.
    Volgens mij halen ze vandaag toch uit de vriezer en moeten ze nog een keer doordelen?!
     
  11. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    En meid? Duim duim duim!!!!
     
  12. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ze belden pas om 10.45. Stond net af te rekenen bij de albert heijn :rolleyes: Ik moest om 14.10 voor terugplaatsing.

    De embryloog begon over 1 embryo. Dus ik zei is de andere niet goed ontdooit? Blijkt dat Rijnstate niet heeft doorgegeven dat ik er 2 wil laten terug plaatsen. :eek: :confused: Ze gaan er een MIP melding van maken en ze gaan het uitzoeken. En rijnstate krijgt nog een mail van mij. Grrrr. Wel goed gesprek gehad met de gynaecoloog van umc. Wat uitleg gekregen mbt studies van 1 of 2 terugplaatsen, en tweelingen die voortkomen uit ivf.
    Dit eskimootje was na ontdooien 2 cellen kwijt geraakt. En gisteren dus 6 cellig. Maar nu dus een morula. Klein knap ding! :D

    Wat een rollercoaster aan emoties vandaag. Pffff. Eerst shakend de appie uit. :rolleyes: Hihi. En dan de fout die gemaakt. Ik moet aan de ene kant blij zijn met dit mooie eskimootje :) Maar je stelt je toch in op 2 en je calculeert een tweeling in. Als er 1 niet goed was ontdooit, so be it. Maar nu heb je er nog 1 in de vriezer. Wat als deze niet blijft plakken en de ander blijft ook niet plakken of ontdooit niet. Dan zit ivf 4 er dit jaar niet meer in. Een jaar lang extra kosten voor noppes.
    Wat een blije gebeurtenis had moeten zijn heeft een schaduwrandje gekregen. Even het allemaal verwerken. En heel hard duimen dat deze blijft plakken :)
     
  13. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Jeetje meid... van de ene kant super goed nieuws: de ontdooing is goed gegaan en je hebt een tp gehad! Maar ik begrijp zeker dat het even slikken is dat er geen twee zijn tp. Daar kies je toch heel bewust voor.
    Je kunt er helaas niets meer aan veranderen, dus maar hard duimen dat deze topper zich lekker nestelt! Hopelijk kan die ene cryo dan een mooi brusje worden ;)
    Wanneer mag je testen?

    Welkom op de wachtbank :)
     
  14. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Officieel 14 dagen na tp. Maar ik denk dat ik 25 september test.
    Ja gezellig samen op het bankje. Hopelijk straks samen zwanger :D
     
  15. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43

    Jeejtje wat een tegenvaller. Hopen dat deze blijft plakken. Mijn duimen draaien voor jullie.

    Dame hoe voel jij je?
     
  16. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    En patricia hoe is het daar?

    Hier weer toos symptoomloos. Pfff word er eigenlijk heel moe van, alsof mijn lijf echt niets doet.
    En gekke is eigenlijk dat ik er echt niet meer op rekende, maar de wil is zo groot. Merk dat het toch meer met me doet. Teleurgesteld, falen...mijn lijf heeft het gewoon klaar gespeeld om 8 embryo's er doorheen te jassen zonder resultaat :(
    De poppenkast gaat opnieuw beginnen... hoop zo dat Gent de oorzaak kan vinden.
     
  17. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Hier wel goed. Alleen erg moe. En merk veel spanning in mijn lijf. Er denk toch onbewust mee bezig.

    Vandaag lekker een dagje niks. Komende week weer een drukke week voor de boeg. Bah.
     
  18. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Damesssss er lijkt hier een wonder gaande.. vanochtend 11 dpo getest en er staat, tegen alle verwachting in, een licht streepje. Nog licht, maar hij staat er. Kan het niet geloven!!!! Ik testte om een bevestiging van mijn gevoel te krijgen en dat geeft rust, maarrrr de bevestiging kwam niet....is dit echt? Heb nu toch wel spijt dat ik zo vroeg getest heb, worden lange spannende dagen. Maar voor eerst in ruim 3,5 jaar lijken we zo dichtbij, ondanks we er nog lang niet zijn! Jeetje weet gewoon niet meer wat ik nu moet voelen.....
     
  19. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Dit is de test, hopelijk zien jullie het streepje!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    :)Jaahh Ik Zie Hem. Wat spannend zeg. Wanneer ga je weer testen?
     

Deel Deze Pagina