Moeder droomt naam...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Life in Pink, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Life in Pink

    Life in Pink Niet meer actief

    He, get, bel ik net met mijn moeder. Zegt ze dat ze over de baby gedroomd heeft. Dus ik vraag wat ze droomde, zegt ze ineens dat ze de naam weet. Dus ik vraag welke naam, is het nog de naam ook die we hebben gekozen!

    Ik natuurlijk heel luchtig doen, grappige naam, haha, zorgen dat ze niets merkt...Maar ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk...wilde juist echt nog als verassing houden.

    Die moeders ook, waarom zegt ze het nou?

    Groet Snoozie
     
  2. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Heeft ze dat gedroomd.....?
    WOW!

    Inderdaad wel rot dat ze het weet...maar ja zolang ze d'r mond maar houd he ;)
     
  3. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    is wel mooi toch eigenlijk? begrijp dat je het ook een beetje jammer viond,maar als deze naam het echt voor jullie is,zou ik hem gewoon houden en is het alsnog een verrassing voor haar dat ze het goed had.
     
  4. Life in Pink

    Life in Pink Niet meer actief

    Ja, dat is waar. Ik denk dat ze straks ook wel heel verbaasd is dat ze het goed had.

    Zelf zegt ze dat ze altijd een heel hechte (telepatische) band met me heeft en laatst had ze ook gedroomd dat het kindje 9 dagen voor de uitgerekende dag komt...dat vind ik dan wel weer een goed idee :-D
     
  5. Chantalleke

    Chantalleke Bekend lid

    6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Ships zeg...maarre....je vroeg er zelf om... ;)
    Bij mijn vriendin en haar zus gebeurde hetzelde. Zij mocht niets zeggen, maar heeft de naam op een papiertje geschreven. Na de geboorte bleek het te kloppen, geslacht en naam !
    Maar jeetje zeg, wat een verhaal, geweldig.
    Mijn moeder is er van overtuigd dat ons kindje een meisje is...
    zal ze toch even moeten wachten...en wij ook !
     
  6. Life in Pink

    Life in Pink Niet meer actief

    Ja, dat is waar, ik had inderdaad moeten zeggen dat ze het op moest schrijven, maar ze zei het zelf al...

    Ik hoop maar dat ze niets gemerkt heeft.

    Hier kwam mijn moeder met 8 weken zwangerschap al met een roze meisjes pakje aan! Had ze ook gedroomd!
     
  7. Bkoenen

    Bkoenen Niet meer actief

    wow...best bijzonder hoor! Zulke droomen heeft niet iedereen!
     
  8. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Jeetje...dat is echt heel bijzonder! Dat ze gewoon de juiste naam droomt.

    Collega van mijn moeder, die had gedroomd dat ik zwanger was. We hadden het verder aan niemand verteld alleen aan mijn moeder. Dus ze kon het echt niet van iemand anders weten.
     
  9. Amanthis

    Amanthis Fanatiek lid

    7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik heb gedroomd dat ik een dochter kreeg, ik was alleen overtuigd dat het een jongen zou worden en het werd een meid, dus in mijn geval was mijn droom geen bedrog!
     
  10. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Mijn moeder wist net 2 dagen dat ik zwanger was. Komt er een patient voor een consult in haar praktijk, zegt ze: gefeliciteerd he, oma!

    Me moeder had echt iets van: what the....
     
  11. anne82

    anne82 Bekend lid

    16 mrt 2008
    838
    0
    16
    wow...grappig dat ze dat droomt.
    Laat straks ook maar even weten of je daadwerkelijk negen dagen eerder bevalt!
     
