steken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca, 9 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    hier ben ik weer,he!! Ik heb sinds enkele dagen last van buikpijn enzo, he, maar da weten jullie ondertussen al heel goed!! :oops: Nu gisteren kwam mijn vriend een beetje knuffelen waarbij hij op mij lag. Toen hij zich rechtzetten duwde hij per ongeluk ter hoogt van mijn bekken, net iets meer naar mijn buik toe (niet recht op het bot)! man man deed dat ff pijn zeg! steken in mijn hele buik kreeg ik! hij duwde echt niet hard en niet lang! wat zou dat kunnen beteken? Ik heb dit nog nooit gehad en hij doet dat regelmatig! voor de rest nog altijd't zelfde! stekende borsten als ik ze aanraak en soms schiet er eens een steek in, buikkrampen, moeilijk slapen, voel me opgeblazen, ... :(
    Mijn temperatuur blijft schommelen tussen de 36 graden en 36,3 graden nooit meer of minder! Waarop kan dat wijzen? Als ik volgende week mijn :evil: niet heb ga ik bij de gyneacoloog! Op jaarlijks onderzoek, maar ondertussen kan ik hem enkele dingen vragen,he!
    Bedankt voor jullie hulp en steun!!
    JULLIE ZIJN SCHATTEN

    Bianca
     
  2. Niet meer actief

    jeetje wat vervelend is dat
    ik zou het echt niet weten wat het is.
    Misschien is je buik (bekken) wel wat gevoeliger dan gewoon
    dat je het daarom voelt.
    Het zijn alleen steken in het midden?
    heb je er nu nog last van of is het alleen op dat moment?

    liefs Jolanda
     
  3. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik zo al steken in mijn buik, alle het zijn meer krampen. Toen hij dat deed schoot er een zware pijnlijke steek in mijn buik! die kwam van de zijkant tot in mijn volledige buik! Dacht dat't een beetje van de zenuwen zou geweest zijn door alles wat we aan't doen zijn momenteel maar dan dacht ik eraan dat't met zwangerschap of iets dat er mee samenhangt kon te maken hebben! Wat denk jij?
    Greetz
     
  4. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ben bang dat ik het niet echt weet tenminste nog niet.
    (ik had me in het berichtje hierboven nog niet ingelogd)

    De gyn vertelde dat het te maken kon hebben met de baarmoeder wie aan het werk is?

    Het is heel toevallig maar ik had namelijk vannacht ook steken in het midden van mijn buik zelfs zo erg dat ik ervan moest spugen.
    had jij dat ook?

    liefs jolanda
     
  5. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik heb wel een soort druk in mijn buik 's avonds en soms steken maar niet dat ik ervan moet spugen, maar ik doe dat zowiezo al niet snel! hey, wie weet zijn we straks nog samen zwanger ;) :) . Wie weet!
    Zou wel leuk zijn!
    Greetz
     
  6. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ja laten we het hopen dat we samen zwanger zijn :D
    Ik heb nu al vier dagen ( nachten) last van een ping pong bal in mijn onderbuik.
    Alleen als ik op bed lig op mijn buik en een opgeblazen gevoel.
    deze klachten kunnen volgens mij wel op een zwangerschap duiden.
    maar ik denk niet dat het bij mij zo snel zal gaan.
    Ben jij al lang aan het oefenen ;)

    liefs jolanda
     
  7. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    wij zijn van in Januari bezig en we hebben al één keer een vruchtje gehad die zich spontaan afgebroken heeft, dus ja! We zouden graag een kindje krijgen in de lente of zomermaanden, zo vanaf mei, dus nu is't de moment,he! Is't niet zo ook goed,he! maar dan ligt't zo tussen Bruno en mij en dat zou fijn zijn!
    Ik hoop voor jou dat't zo is,echt waar!! 't zal er ooit wel eens van komen,zeker?!
    Veel liefs
    Bianca
     
  8. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Dat lijkt me zo naar dat je vruchtje zomaar afgebroken word.
    Hebben jullie het kunnen verwerken?
    Ja het lijkt me ook wel wat een bevalling in mei.
    Mijn dochtertje is op twee december geboren en dat is op zich niet zo leuk ze krijgt dan heel veel kado's in een paar dagen tijd (met sinterklaas erbij).
    maarja ben wel blij dat de haar op de dag van sinterklaas is geboren!

