Pijn pijn pijn!!!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Pip24, 24 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pip24

    Pip24 Lid

    16 okt 2011
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Meiden,

    Wil graag even mijn hart luchten en tips om de laatste weken door
    te komen zit er namelijk lichamelijk en geestelijk helemaal door heen.

    Ben nu 34 weken zwanger van ons tweede kindje. tot 20 ging het fantastisch met de zwangerschap. Daarna begonnen de problemen.
    Vreselijke bekken klachten met als gevolg dat ik sinds 26 weken 100 procent in de ziektewet zit.
    Daarnaast heb ik de ziekte van Bechterew (vorm van reuma in het SI-gewricht, waarbij je ook in alle aanhechtingsspieren in je lichaam ontstekingen kan krijgen).

    Sinds een aantal weken is liggen/slapen vreselijk pijnlijk. En zit er daardoor ook helemaal door heen.
    Zit met mijn bekken, draaien is daardoor erg moeilijk in bed. Heb aan beide zeiden van de ribben ontstekingen, mijn achillespees in mijn rechterbeen is ontstoken en ga zo maar door.
    Zit de uren weg te tellen in bed s nachts en als het half zeven is vlucht ik mijn bed uit.
    Ben de hele dag hierdoor vermoeid, prikkelbaar en kan weinig ondernemen met mijn oudste dochter. Ik weet even echt niet meer hoe ik het moet gaan redden tot het eind.
    Nog max 6 weken elke nacht zoveel pijn, dat trek ik echt niet meer. Ben zo bang dat ik straks zo oververmoeid ben dat ik uitgeput ben voor de bevalling.

    Hebben andere meiden ook soort gelijke klachten en hoe zijn jullie de laatste weekjes doorgekomen?

    Sorry voor het enorme klaag verhaal maar moest even mijn ei kwijt.

    liefs
     
  2. frummelk

    frummelk Fanatiek lid

    2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik heb fibromyalgie en bi tijdens de zwangerschap, geen pretje. Ze laten de baby zo lang mogelijk zitten, in mijn geval zijn ze na vele smeekbedes overgegaan tot inleiding bij 41 weken. Ik kan je helaas niet helpen maar weet hoe je je voelt... Sterkte meid!
     

Deel Deze Pagina