  12. Stresskip007

    Stresskip007 Actief lid

    23 jun 2008
    154
    0
    0
    Dordrecht
    wow...dat is idd wel heel bijzonder...
    mijn moeder was wel overtuigd dat ik een meisje zou krijgen..dat klopte...
    maarja dan had ze natuurlijk wel 50% kans dat ze het goed had natuurlijk :D
     
  13. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.023
    2.159
    113
    Wauw, echt geweldig, die tele-band van moeders met hun dochters!
    Mijn moeder was heel onrustig op de dag dat ik ben bevallen (2 weken te vroeg). Ze had steeds het gevoel dat ze me moest bellen en heeft het ook heel vaak geprobeerd. We hoorden de mobiele wel overgaan, maar hebben natuurlijk niet opgenomen. Dat vond ik ook al zo bijzonder toen ik het hoorde achteraf.
     
  14. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Wauw, ik vind het juist wel heel erg gaaf!
    Mijn moeder had ook zoiets.. die wist al dat ik zwanger was voordat ik het haar vertelde.. 'je bent in verwachting en het kindje komt rond mijn verjaardag'.. ja dus! we hebben het er verder nooit over gehad dat we 'bezig waren' dus dit vond ik wel erg bijzonder. Wij noemen haar nu dus ook Jomama :)
     
  15. Heart

    Heart Fanatiek lid

    28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Mijn moeder vertelde mij dat ook twee weken geleden, dat ze de naam gedroomd had. Ze vertelde me de beginletter en hoeveel letters het had, en het zou kunnen kloppen! Ik zei toen alleen dat ik verder niets wilde horen omdat ik bang was dat het zou kloppen, en zij het dan al zou weten!

    Ben nu wel erg benieuwd of het ook echt klopt! Ze heeft vaker van die 'gekke' dingen die later blijken te kloppen :)
     
  16. Sharon20

    Sharon20 Fanatiek lid

    19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    haha, wij hebben 2 namen gehad, de eerste 3 maanden hadden we Thomas. toen mijn moeder de eerste echo in handen kreeg zei ze: Dat word een echte Thomas :D na een tijdje vonden we het toch niet meer mooi en zijn we over gestapt op een andere naam. nu zegt ze regelmatig volgens mij word het een "....." ze zal toch nog ff geduld moeten hebben :)

    maar goed dat haar dromen niet uitkomen want ze had gedroomd dat hij Adriaan zou heten :D hihi
     
  17. Life in Pink

    Life in Pink Niet meer actief

    Wat een bijzondere moeders allemaal eigenlijk!
    Laat volgens mij wel zien hoe bijzonder een moeder-dochter band kan zijn...

    Alleen jammer dat ze het al zei, maar ik hoop maar dat ze het niet doorhad en dat ze straks helemaal verbaasd zal zijn dat het nog echt klopte ook. Maar ik blijf het idd wel bizar vinden, omdat we best een aparte naam hebben uitgezocht die je niet veel hoort en die we strikt geheim hebben gehouden!

    Nu idd nog zien of ik ook 9 dagen voor de uitgerekende datum beval!
     
  18. roshi

    roshi VIP lid

    8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    wow wat "knap" wel balen voor jou natuurlijk maarja zolang jij niet toegeeft weet ze het niet zeker tot de kleine geboren is :D
     
  19. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Mijn beste vriendin zei dat ze er van overtuigd was hoe het kindje gaat heten als het een meisje is. Dit heeft ze opgeschreven en de envelop verzegeld. Na de geboorte kijken we gelijk! Ik ben heel benieuwd, want het komt niet veel voor en zeker niet zoals wij het schrijven. Buiten dat weten we dus nog niet eens of het wel een meisje wordt, haha.

    Zeg kan jouw moeder niet even zeggen wat het wordt bij ons, of werkt dat dan weer niet ;) :) ?
     
  20. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.507
    494
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Dochter (14) van mijn vriendin kwam vanmorgen beneden en zegt tegen dr moeder... ik heb gedroomd dat Marjan zwanger is. Mijn vriendin weet het dus wel, maar verder nog niemand. Dus kreeg vanmiddag een lief mailtje met de tekst "Dromen zijn geen bedrog"
     

Deel Deze Pagina