Steenrijk,straatarm

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door zonnestraal21, 30 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal21

    zonnestraal21 Niet meer actief

    Vol verbazing zit ik te kijken.

    Ik zou nooit ineens zoveel geld uitgeven.
    En van het rijke gezin vind ik de man een beetje apart.
    Kijken jullie?
     
  2. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.182
    2.833
    113
    Ja ik kijk ook..
    Vind het maar raar om zomaar een jaar kaart te kopen.
    Zou me echt bezwaard voelen
     
  3. zonnestraal21

    zonnestraal21 Niet meer actief


    Ik dus ook! Ik zou dat echt niet doen. Dat je wat luxer leeft natuurlijk maar om nu ineens alles overboord te gooien.. €20 aan snoep te gaan kopen. Nee nooit. Ik heb nog altijd mijn normen en waarden..
     
  4. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.182
    2.833
    113
    Idd
    Maar, Ik zou toch ook echt wel zorgen dat mn huis schoon en opgeruimd is.
    Rare mensen haha

    Wel echt een prachtig kasteel
     
  5. zonnestraal21

    zonnestraal21 Niet meer actief

    Ik vind vooral de rijke vrouw een topper! Je ziet haar echt veranderen. Bij hem duurt het denk ik wat langer hahaha.



    Maar je ziet het al met het speelgoed. Ik snap niet dat als je huis zo vol staat elke keer meer en meer blijft ophalen.



    PS ik zou never in die auto gaan rijden veel te bang dat ik hem kapot rij ofzo whahhaah
     
    Anna1083 vindt dit leuk.
  6. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.623
    3.002
    113
    Vrouw
    Ik kijk het ook!

    Vond voor bijna 50 euro eten bestellen al een beetje respectloos, ik bedoel ze konden ook gewoon 3 goedkope pizza's besrellen voor 20 euro ofzo, dat snoep snapte ik ook niet zo goed.

    Een setje kleding oké, maar waarom per se schoenen van 200 euro? Hij had ook schoenen van 50 euro kunnen kiezen ofzo.

    Vind die rijke mensen wel leuk! En lief dat ze zich schuldig voelde over de appels, en er nu Jam van maakt. :p
     
  7. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.182
    2.833
    113
    Idd die vrouw is gewoon 'normaal
    Die vent een workaholic die het gezin niet echt interesseert
    Alles voor het geld

    Ik zou gek worden van alle zooi zeg.
    Word dan lid van een speel-o-theek ofzo.
    Al kan ze er onderhand zelf 1 beginnen :rolleyes:

    Wel leuk programma
     
  8. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik kijk ook. De aankopen van dat arme gezin vind ik niet raar. Het is toch de bedoeling dat ze ervaren hoe het is om geld genoeg te hebben. Alleen hoe hun huis is vind ik wel erg. Ze werken allebei niet en toch is het zo smerig en laten ze gewoon een nestje kittens achter.
    Die man van het rijke gezin vind ik wat apart, maar verder vind ik het wel leuke mensen.
     
  9. zonnestraal21

    zonnestraal21 Niet meer actief

    Ja en nee strandbal. Tuurlijk geef je geld uit. Maar zo? Nee echt niet.
     
  10. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.182
    2.833
    113
    3500 in een week...
     
  11. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.623
    3.002
    113
    Vrouw
    Ja belachelijk!
    Dat ze wat meer gingen uitgeven oké, maar 3500 euro vind ik wel echt veel.
     
    Jamie vindt dit leuk.
  12. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.182
    2.833
    113
    Je gaat toch niet zomaar sieraden, schoenen enz kopen
    Vind het maar gek haha
     
  13. zonnestraal21

    zonnestraal21 Niet meer actief

    Prima dat je een setje kleding koopt. Maar koop dan betaalbare. Ik heb liever dat iemand voor €200 5setjes koopt ipv 1 paar schoenen.
     
  14. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik denk dat zoiets wel flink aangestuurd wordt door de producer. Het is natuurlijk de bedoeling dat ze zich rijk rijk voelen.

    Als hun dan vervolgens maar 100 euro meer uit zouden geven heb je geen leuke televisie. Dat rijke gezin kan het missen hoor, als jij zondet blikken of blozen 60.000 euro op de beurs kan verliezen kan je die 3500 euro gestolen worden.


    En ik vind dat dat gezien zich mooi aanpast. Die man heeft het allemaal zelf opgebouwd, dus mag er ook van genieten. Hij werkt er hard voor. Ze passen zich onwijs goed aan.

    Als dat arme gezin zou ik mij dood schamen om de zooi als zo'n bende achter te laten. Plus al dat speelgoed.. come on.. lief dat je het krijgt, maar als je wel geld had gehad zou je toch ook niet zoveel kopen?



    Ik vond het wel leuk om te zien trouwens. Volgende week weer :D
     
    xjeannii vindt dit leuk.
  15. Sassie1981

    Sassie1981 Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    2.889
    619
    113
    Leuk programma! Vond die rijke man wel komisch. Verstond ik het nou goed dat hij zei dat hij 34 is??
     
  16. Hotsiflots

    Hotsiflots Fanatiek lid

    31 aug 2015
    1.538
    165
    63
    Full time mom
    Hoe de 'rijke' man over de katten reageerde was echt zwaar overdreven hhhahaha en die arme familie hoe ze lekker los gingen, plaatsvervangende schaamte had ik vooral.

    1 opmerking vond ik echt wel erg: de rijke vader kon in 1 uur heel veel geld verdienen dat deed hij liever dan met zijn gezin boodschappen doen, alsof meneer niet genoeg geld had :O de manier waarop hij het zei ook pfft

    wel een interessant tenenkrommend programma (natuurlijk aangedikt voor kijkcijfers)
     
  17. zonnestraal21

    zonnestraal21 Niet meer actief


    Ik zou wrs het zelfde reageren. ik vind het vaak namelijk echt heel erg stinken. Dat hij in de tuin van de buren staat vind ik notdone. En zijn opmerking gelukkig is hij daarna wel bij gedraaid.
     
  18. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Zit het nu terug te kijken.. Dat arme gezin, ik zou de ogen uit m'n kop schamen. Wat een tering zooi is dat huis, daar kun je toch niet in leven? Plaatsvervangende schaamte ook hoe ze met de creditcard omgaan.. Sowieso, waarom moeten die kinderen van die giga zakken snoep?! En die jaarkaarten?!
    Irriteer mij ook dood aan die vent.


    Rijke gezin vind ik wel heel erg leuk!

    Vind ook dat die rijke man gelijk heeft, als je zo arm bent, waarom neem je dan in godsnaam zoveel huisdieren?!
     
    jt82 vindt dit leuk.
  19. Mery

    Mery Bekend lid

    24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Ik vond vooral die pot jam en dat geld op tafel zo ontroerend.Die rijke mensen hebben dat geld met respect behandeld,dat kun je niet zeggen van die "arme" mensen.Zo arm zijn ze niet denk ik maar meer lui.Ik zou ze trouwens ook niet in mijn huis vertrouwen,veels te bang dat ze het ook vies achterlaten.
     
    Boommm en jt82 vinden dit leuk.
  20. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Deze mensen hebben bewust voor armoede gekozen. Wat een ruggengraat loze, luie, onintelligente figuren.
     
    Mery vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina