Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ik blijf duimen!!!
     
  2. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Streepje is lichter geworden :( Ik ga niet bloedprikken. Ik gebruik de utrogestan vandaag iig nog even. Bloedverliees worst ook meer. Misschien nog een test van het weekend. Pfff de 3de vroege miskraam. Waarom blijven ze niet plakken?!
     
  3. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Aahhh lieve Patricia. Wat klote man. Echt al weer veel lichter dan? Wat raar he dat ze niet blijven plakken. Dikke knuffel.
     
  4. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Hè gatver nee toch :( Had zulke goede hoop voor je!! Dikke knuffel!! Super frustrerend..
     
  5. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    En hoe was de test Patricia??
     
  6. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik heb een kruidvat gedaan. Maar streepje was nog lichter :(
     
  7. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    :(:( klote man!!
     
  8. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Patricia hoe gaat het nu?

    Dame hoe was/is je vakantie? Ik hoop dat jullie er van hebben genoten!!!
     
  9. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Gisteren ging het echt niet. Ik was zo boos en verdrietig. En een gevoel van falen. Dat ik geeneens 2 goede embryo's kan uitdragen tot babies. :(
    Morgen even ziekenhuis bellen met hoe verder.
     
  10. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Aaahh dikke knuffel. Ik had het zo gehoopt voor je. De rest hebben ze ingevroren?
     
  11. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik heb 2 cryo's in de vriezer. Beiden hebben een achterstand van een dag. Dus ben benieuwd of ze er goed uitkomen.
     
  12. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    He meiden,

    Daar ben ik weer!

    Alleerste lieve Patricia wat een teleurstellend nieuws :( Ik had gehoopt een mooie banner bij jou te zien en had ook goede hoop voor je met 2 embryo's! Jeetje meid wat frustrerend, weer die streepjes en dan toch niets :( Dat er helemaal niets gebeurt is frustrerend, maar het steeds misgaan is misschien nog wel frustrerender. Is er geen onderzoek dat je kunt laten doen? Nk-cellen? Of een scratch proberen? Ik had je zo graag anders gegund... dikke digi-knuffel!

    Zoals verwacht was de vakantie wel een beetje dubbel, want het zwanger worden (of beter gezegd het niet zwanger worden) drukt inmiddels overal zijn stempel op. De eerste dagen was er de teleurstelling vh mislukken, daarna een menstruatie cadeau toe. De laatste dagen, dagen waarin ik weinig kan en hoef, waren het beste. Maar tja bij ieder wijntje denk ik 'ik had dit met alle liefde laten staan'.
    Nu me weer opmaken voor poging 7, maar eerlijk gezegd is het vertrouwen wel helemaal weg. Ik geloof niet meer in deze embryo's en niet meer in NL. Ik ga me dus opmaken voor Belgie en ereken niet meer op een zwangerschap dit jaar. De emoties teleurstelling en wanhoop worden steeds groter...
     
  13. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    He meis, dank je wel voor je lieve berichtje :) Ja de teleurstelling is groot deze keer. Met het mislukken van nummer 6 is ook het vertrouwen helemaal weg :( Ik ga me opmaken voor Belgie, want daar kunnen we in september starten. Hopelijk dat zij verder willen kjjken of iets anders willen proberen. Nu nog maar opmaken voor nummer 7, maar verwacht er niets meer van!
    Hoe is het nu met jou? Nog in de pauzestand?
     
  14. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    NK cellen doen ze volgens mij niet in Nederland. En hysteroscopie is mislukt ten dele. Dus als je op die manier scratching moet doen dan gaat dan ook niet. Het zou dan alleen onder narcose kunnen.

    Er kan zeldzame genetische oorzaak zijn. Ben nog in dubio of ik dat via de huisarts wil laten doen. Gyn wil er sowieso niet aan mee werken. Onderzoek duurt 2 maanden. Dus als ik het in augustus zou laten doen dan is het wel bekend bij ivf poging 4.

