Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Als je morgen test hoeveel dpo ben je dan dame?

    Spannend hoor treuteltje. Hopen dat hij oploopt. Dat is dan altijd weer minder met vroeg testen. Ga je morgen weer testen?
     
  2. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    12 dpo dus als er wel iets gaande is dan moet dat toch zichtbaar zijn. Hoop hoop duim duim dat ik tot diegene behoor die niets voelen. Maar kan me herinneren dat ik dat veel vorige rondes ook hoopte.... in ieder geval is er morgen duidelijkheid. Hoe verdrietig dat ook is, is het ook weer 'fijn' om de spanning los te kunnen laten!
     
  3. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ja ik had dat inderdaad altijd met iui ik wist ook al een paar dagen van te voren dat het mislukt was omdat ik niks voelde. Ik hoop met je mee in iedergeval. Duidelijkheid is fijn wat de uitslag ook is. Hoelang gaan jullie op vakantie?
     
  4. Treuteltje

    Treuteltje Niet meer actief

    Hoop van harte dat je een positieve test in handen krijgt morgen ochtend. Weet dat je het vaak genoeg hebt aangehoord maar blijf hoop houden (hoe moeilijk het ook is...) het gaat ons (ooit) lukken kom op !! :)
     
  5. Treuteltje

    Treuteltje Niet meer actief

    Heb trouwens een vraagje.. hebben jullie ervaring met ovitrelle? Wanneer het uit je lichaam is? Misschien komt mijn lichtje streepje nog van de ovitrelle bedacht ik me net :) heb weer een testje gedaan en staat weer een lichte maar duidelijke streep op. Ik heb gespoten op vrijdag 30 juni.
     
  6. Treuteltje

    Treuteltje Niet meer actief

    Test van net :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ik zie het streepje duidelijk, maarrrr ovitrelle gespoten dus. Bij de een is het na 10 dagen eruit, bij de ander na 14 dagen. Morgen of over twee dagen nog eens testen. Loopt ie op dan zit het goed. Loopt ie af, dan zal het waarschijnlijk nog ovitrelle geweest zijn. Spannend zeg.
     
  8. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ik zie hem ook duidelijk. Ik denk eerlijk gezegd dat hij te duidelijk is van ovitrelle maar ik heb daar zelf geen ervaring mee omdat ik echt pas 15dpo teste ofzo. Spannend hoor. Ik ben benieuwd na morgen vroeg (als je gaat testen) s6

    Dame s6 morgen met het testen. Ik denk aan je en duim heel hard. Dikke knuffel.
     
  9. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Witte test... wat is er in hemelsnaam nodig om mij zwanger te krijgen?! :cry:
     
  10. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.630
    7.297
    113
    *breek ff in*
    @dame82 wat is het toch elke keer k** om een witte test te zien. Ik weet t, je rekent nergens op en toch komt de klap hard aan. Dikke knuffel.
    Ik hoop echt dat je van je vakantie kunt genieten en die hele mmm ff kan vergeten.

    En als je straks weer verder gaat, want we hebben geen keus :( Zou ik echt scratching overwegen, misschien dat dat het verschil kan maken.
     
  11. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Aaahhh dame wat klote weer. :(:( ik hoop dat je ondanks alles kan genieten van je vakantie. Dikke knuffel
     
  12. Treuteltje

    Treuteltje Niet meer actief

    He bah dame... het is je zo gegund meid :( pfff hoop dat je nog kunt genieten van je vakantie!! :(
     
  13. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    He piep @ dame! Knuffel
    Ga je nog wel door met de medicijnen?

    Ik ben benieuwd of hij oploopt treuzeltje!
     
  14. Treuteltje

    Treuteltje Niet meer actief

    Vanochtend getest en hij is ietsje donkerder vergeleken met gisteren avond. Ik denk dat hij wel donkerder had moeten zijn nu toch? Inmiddels 13 dagen na ovitrelle. Maar ik hoef niet te turen. Streepje zie je gelijk.
    Morgen ochtend wil ik weer testen en moet ook naar het ziekenhuis voor een bloedtest. Ben bang dat het toch van de ovitrelle is.
     
  15. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ik denk het niet hoor. Met ovitrelle word hij nooit donkerder alleen maar lichter. Spannend man. Ben benieuwd na je test morgen. Ik zou stiekem al een heel klein beetje blij zijn als ik jou was. Ik had op 15 dpo een streep maar niet super dik hoor. Moetje echt goed kijken of is hij duidelijk te zien?
     
  16. Treuteltje

    Treuteltje Niet meer actief

    Na zoveel teleurstellingen kan je er niet van uit gaan dat het raak is. Althans, zonder dat het is bevestigt door een bloedtest of digitale test (misschien tot de 1e echo zelfs) zou ik het echt niet kunnen geloven. En heb vaker tuurstrepen gehad :) ik probeer nog niet blij te zijn, maar voel wel spanning.

    Hierbij mijn testen:
    Met zwarte punt is van gisteravond. Zonder is van vanochtend. Van vandaag lijkt ietsjes donkerder.

    In het echt zie je de streep duidelijk. Na het uploaden is de kwaliteit best verminderd.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Nee dat begrijp ik. Herken je gevoel maar met zulke testen (zo tuur vind ik ze trouwens niet) denk ik toch echt dat je zwanger bent ;) ben benieuwd na de uitslag krijg je die gelijk vandaag? Mijn duimen draaien.
     
  18. Goldfishie

    Goldfishie Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Dame: ontzettend dikke vette knuffel voor jou!!!
    Hopelijk kan je toch nog van je vakantie genieten!
     
  19. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Nog verder getest treuzel?

    Ik ben vandaag ontzettend moe. Utrogestan of iets anders? :rolleyes:
    En vanmorgen menstruatie krampen. Maar geen bloed. Nu nog een zeurderig gevoel.
    Ben benieuwd :)
     
  20. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Oooggg wat spannend Patricia!! Heb je dat eerder niet gehad? Wanneer ga jij testen? Ow zo spannend ;) ;) ;)
     

Deel Deze Pagina