Steeds opnieuw bloeden.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Brinsa, 9 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    2 weken terug op zaterdag heb ik cytotec tabletten ingebracht omdat mijn baarmoeder nog niet schoon was na mijn miskraam. Nu was vorige week donderdag het bloeden helemaal over en zelfs het bruin verlies was bijna gestopt. Voor de zekerheid toch even een tampon gebruikt. Nu begon ik na het gebruik van de tampon weer heel heftig te bloeden dus weer terug aan het maandverband. Afgelopen vrijdag weer hetzelfde verhaal, gestopt met bloeden en amper bruinverlies dus weer tampon gebruikt. Afgelopen dagen weer wat rood slijm aan tampon en nu begin ik weer te bloeden. Wat kan dit nou zijn? Lijkt wel alsof de tampon steeds een wond weer openmaakt ofzo. Ik wordt er gek van en vind het raar.

    Weet iemand misschien wat dit kan zijn? Of heeft iemand dit ook gehad?

    Liefs brinsa
     
  2. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Heb je nog een controle echo gehad? Lijkt of er toch nog iets zit..
    De tampons echt achterwege laten tot je volgende menstruatie. Je zit echt niet op een infectie te wachten..
     
    Brinsa vindt dit leuk.
  3. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Idd voorlopig geen tampons meer gebruiken. Is dit je niet verteld trouwens?
    Ik zoj nog even een afspraak maken voor een controle echo, schijnbaar is het toch nog niet helemaal schoon.
     
    Brinsa vindt dit leuk.
  4. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Stoppen met die tampons! Bij mij ging de wond telkens opnieuw open na een inwendige echo ter controle, dus die krengen zouden zeker de oorzaak kunnen zijn. Ik zou maandverbandjes gebruiken tot aan je volgende menstruatie. Dikke knuffel.
     
    Brinsa vindt dit leuk.
  5. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Oke bedankt dames dan zou dat het wel zijn.
    Ja ze hebben verteld zolang ik bloed geen tampons, wanneer het bruin verlies was mocht ik ze gaan dragen ook omdat ik op vakantie ben. Maar ik had zelfs nog gewacht tot hey bruinverlies bijna helemaal over was. Ik ga ermee stoppen en dan toch maar even een afspraak maken als ik terug ben.
     
  6. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @Brinsa :( het zit je ook niet mee :(
    Idd even geen tampons gebruiken. En toch even vragen of ze een extra controle kunnen doen om te kijken of je echt goed schoon bent.
    Dikke knuffel :(
     
  7. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Ze vinden een extra echo niet nodig. Als me test negatief is ben ik schoon zeggen ze, en dat bloeden steeds is normaal volgens hun. Pff ben het zat ben al 2 maanden verder sinds de miskraam en nog steeds is het niet helemaal klaar.

    Jij schiet al op zie ik, wat ontzettend goed:D
     
  8. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Snap ik dat je er klaar mee bent. Hopelijk houd het gewoon op met bloeden, want dan pas kan je het proberen weer af te sluiten.

    Hier schiet het idd al op. Maar giga last van bekkeninstabiliteit dus ben er wel klaar mee. Echt genieten wil helaas dus niet echt. (Sorry mag eigenlijk niet klagen)

    Ik blijf nog altijd duimen dat jullie hoop ook een keer gevuld mag gaan worden!
    Frustreerd me nog steeds dat ik soms zie dat het de dames die ik het gun, nog steeds soms niet gegund is. Terwijl een ander in een poep en scheet zwanger raakt :(
    Verder stuur ik je weer potjes hoop, energie, geduld, en heeeeeeel veel geluk toe!
     
  9. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Het is niet normaal. Je kunt misschien een echobureau bellen en op eigen kosten een echo laten maken. Of vraag een second opinieonderzoek bij he huisarts
     
  10. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Oh nee wat ontzettend balen! Dan heb je zolang gewacht en gehoopt en dan kan je niet met volle teugen genieten. Dat is ook niet eerlijk. Dan maar snel door de weken heen en heerlijk genieten van je kleine meisje.

    Ja ik blijf dat ook erg lastig vinden hoor! Maar probeer me er tegenwoordig voor af te sluiten en het lukt redelijk moet ik zeggen. Ik blijf gewoon hoop houden en hopelijk doen je potjes me geluk!

    Dikke knuff
     
  11. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Niet? Want ze zei ja dat komt door de cytotec en die kan je de komende weken nog wel af en aan laten bloeden. Ze zegt wacht gewoon even tot het 4 weken geleden is en als je dan nog bloed kan je als je wilt een echo laten maken. Maar ik vind het raar want nu durf ik nog eens te klussen met me vriend als ik niet meer bloed voor het geval er weer iets opengeprikt wordt en weer begin met bloeden. Ik ga na het weekend toch maar eens de dokter bellen voor een seconde opinion denk.
    Maar kunnen ze een echo maken als je nog bloed?

    Bedankt voor je reactie!
     
  12. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Ja dat kunnen ze zeker. Een echo maken ze ook gewoon bij een zware baarmoeder infectie en dan verlies je iets meer dan een beetje bloed..
    Het bloedverlies moet een keer stoppen. Blijven bloeden betekend dat er kans is op restweefsel. Ik heb helaas te veel ervaring hiermee en geloof me dat wil je niet. Ik zou t echt uit laten sluiten. Beter een keer voor niks
     
  13. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Oké dan ga ik er maandag meteen achteraan.

    Nogmaals bedankt voor je reactie
     
  14. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik bloedde na 2,5 week nog. En toen heb ik gebeld. Er werd toen meteen een nieuwe afspraak ingepland om even te kijken. Daar heb ik niet op aangedrongen, daar kwamen ze echt zelf mee. Ik dacht: Tuurlijk... want na een echo bij 8 weken waaruit bleek dat er al 3 weken niks meer groeide, 2 keer cytotec met een tussenpoze van dik 2 weken, en daarna 2,5 week bloedverlies zag ik mezelf het geluk wel hebben dat ik alsnog die zo gevreesde curretage moest voor wat restweefsel. Gelukkig hield het bloeden een dag later op.

    Maar ik zou zeker bellen. Want ze moeten je gewoon beter in de gaten houden.
     

Deel Deze Pagina