    De maand mei is wel lekker denk ik niet met een enorme buik de warme zomerdagen moeten door lopen hihihi.
    Nou wie weet gebeurd het voor ons allebei wel!!

    groetjes Jolanda
     
  9. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    weet je, eigenlijk wist ik pas dat er iets geweest was als het al weg was! snap je'm? Ik had last van buikpijn en bruin bloedverlies, dus ging ik bij de dokter en die zag aan mijn baarmoeder dat er een vruchje geweest was maar dat't afgestorven was. Op die moment was dat wel een zware klap. 's avonds als mijn ventje thuis kwam heb ik't hem allemaal vertelt met de nodige traantjes. Maar nadien beseften we dat't een teken was dat 't ni voorbestemd was of dat't niet levensvatbaar zou geweest zijn. Kort daarna zijn we beginnen zoeken naar namen en dat heeft eigenlijk veel goed gemaakt!raar maar waar!

    Ik vind mei zo'n heerlijke maand, doet me denken aan mooie bloesems, lekkere geuren, zacht zonnetje,... Ik droom er altijd bij weg. Daarom lijkt't mij wel wat.

    Mijn halfzus (waarmee ik geen contact mee meer heb) is bevallen van haar 4de zoon!!!!! Jerko, heb't er eigenlijk wel moeilijk mee :oops: ! Mijn schoonmoeder in spee vertelde dat! We voelden ons alletwee lastig!

    Ach ja, wat moet zijn zal zijn,he!
     
  10. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Vervelend als je dat op zo'n manier moet horen zeg.
    kan me heel goed voorstellen hoe jullie je voelen.
    Je gaat dan denk ik ook denken : ze hebben al vier kinderen en wij zijn nog steeds aan het oefenen.
    Maar ik denk niet dat dat goed is.

    Wat ik wel denk (weet van mezelf) is dat als je hebt besloten om zwanger te willen worden en het wil niet direct, dat dan ineens iedereen in je omgeving zwanger word of bevalt.
    Hoe dat komt weet ik niet misschien omdat het nu gewoon meer opvalt.

    Ikzelf kan het momenteel niet eens meer bijhouden.
    Drie weken geleden een vriendin van mij tegelijk met mijn buurvrouw.
    twee week geleden mijn andere buurvrouw
    een week geleden een andere vriendin
    en gisteravond mijn schoonzusje

    af en toe word je daar een beetje moedeloos van.

    Niet dat je het een ander niet gunt maar je wil zelf ook zo graag.
    tja alles wat wij dan kunnen doen is afwachten dan maar en voor ons komt het ook wel.

    knuffel jolanda
     
  11. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    da's waar, maar bij mijn halfzus is't eigenlijk ook een stuk voor goedkoper te leven, als je mij begrijpt. Hier heb je vanaf 4 kinderen geen belastingen meer te betalen! Ze hebben dat ook eerlijk gezegd en dat vind ik niet kunnen! Pas op, ze zien die kinderen graag, maar waarom zoveel als ze er toch niet kunnen voor zorgen zoals het moet! Mijn zus is invalide en mag dus niet gaan werken!! Het is niet echt jaloezie wat we voelen,hoor!!
     
