Stoel babykamer voeden

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door 84Anne, 5 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 84Anne

    84Anne Lid

    8 jan 2015
    9
    0
    1
    Nijmegen
    Hi!

    Wie heeft tips voor fijne stoel in babykamer om in te voeden?

    Tot nu toe vind ik veel tips over schommelstoelen of phoang stoel Ikea online, maar die nemen met schuine hoge leuning veel plek in op een kleine babykamer en hebben lage zit (lastig gaan zitten & opstaan met baby op de arm lijkt me).

    Grjs Anne
     
  2. Rainbow88

    Rainbow88 Fanatiek lid

    13 jan 2014
    3.647
    305
    83
    Ai wij hebben die Poang, neemt idd wel wat plaats in maar wel een zalige comfortabele stoel.. En dat opstaan valt goed mee hoor, went snel ;)
     
  3. xprincess

    xprincess Actief lid

    21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Ik lees even mee, wil ook graag een fijne stoel op de toekomstige kinderkamer :D
     
  4. Lenne

    Lenne Actief lid

    16 mei 2011
    218
    0
    16
    Ik heb een hele oude schommelstoel gekocht op marktplaats, echt een prachtig ding en hij zit heerlijk :) Het is vooral handig om op te letten dat de armleuning niet te hoog is zodat je arm met baby erop kan rusten en dat de stoel goede steun in je rug geeft (niet onderuit gezakt).
     
  5. Tylmare

    Tylmare Fanatiek lid

    24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Ik ga voor een gewone normale fauteuil.
    Wel een wat grotere. Heb al "proef gezeten" en dat beviel in eerste instantie prima :p
    Hij zat vrij breed, dus voldoende ruimte nog voor een voedingskussen bijv.

    EKENÄS Fauteuil - Hensta donkerbruin - IKEA
     
  6. ona81

    ona81 Bekend lid

    19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Heb lang een schommelstoel van de marskramer in zn kamer staan.
    prima stoel!
     
  7. Gember

    Gember Niet meer actief

    Wij hebben een namaak versie van de RAR Eames schommelstoel in kleur wit. Dit is de echte (vonden we te duur): Vitra Eames RAR schommelstoel | LOODS 5

    Nog geen ervaring met het voeden in de stoel, maar ik denk dat het goed gaat werken. Het fijne is dat het een hele compacte stoel is en dus weinig ruimte inneemt als je een kleine babykamer hebt.
     
  8. Dyson

    Dyson Fanatiek lid

    8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ik heb een soort bureaustoel die we nog hadden hiervoor in gebruik. De leuningen zijn niet zo hoog waardoor je daar fijn op kunt leunen. Doordat de stoel kan kantelen kun je fijn achterover leunen maar als je weer op wil staan hoef je niet van heel laag op te staan.
     
  9. Pluisje30

    Pluisje30 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    had vooraf niet verwacht dat de stoel zo belangrijk zou zijn. Maar ik zou zeker voor een lekkere schommelstoel gaan, daar ga je zoveel plezier van hebben. En 1 met een fijne armleuning.
    Ik had geen schommelstoel en ik heb heel wat uurtjes zitten wiegen in mn fauteuil.
     
  10. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    iemand nog tips bij welke winkels ze nog meer schommelstoelen verkopen? Op pinterest zie ik hele mooie, maar alleen te koop in de US. Anders wilde ik de Lillberg van Ikea ergens tweedehands kopen en beetje opleuken. Of een neppe Eames inderdaad!
     
  11. Pluisje30

    Pluisje30 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Als je niet voor een schommelstoel gaat is deze prima inderdaad!

    oops, ik bedoelde de strandmon
     
  12. Divarg

    Divarg Bekend lid

    12 okt 2014
    913
    21
    18
    Ik heb een poäng en voedingskussen.
     
  13. Pluisje30

    Pluisje30 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    1.489
    281
    83
  14. 1Hanneke

    1Hanneke Fanatiek lid

    4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ik ben erg blij met de Poang juist, nu mn bekken wat hersteld is kan ik er best prima uit opstaan. Maar mn melk gaat zo hard dat ik echt wat achterover zittend of liggend moet voeden, dus stoel met rechte leuning was niet wat geweest ;)
     
  15. bababoe

    bababoe Fanatiek lid

    11 mrt 2011
    1.639
    592
    113
    Wij hebben een oude schommelstoel die van mijn oma geweest is. Echt superfijn! Heb er nog niet in gevoed omdat de kleine nog bij ons op de kamer slaapt, maar wel met hem daar gezeten wanneer hij erg overstuur was. Het schommelen kalmeert :)
     
  16. Noenie

    Noenie Actief lid

    28 feb 2012
    212
    0
    0
    Ik vind zelf (na een jaar ervaring) erg fijn dat de rugleuning hoog genoeg is dat ook mijn hoofd kan leuben. Ik heb veel nachtborstvoeding gefeven en vond het fijn dat ik gelijktijdig kon rusten wegdommelen. zodat ik later weer makkelijker in slaap kon vallen.
     
  17. Lelie137

    Lelie137 Fanatiek lid

    9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    En welke poang hebben jullie dan? Ik zie een gewone stoel en een schommelstoel staan.
     
  18. 1Hanneke

    1Hanneke Fanatiek lid

    4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    ik heb de gewone, met voetenbankje. Wou eerst de schommelstoel, getest bij Ikea maar schommelt voor geen meter! En zit nog stuk lager dacht ik dan de gewone. De gewone hobbelt veel lekkerder ;) Als nieuw voor mooi prijsje op mp gescoord :D
     
  19. Pluisje30

    Pluisje30 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    eens
     

Deel Deze Pagina