streep en toch ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kimmetjuh1981, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0
    hallo

    dank jullie voor de vele reacties
    ik ben 2 dagen flink ongi geweest en nu is het bijna weg
    normaal ben ik het veel langer
    ik heb de huisarts gebeld
    eerst aan de assistent gevraagd maar die wist er niet veel vanaf en vroeg et aan haar collega
    haar antwoord was heel kortaf zo van ja no dan was je zwanger en nu niet meer kan gebeuren
    ik dacht nou ja zeg zo zeg je dat toch niet
    kijk ik ben pas in de eerst ronde maar toc komt het hard aan en mensen die het al langer aan het proberen zijn kan je er ook flink pijn mee doen
    maar goed, ik dacht ik ga toc maar de dokter zelf in het tel-spreekuur bellen, maar hij is op vakantie
    ik ben wel van plan om toch nog een test te doen, kijken wat daar uit komt
    ik heb namelijk wel aders bij mijn tepels en witte puntjes/bultjes en normaal heb ik die niet zo erg (of het is me nooit eerder opgevalllen maar dat lijkt me sterk)
    ik hoor ook wel vaker dat mensen gewoon ongi blijven met hun zwangerschap maar dan vraag ik me af ben je et dan minder erg want bij mij kwam er flink wat ja hoe zeg je dat slijmplakaten mee (sorry ik weet niet hoe ik dit netjes moet omschrijven :oops: )
    liefs kim
     
  2. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0
    Lotte 2 heb jij nog getest?
    ben heel benieuwd hoe het nu met jou is
    o ja ik heb met het DA huismerk gestest
     
  3. 1Summer

    1Summer Actief lid

    21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    We zitten een beetje in hetzelfde schuitje, want ik heb ook het idee dat ik zwanger ben. Ik heb een erg opgeblazen gevoel in mijn buik en toen ik net in de spiegel keek, zag ik ook allemaal witte bultjes op mijn tepelhof zitten. Van de week kwam er wat vocht uit mijn tepel... :confused:

    Gisteren werd ik ongesteld en nu is het alweer bijna over. Ook ik had slijmplakk... (en bij het intypen word ik nog misselijk ook) :oops:

    Bij de eerste zwangerschap had ik me niet echt ingelezen over wat de symptomen allemaal waren, maar toen ben ik ook twee/drie dagen ongesteld geweest. Een test (van Kruidvat) wees uit dat ik zwanger was.

    Houdt mijn lichaam me nu voor de gek, of.....? Spannend! :D

    X
     
  4. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0
    phoe dus er zit toch nog wel een kans in
    ik wil niet te veel gaan hopen, want mn vriend en ik waren zo blij met de streep dat we s avond op bed al aan het fantaseren waren
    en de dag erop toen ik ongi werd was de teleurstelling echt heel groot en heb ik even flink lopen huilen met de positive test in mn handen
    ik wacht af misschien doe ik morgen of als ik niet meer ongi ben nog even een test
    wat zouden jullie doen?
    morgen of na de ongi?
    liefs kim
     
  5. 1Summer

    1Summer Actief lid

    21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Ik zou even wachten tot je ongi over is en dan een testje doen. Misschien is het ook snel over, net als bij mij de eerste keer en ben je toch gewoon zwanger.

    Ik zal voor je duimen meid! [-o<

    X
     
  6. Lotte2

    Lotte2 Lid

    20 jun 2007
    47
    0
    0
    Rotterdam
    Daar ben ik weer. Heb gister toch maar getest maar deze keer was hij echt duidelijk negatief.
    Ik wist het wel want ook m'n temp was sinds gister flink gedaald. Normaal is mijn temp namelijk als ik menstrueer ong 36.2 en nu bleef hij hoog tot wel 36.9 maar sinds gister dus gezakt naar 36.5. Pas op dag 10 dus. Ik denk dat het vlak na de innesteling al fout is gegaan omdat ik ook eerder ongi werd.

    Dus definitief door naar ronde 20. Moest eigenlijk gister naar de gyn maar die afspraak is vanwege familie omstandigheden van de gyn verzet over 2 weken.. We wachten maar weer geduldig af.

    De test die ik gebruikt heb is van matcare trouwens.

    Kim, ik duim voor jou dat je straks alsnog een positieve test hebt!

    Groetjes Lotte
     
  7. stampertje

    stampertje Niet meer actief

    Ik lees hier dat er meerdere zijn die ondanks dat ze zwanger zijn, toch ongesteld zijn geworden, maar dan minder dan normaal.

    Wanneer kan je spreken van menstruatie. Ik heb afgelopen cyclus 2 dagen wat roze gehad, 1 dag niks en vervolgens maar 1-1,5 dag rood verlies (maar niet veel). daarna nog 1,5 dag een beetje roze. Vind dit zo raar gezien ik normaal wel 3 tot 4 dagen ongesteld ben, met veel bloedverlies.

    Liefs
     
  8. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

    En,heb je een mailtje gestuurd? ;)
     
  9. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0
    Jammer Lotte2
    Ook ik heb vandaag nog een predictor test gedaan maar helaas ook negatief
    helaas
    ik was wel maar 2 dagen echt goed ongi en nu nog maar heel licht
    normaal ben ik het erger maar goed de test zal niet liegen, dan zal het bij mij ook vroeg mis zijn gegaan op naar ronde 2
    succes iedereen
    liefs kim
     
  10. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ze kunnen er wel een bijsluiter van bij doen, maar dan schiet de prijs van die (rot) testen ook weer omhoog....

    dat is de reden dat er geen bijsluiter bijzit, maar als je op de site van romed kijkt of ff googled zul je zien dat het bij de testen van romed niet zo is wat ze wel eens zeggen "een streepje is een streepje" maar heb je 2 streepjes nodig van dezelfde kleur of waarvan de test nog donkerder is...

    vaak krijg je zowieso 2 streepjes bij romed testen maar deze is dan negatief als deze niet net zo donker is als de controle (net als met ovu testen zeg maar)

    dus tja beter is gewoon iets meer geld uit de zak trekken voor een "normaal en betrouwbare" zw.test....(Met standaard een bijsluiter bijgeleverd)...

    succes ;)
     
  11. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dat zeg ik. ;)
     
  12. verzorgingsmiep

    verzorgingsmiep Actief lid

    26 apr 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Ik heb net ff zitten googlen en lees heel vaak dat de strepen even dik moeten zijn bij de test van romed.
    Dus ik ga ze niet mailen, want dan krijg ik ws hetzelfde antwoord.
     
  13. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    kimmetje, de predicot testte bij mij pas positief na 3 weken! Deze heeft erg veel hcg nodig!
    De cb (niet digi) was wel meteen een vette plus..
    Ik wil je niet blij mij maken met een dood vogeltje, maar zou toch eens met een andere test gaan testen..
     
  14. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0
    oh haha oke
    toch weer een beetje hoop dan :)
    nou ja ik verheug me er niet te veel op, heb nog een da test
    ik vond het wel raar dat je die predictor maar 1 seconde in de urine hoefde te houden
    we zullen zien
    liefs kim
     
  15. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0
    nou ik heb weer een DA test gedaan en rond de 10 minuten weer een vage 2e streep
    er staat duidelijk dat je na de 10 minuten de test niet meer af mag lezen omdat er een roze streep kan komen en deze dan niet positief betekend , maar ik heb het niet precies bij gehouden het schommeld rond de 10 minuten kan ervoor zijn maar ook wel iets erna
    ik word er een beetje gek van haha
    ik denk dat ik maar gewoon af wacht maar dat is wel heeel moeilijk haha
     

Deel Deze Pagina