  12. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Jeetje ja dat is zeker raar.
    Geen belasting meer betalen bij vier kinderen?
    Misschien dat mensen dan dus voor zoveel kinderen kiezen.
    moet toegeven dat een groot gezin mij heel leuk lijkt (wel druk)
    maar geen belasting betalen zou niet de reden zijn!
    Mijn buurvrouw maakte eens de opmerking dat ze wel een elftal wou dan hoefde ze niet meer te werken en kon ze leven van de kinderbijslag!
    vond ik ook geen goede gedachte!
    Kan me wel goed voorstellen dat je er zo over denkt!

    liefs Jolanda
     
  13. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    hoi bianca,
    ik las net dat jij ook zo steken hebt.Laatst heb ik hier deze vraag gesteld maar niemand kon mij helpen.
    Ik heb ook zo een opgeblazen gevoel en steken die naar mijn buik toe trekken best een vervelende pijn.
    Aangezien ik pas de 15e gestopt ben met de pil lijkt het mij onwaarschijnlijk dat ik zwanger zou kunnen zijn.
    we zullen maar afwachten.
    veel succes Heidi
     
  14. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    nou meiden ik zit met hetzelfde.... De hele dag heb ik al pijn onder in mijn buik en voel me net een olifantje (opgeblazen gevoel...)
    Pijn voelt anders dan voor mijn eisprong.. ( ALS die al geweest is tenminste) Twijfel ik nog erg over....
    Vanavond nog maar een keer elkker vroeg naar bed saampjes!!!!

    En Bianca, wat een naar verhaal..... Hoop voor jullie dat het deze maal wel goed gaat...
     
  15. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik ga volgende week bij de gyneacoloog en ga het hem dan vragen! Ik zal jullie iets laten weten als ik weet waarvan het komt en wat het betekent,ok?
    Vele groetjes
     
  16. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    en doe een beetje rustig aan met die steken he bianca
    ik doe dat ook je weet nooit.
    ben benieuwd wat de gyn zegt
    ik ga het volgende week ook vragen!

    knuffel van jolanda
     
  17. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ja, da's goed, dan kunnen we eens vergelijken met wat ze zeggen,he! controle van de gyneacoloog :) !!
    greetz
    Bianca
     
  18. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    haha
    ben benieuwd ja of ze hetzelfde zeggen!! :D
     
  19. sjaan

    sjaan Lid

    9 aug 2005
    64
    1
    0
    promotie medewerkster
    hoi meiden,

    dit komt me bekent voor ik heb ook sinds aantal dagen een zeurderig gevoel bij mn eierstokken en gewoon door mijn hele buik heen ook soms wat lage rugpijn en af en toe gevoelige borsten en iets meer afscheiding dan normaal ik lijk ook wat sneller moe ik zit nu op dag 18 van een cyclus van 27 dagen ik weet niet eens zeker of ik een eisprong gehad heb want mijn temp schommelt nogal ook aan mn afscheiding niks draderigs gemerkt maar toch deze klachten wel ben ik altijd regelmatig ongesteld alleen laatste maanden licht bloedverlies voor de menstruatie.
    maargoed ik dwaal af ik herken dus die klachten.
    vanmorgen om 6 uur had ik een temp van 35.8 (zit altijd vrij laag)
    maar ik temp meestal 9 uur s'morgens
    toch voel ik me anders dan anders
    gisteren scherpe steek in onderbuik t was maar even maar heeeeel pijnlijk
    ik snap het niet meer.
    maakt het rouwens nog uit of je om 6 uur tempt of 9 uur ? :rolleyes: :rolleyes:
     
  20. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    allez, welkom bij de club! Ik heb nu al een uurtje echt steken in mijn borsten en mijn temp is al 3 dagen hetzelfde! Maar weet je, ik maak er mij niet druk in! Ik ga straks genieten van een lekkere reiki sessie en mss eens pendelen! Daar berust ik mij in! Wat moet komen dat komt! Wat natuurlijk ni uitsluit da ik nooit hulp zou zoeken als't echt te lang duurt en dat ik geen vragen en twijfels heb,he! Maar ik leer nu te relativeren!! ik denk wel da't een verschil maakt om welk uur je je temp neemt!

    Hoop dat jij ook een beetje kan berusten!
    Veel liefs en knuffels
    Bianca
     

Deel Deze Pagina