Starterspakket of los flesje aanschaffen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Margha, 18 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    Ik zie dat bij de prenatal dit weekend o.a. De flesjes in de aanbieding zijn. Nu twijfel ik of ik een los flesje aanschaf of een starterstpakket. Wil dan die van Dr brown kopen. Risico is atuurlijk wel dat de kleine dit flesje niet accepteerd en bijv een ander merk wel
     
  2. birds86

    birds86 VIP lid

    13 mei 2013
    5.304
    2.001
    113
    Vrouw
    De Brown word meestal geadviseerd door ziekenhuis en kraamzorg dus die zou ik wel als pakket kopen. Ik ben fan van avent maar mijn kleine pakt deze toch niet dus avent pakket is helaas overbodig.
     
  3. Friesje203

    Friesje203 Fanatiek lid

    31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Ik heb van avent eentje die in het pakket zat en 1 gekocht van dr. Browns.
    Ik durf het niet zo goed aan en waag het er zo op.
    De webshop van dr Browns heeft al heel lang 10% korting met een code en levert de volgende dag. Dus mocht onze baby die pakken (wat ik eigenlijk hoop), dan bestel ik ze online.
     
  4. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    Ja zo zit ik ook een beetje. Wil deze keer weer borstvoeding gaan geven als het weer lukt, dus dan is het altijd even spannend hoe het met de overgang naar flesje gaat tegen de tijd dat ik eeer ga werken
     
  5. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
  6. Sokkie87

    Sokkie87 Fanatiek lid

    1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Losse flesjes want je weet niet waar je baby goed mee drinkt. Ik heb ook een starterspakket gekocht en toen maar 1 fles daarvan 1 week gebruikt. Zonde ds!
     
  7. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Bij mij in het zkh adviseerden ze dr brown en gelukkig heb ik daar ook een setje van gekocht.
    Nu nog steeds erg veel plezier van.
    2 flessen voor de dagelijkse voedingen en het kleine flesje gebruiken we nu om water voor onderweg in mee te nemen (zoontje is gek op water).
     
  8. Arrow

    Arrow Lid

    1 aug 2017
    39
    23
    8
    Vrouw
    Wij hebben ook voor het starterspakket van Dr. Brown gekozen omdat dit weekend 20% korting was bij de prenetal.

    Ik heb vaker gehoord dat sommige kindjes niet willen drinken uit een fles van een bepaald merk. Maar dat ze niet willen drinken uit een Dr. Brown fles nog nooit. Dus heb het risico genomen.
     
  9. Rylie

    Rylie VIP lid

    14 jun 2010
    5.725
    470
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Wil je niet ontmoedingen maar mijn oudste dronk niet uit een dr brown fles.
    Bij beide met die begonnen omdat we die als eerste gekocht hadden mocht de bv niet lukken.
    Daarna de Difraxfles aangeboden de smalle en die pakte de oudste wel. Jongste geeft er niks om uit welke fles het komt. Heeft nu thuis een drifrax bij opa en oma een avant.
     
    Arrow vindt dit leuk.
  10. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Hier drie die absoluut niet uit de Dr. Brown fles wilden drinken, bij de vierde niet eens meer geprobeerd.

    Hier avent Natural flessen.
     
  11. Arrow

    Arrow Lid

    1 aug 2017
    39
    23
    8
    Vrouw
    Laten we hopen dat onze meisjes er straks wel uit willen drinken #fingerscrossed. ;)

    Best veel navraag gedaan bij de mensen in mijn omgeving en bij de verloskundige in het ziekenhuis, maar daar heb ik het van niemand gehoord. Hier dus we al van twee... de tijd zal het uitwijzen.
     
  12. Mammie87

    Mammie87 Fanatiek lid

    17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Los. Wij hadden een set gekocht, maar die fles pakte de kleine man niet. Weggegooid geld. In de kraamweek heb je zo flessen bijgekocht als je zeker weet dat de kleine eruit drinkt.
     
  13. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    Heb jij gewone of de brede versie gekocht. Twijfel nog. Nog niet gekocht hier dus hihi
     
  14. Arrow

    Arrow Lid

    1 aug 2017
    39
    23
    8
    Vrouw
    Wij zijn voor de smalle versie gegaan.
     
  15. Jedine

    Jedine Bekend lid

    2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Oudste weigerde dr brown maar drink prima uit difrax.
    Nu difrax losse flesjes gekocht, 3 kleintjes waren ook in aanbieding toen. Ze pakt ze prima, maar afgelopen week indikken afgebouwd en difrax ging te snel. Heb er nu speen van dr brown opgezet en dat gaat prima!
     
  16. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.285
    3.527
    113
    Ik zou losse flesjes kopen... Oudste wilde hier de dr. Brown ook niet, dronk uit de Difrax. Dochtertje drinkt nu wel uit de dr Brown fles maar wel met de Difrax speen erop. Kreeg meer last van krampjes als ze uit de Difrax fles drinkt.
     
  17. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Nu drie ;)
    Dr. Brown was hier ook totaal geen succes. Avent ook niet. Difrax was een verademing.

    Ik zou dus ook echt maar 1 fles kopen. Werkt die niet, stuur je je man gewoon naar de etos om een andere te kopen.
    Of lenen? Even nieuw speentje kopen en je kunt aan de slag.
     
  18. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Los, je weet gewoon niet welke fles gaat werken.
     

Deel Deze Pagina