Stoere peuterkamer, waar te koop?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Inez01, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inez01

    Inez01 Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Voor onze zoon, nu ruim 2,5, willen we een peuterkamer kopen. De babymeubeltjes zullen nl. halverwege dit jaar gebruikt gaan worden voor onze 2e.

    Nu heb ik me al een beetje georiënteerd via Internet en ben Ikea langs geweest, maar ben nog niets tegen gekomen waarvan ik zeg.... jaaaa dat is leuk en gaat hopelijk weer een aantal jaren mee.

    Nu willen we een gewoon bed, peuterbedje heeft niet zoveel zin meer, dan moeten we volgend jaar weer een ander bed.... echter een tienerkamer is meteen veel te stoer. Nu kan je best e.e.a. aan accessoires doen, zodat je thema's nog kan wisselen.

    Liefst willen we een kast met bijpassend bed. Geen hoogslaper, de kamer is groot genoeg voor een bed op de grond. Liefst een beetje neutrale kleuren, zodat de basis niet leeftijdgebonden is.

    Houtkleur of wit, maar wel goed stevig materiaal. Niet in de stijl van "sloophout" dat is niet onze smaak. Iemand enig idee waar we het best "live" kunnen oriënteren of websites zijn ook welkom.

    Alvast dank voor de reacties.
     
  2. Druif78

    Druif78 VIP lid

    11 feb 2008
    9.724
    0
    36
    Kan zo 1,2,3 geen winkels of websites bedenken, maar ik zou er niet te moeilijk over doen. het hoeft toch ook niet allemaal uit dezelfde serie te komen? Zoek een leuk neutraal 1 persoons bed, wat je opleukt met ene stoer dekbedovertrekje naar je smaak ( vind ze zelf van de Hema erg leuk), een kast in dezelfde neutrale kleur wat je ook kan opleuken met andere deurknopjes. Zo hebben wij het destijds ook met de babykamer gedaan. We hebben zelf een wand grasgroen geverfd en met zwarte accessoires aan de slag gegaan. Erg stoere combinatie! Met een vloerkleedje, lampje, gordijnen kun je het zo stoer maken als je zelf wil en ook niet te prijzig als je het over een paar jaar weer anders wilt!
     
  3. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben een bed met bijpassende kast en nachtkastje gekocht bij de Kidsfactory.
    Misschien hebben ze daar iets voor je?
    Anders misschien de babyplanet?
    Ze hebben daar veel keus: BabyPlanet - JuniorPlanet - Junior Complete Kamers

    En voor wat goedkopers kun je eens kijken bij de leen bakker?
     
  4. truus1980

    truus1980 VIP lid

    26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Wij hebben een kamer bij de leenbaker weg. Het is wel een hogere bed. Een kajuitbed heet het geloof ik.

    Tiener kamer Yaniek hebben wij gedaan voor onze zoon.

    Neutraal, tijdloos en stevig.
     

Deel Deze Pagina