Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Woensdag pas weer, als ik durf ;) Morgen moet ik werken en durf ik het sowieso niet aan. Wil het risico niet lopen, als de test wit is, kan ik echt niet meer werken.
    Ik heb na iui 6, dik een jaar geleden, ook licht positieve test gehad, maar die liep niet op. Ben nu dus echt heel bang om weer te testen. Maar ja als het niet goed zit, moet ik het toch uiteindelijk weten. Pffff hoe ontzettend onzeker en spannend is dit weer. Hoop echt zo dat het geluk nu eens aan onze kant is!
     
  2. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik zie hem ook! Spannend!
    Ik duim door!
    Ik vind action testen niet fijn. Gebruik al heel lang kruidvat 2 voor 5 euro.

    Even een vraag. Ik moest zaterdag avond 9 september met de utrogestan beginnen. Is 10 september dan mijn ovulatie dag?
     
  3. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Dit is een action early, die ik gebruik op momenten dat de test er niet zo toe doet. Dacht dat vanochtend ook zo moment was. Ik heb nog 2v5 liggen die ik volgende keer ga doen. Vind die namelijk ook fijner!
    Ja ik duim ook stug door. Kan me gewoon nog niet voorstellen dat dit ook goed kan gaan. Zo ingesteld op teleurstelling,maar ik hoop het echt. Zou dit (voorlopig) het einde van de mmm zijn ?! Please!!!!

    Ja klopt dan is 10 sept de eisprong. Alleen kun je beter rekenen aan de hand van de embryo, die was op de dag van de tp een morula toch? Dat is dan 3 dpo. Spannend ook voor jou? Wanneer ga jij testen. Tip : niet te vroeg, is rete spannend ;)
     
  4. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Maar een morula is een embryo toch op dag 4? Dus ik loop een dag achter. Ik dacht maandag 25 september te testen dan ben ik 14/15 dpo. T/m zaterdag druk.

    Ah ok. Die early nooit gebruikt. Ja ben er niet zo bewust mee bezig. Onbewust kennelijk wel. Voel spanningen / spierpijn in mijn lijf.
     
  5. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh sorry ik vergis me...een morula is idd een dag 4! Je hebt helemaal gelijk!
    Uh jij zo laat testen? Niets voor jou! Maar wel beter kan ik je uit ervaring vertellen ;) Hoop dat je het volhoud om te wachten.
     
  6. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ow wat een spanning zeg:Dhahahaha klote dat vroeg testen maar de streep zie er goed uit!! Duim duim duim.....
     
    dame82 vindt dit leuk.
  7. oj89

    oj89 Actief lid

    13 dec 2015
    477
    379
    63
    Ohh dame! Ik moet nu toch even reageren.Ik ben een gluurder in jullie topic, nooit mee geschreven wel veel gelezen.nu zie ik je test en moet ik toch ff reageren. Ohh jeejtje zeg! Ik ga voor je duimen meid, ik hoop het zo voor je!!
     
    dame82 vindt dit leuk.
  8. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Dank je :) Ik heb idd ook zo mijn leestopics en soms moet ik dan ook reageren. Bijzonder dat mij dit nu ook gebeurd :)
    Ik hoop het ook van harte dat dit een blijvertje is. Jij ook al een tijdje onderweg naar wondertje. Hopelijk hebben jullie ook snel een positieve test in handen! Succes!
     
  9. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ja ik moet t/m vrijdag werken plus training. Zaterdag zou een optie zijn. Maar moet daarna ook de hele dag soort van werken/vrijwilligerswerk doen. Is ook beetje afhankelik hoe ik mij ga voelen de komende dagen.
     
  10. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Dame hoe voel je je:D:D:D kan je de spanning nog aan? Hahahaha ik d8 misschien heeft ze toch stiekem getest;) knap van je dat ke tot morgen kan wachten.

    Patricia hoe gaat het nu met jou? Hoe voel je je ???

    Ik vind het zooo spannend he. Dame wat zou het een wonder zijn he als dit gaat lukken. Mijn duimen blijven draaien voor jullie:thumup:
     
  11. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nee zeker niet stiekem getest. Ik durf niet meer geloof ik. Vind het zo spannend en ben zo bang dat morgen de bubbel barst. Durf gewoon niet te geloven dat dit goed gaat, dat mijn lijf dit kan. Echt een emotionele rollercoaster zeg.
    Ik voel ook helemaal niets! Dat maakt me zo onzeker :(
     
  12. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Dame s6 morgen. Ik duim voor je. En hoop morgen vroeg een dikke vette streep te zien. Ow en je zwanger voelen komt echt pas later hoor;) denk aan je. Slaaplekker!!!
     
  13. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nou dames...13 dpo...opgelopen is ie zeker, maar is ie niet te licht? Voel me echt zo onzeker....
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    @dame82 Ik breek hier ook even in, volg dit topic ook af en toe:oops:..
    Ik vind het echt duidelijk positief :thumup:!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd:thumup:

    In "ons" topic heb ik ook wel zulke lichte testen gezien! En een digitale test?
     
    dame82 vindt dit leuk.
  15. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Zo dik heb ik hem ze niet gehad met de vroege miskramen. Veel lichter. Vrijdag maar weer testen. Ik denk aan je!

    Ik voel hier weinig. Behalve een vol gevoel en veel plassen.
    Ik zat nog even te rekenen en ja ik zou zaterdag al op dpo 12 kunnen testen. Maar maandag voelt als een goede dag. Kweet niet waarom hihi.
     
  16. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ow dame wat goed:) ik denk toch echt dat dit harstikke goed zit hoor:thumup::thumup: spannend zo fijn!! Wanneer is je test dag? Hopen dat hij op blijft lopen.

    Patricia ik hoop zo dat dit ook de laatste keer is voor jou!! Mijn duimen blijven draaien ;)
     
  17. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Hier nog een stille meelezer, maar wil ook echt even reageren: wow @dame82 een positieve test, zo onverwacht! Wat fijn! Ik vind het er voor 13 dpo prima uitzien. Ik had bij mijn zwangerschap op 16 dpo een licht streepje en 2 dagen later een knaltest en cb digitaal met 2-3 weken... ik duim voor een goede oploop de komende dagen, maar denk dat dit wel goed gaat komen...
     
    dame82 vindt dit leuk.
  18. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Doe maar lekker maandag testen meid! Ik doe noooooit meer zo vroeg testen, echt zo zenuwslopend! En ik voel ook niets, dus het kan zomaar!

    Ja het begin is er nienie, eindelijk! Officiële testdag is maandag, dat worden lange dagen. Zo spannend!
     
  19. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wat lief dat je reageert! Totaal onverwacht dit wonder. Gewoon de laatste embryo, nummer 8. Ik was volop alles gereed aan het maken voor Gent en geen moment gelooft dat het hier in NL nog mogelijk was. En daar is ie dan die positieve test....
    Hoe is het nu met jou? Ik bewonder jouw doorzettingsvermogen! Jullie weg is zo lang en oneerlijk. Ik hoop echt dat Gent jullie droom kan waar gaan maken!!!
     
  20. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Dit geeft de burger moed...precies ik nodig had! 14 dpo! :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Ruubs, Lauren 1990 en Jolandadjk vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina