Grappig voorval

Discussie in 'De lounge' gestart door mamastarlight, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    hi,

    Een week geleden ben ik met mijn moeder en schoonzusje een dagje naar een beautyfarm geweest. Zij weten niet dat mijn vriend en ik gaan voor een eerste kindje. dat willen we ook even zo houden als jullie begrijpen wat ik bedoel. afijn we hebben een hele leuke relax dag gehad als ik bij de kassa af ga rekenen. mijn schoonzusje staat aan de linkerkant van mij en mijn moeder rechts. ik betaal als de vrouw zegt dat we scubzout uit mogen kiezen. ik koos een andere dan de rest en dus roosmarijn. zegt die vrouw: dat mag je niet gebruiken als je zwanger bent. dus ik zeg zachtjes, mag ik dan een andere. roept die vrouw: ja hoor je mag wel een andere want als je zwanger bent is dit niet verstandig ! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: dus ik kijk en mijn schoonzusje en moeder gaven een blik! dus ik snel: NEE ik ben niet zwanger! (was ik ook niet had een test gedaan voordat ik naar de beautyfarm zal gaan gezien de behandelingen) echter weten ze nu wel dat we er voor gaan... :rolleyes: :)
     
  2. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoe kwam die vrouw erop dan om dat tegen jou te zeggen?
     
  3. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ja pcies :) vraag ik me ook af :)
     
  4. Sjaaak

    Sjaaak Bekend lid

    6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    dat zal ze zeker tegen iedereen zeggen beter zeker voor onzeker.

    of je kan net als ik een beetje vors zijn, de dierenarts zegt nl ook altijd tegen mij dat ik de kattenbak niet schoon mag maken :p
     
  5. Shelly

    Shelly Actief lid

    23 nov 2006
    238
    0
    0
    Rotterdam
    volgende keer gewoon net doen of je boos bent, met het idee; hoe durft ze te denken dat je zwanger bent...
    zegt ze zoiets ook nooit meer!
     
  6. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    hahaha nou ze blijkt het inderdaad tegen iedereen te moeten zeggen. zekere voor het onzekere inderdaad. of ik moet een blik in me ogen hebben ?! hihihi.

    Ik ben ook even boos geweest maar moest helaas meteen weer lachen door de reactie van mijn moeder en schoonzusje...
     
  7. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wel lullig zeg van die vrouw....
    Ook raar dat ze zegt tegen jou, net alsof ze kon zien dat je bezig was met zwanger raken. :(
     
  8. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    ja raar he :(
     
  9. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Waarom wilde je dan dat product niet als je toch nog niet zwanger bent? ;)
     
  10. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    omdat het een hele grote bus was. ik denk dat krijg ik nooit op dan ;) . moet ook zeggen dat het mijn mond uit floepte hoor.
     
  11. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Hier de tandarts, die al 9 jaar bij elke verdovingsspuit die hij bij mij heeft moeten zetten vroeg of ik ook niet zwanger was.
    Na 9 jaar dacht hij voor het eerst ik vraag het niet en toen bleek ik achteraf op dat moment zwanger te zijn :) :)

    Groetjes Anita
     
  12. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    nou snap ik er echt niets meer van hoor:gisteren bij mijn schoonmoeder geweest. deze gaat eind Augustus verhuizen dus al een deel weer verhuisd. zitten even koffie te drinken als ze uit het niets zegt: wanneer komen mijn kleinkinderen van jullie? wat is dat toch met die mensen?! hahaha dus wij zo: geen idee! even later hebben we het over een t-shirtje wat ik die week aan had gehad toen we ook even daar waren. ja zegt me vriend daar heeft ze van die lekker borsten in. zegt me schoonmoeder: ja van die zwangerschapsborsten vind ik!?!
    kom ik gisteren bij de fysio in de woonplaats waar ik eerst heb gewoond. ik heb hier gelopen met klachten maar heb ook fysiotraining gedaan en gegeven (hulpje ;) ) maar goed ik denk ik ga even langs, even kijken en moest wat vragen. kom ik binnen bij mijn oude groeppie. helemaal blij mij te zien en zo echt heel erg leuk. maar goed zegt een zo'n man ineens: en hoe gaat het? en kijkt naar me buik!?! ik snapte er echt niets van en dacht eerst dat het een geintje was. beetje overheen gelachen en door gegaan.
    komt mijn fysiotherapeut eraan. zitten even aprt als die zegt: je straalt helemaal, je bent gelukkig nu he (lang verhaal maar hij wist alles en door vervelende dingen ben ik uit die woonplaats weg gegaan) dus ik zeg ja. zegt die je bent toch niet zwanger? dus ik nee nog niet hahaha. hij mocht het wel weten. maar wat is dat toch? ik denk zelf ook heel erg dat het deze maand raak is maar dit is geen toeval meer toch? mijn ongi is net 4 dagen afgelopen!
     

Deel Deze Pagina