Steken liezen voor 1e menstruatie?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door xDaantje, 3 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    5 weken geleden ben ik na een zwangerschap van 21 weken bevallen van 2 prachtige zoontjes, helaas beide overleden aan TTS. Nu heb ik mijn eerste menstruatie nog niet gehad. Al een paar dagen heb ik last van steekjes boven mijn liezen. Ik hou sinds 23 juli ovulatie testen bij, deze zijn nog allemaal negatief. De steekjes lijken dus niet met mijn eisprong te maken te hebben. Zwanger kan ik ook niet zijn, aangezien we nog geen gemeenschap gehad hebben. Hebben meer meiden last gehad van deze steekjes een aantal weken na de bevalling? Dacht dat mijn menstruatie er misschien aan zou komen, maar heb er al 2 a 3 dagen last van...
     
  2. xxmamaxx2016

    xxmamaxx2016 Niet meer actief

    Nee ik heb er geen ervaring mee maar ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies. Wat kan het leven toch oneerlijk zijn :(
     
  3. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.230
    1.041
    113
    Allereerst veel sterkte. Wat moet dat vreselijk zwaar zijn voor jullie.

    Ik ben 6 weken geleden bevallen en herken de steekjes wel. Heb ze vanaf 4 weken gekregen en afgelopen zaterdag werd ik ongesteld. Steekjes worden nu pas minder.
     
  4. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @xxmamaxx2016 Lief, dankjewel!

    @mutskuh Bedankt voor je reactie. Oke, dus dan is het waarschijnlijk wel een goed teken dat het op gang is... Inmiddels nog steeds geen eisprong gevonden of ongesteld. Dankjewel, jij van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!
     

Deel Deze Pagina