    Net ziekenhuis gebeld hoe nu verder. Als ik geen telefoon meer krijg na het overleg. Dan 1 pilstrip. Menstruatie afwachten. Starten met progynova. En dan waarschijnlijk in de eerste week van september de tp.
     
  15. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    O ik vergeet helemaal op jouw zelf te reageren @ dame. Snap dat de vakantie erg dubbel is.

    Ik had in deze ivf poging zoveel bijzondere data. Maar kennelijk werkt dat ook niet mee. Met de cryo tp test ik misschien rond het moment dat ik op vakantie ga. Als het lukt naar oom en tante. Vorige jaar zou ik mijn cryo tp net voor dat ik naar frankrijk vertrok krijgen, maar die ontdooide niet goed. Dus ook weer apart.

    En goed dat Gent is opgestart. Ik laat zelf buitenland varen te veel kosten en gedoe.
     
  16. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Poeh lastig hoor. En als je internet mag geloven is er nog zoveel dat niet in orde zou kunnen zijn, maar alles laten testen lijkt me ook onmogelijk. Wat zegt je ziekenhuis? Die gooit het vast op de factor geluk he... zucht. Ik zou als jou was wel kijken of de scratch onder narcose geen optie is. Je leest daar toch positieve verhalen over. Is iets dat ik ook echt wil gaan proberen bij een nieuwe poging.
    Tja en zie er in praktische zin erg tegenop om in het buitenland te starten, maar mijn vertrouwen hier is wel op. Daarbij komt de gevoelsmatige grens steeds dichterbij. Hoe lang trek ik dit nog? Dus wil de tweede poging alles uit de kast halen, want het is waarschijnlijk de laatste!

    @Treuteltje hoe is het bij jou afgelopen? Je houdt het wel spannend! Hopelijk zijn de streepjes mooi opgelopen!?
     
  17. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Pff dame poging 7 :( gatver waar haal je de moed vandaan. Wat gaat het op een gegeven moment je leven beheersen he. Hoe gaat je vriend hier mee om kunnen jullie er een beetje samen over praten? Dikke knuffel.

    Patricia hoeveel pogingen krijg je vergoed? Dat geloof ik graag te veel kosten vooral als je alleen bent is dat niet te doen.
     
  18. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43

    Ruubs wat een ontzettende liefde volle profiel foto heb je. Dat straalt zo veel liefde tussen 2 zusjes uit.:oops::)
     
    dame82 vindt dit leuk.
  19. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Waar ik de moed vandaan haal? Niet! De moed en hoop kelderen iedere mislukking. Maar ja ik heb geen andere keuze dan doorgaan. Als we stoppen komt er geen kindje. Dus ga je door, maar het komt vanuit mijn tenen :( Tja mijn vriend en ik beleven dit traject heel anders. Voor mij is het veel intenser. Moet wel zeggen dat hie langer we bezig zijn, hoe meer hij er ook in groeit zeg maar. Waar hij in het begin nog dacht 'volgende keer beter', denkt hij nu ook 'k*t'. Ik hoop maar dat ons doorzettingsvermogen en geduld ooit beloond gaan worden....
     
  20. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43

    Lijkt me ook super zwaar. Wat gun ik het jullie. Wel fijn dat jullie er wel samen over kunnen praten en dat hij er steeds meer in groeit. Ik heb echt bewondering voor jou en Patricia begrijp dat er geen andere keus is maar je moet het maar weer elke keer op zien te brengen. Ik zou zo graag willen zeggen dat het vast goed komt, dat jullie geduld en doorzettingsvermogen vast word beloond maar weet uit eigen ervaring dat niemand dat kan zeggen en dat je alleen maar kunt wachten... wachten.. zoals alles in de mm. Ik blijf met jullie mee hopen en duimen. Jullie zijn toppers!!!! Dikke digitale knuffel voor jullie!!!
     

Deel Deze Pagina