Storing werk.nl ?

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door Eva2011, 1 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Beste UWV,

    Mijn zwangerschap heb ik nog niet gemeld, maar ik heb een algemene vraag over de WW en het doorgeven van sollicitaties.

    Ik ben daarnet gebeld en kreeg op mijn donder omdat ik niet op tijd mijn sollicitaties door had gegeven over april. Okay daar ben ik laks in, na het reageren op tientallen vacatures vergeet ik in te loggen en alles door te geven. Dit zou ik alsnog doen over april maar...

    Bekijk bijlage 569654

    Dit is regelmatig het geval waardoor ik dan ook maar weer de boel de boel laat. Ik solliciteer dus wel meer dan 4x per maand!

    Maar goed. De vraag, ligt dit aan mijn pc of is er een storing?

    Groeten,
    Eva.
     
  2. UWV

    UWV VIP lid
    Medewerker

    Hallo Eva2011,

    Ik begrijp dat je een foutmelding krijgt als je je sollicitaties wilt doorgeven! Dat is natuurlijk niet fijn.

    UWV verricht regelmatig onderhoud aan de sites uwv.nl en werk.nl. Hierdoor kan, na het onderhoud, het inloggen niet lukken of foutmeldingen opleveren.
    De oplossing hiervoor kan zijn:
    * cookies en de geschiedenis van de browser te verwijderen
    * de site benaderen vanuit de werkbalk ( Niet via Google, via de Geschiedenis, via Favorieten of via een snelkoppeling naar werk.nl.
    * een andere browser gebruiken. Werk.nl en de Werkmap werken niet goed in de internetbrowsers Opera en Safari.

    Mocht de foutmelding blijven bestaan, dan raad ik je aan hiervan een melding te maken.

    Ik wens je veel succes met het vinden van een passende baan!

    Met vriendelijke groet, Petra
     
  3. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Dank je voor je antwoord. Het is inmiddels weer gelukt.
     
  4. UWV

    UWV VIP lid
    Medewerker

    Hallo Eva2011,

    Fijn dat het gelukt is!

    Met vriendelijke groet,

    Viktoria
    UWV Webcareteam
     

Deel Deze Pagina