Streep op de buik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Elinetjeee, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Hallo,
    Sinds vorig weekend proberen mijn man en ik om zwanger te worden. Nu heb ik sinds vanmiddag ineens een streep vanaf mijn navel naar beneden. Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Kan dit een van de eerste tekenen zijn?
     
  2. LLxx32

    LLxx32 Actief lid

    5 apr 2018
    427
    215
    43
    Vrouw
    Hen je een foto? Ik weet niet of het een teken van zwangerschap is eigenlijk. Zelf heb ik het wel sinds week 7 ofzo..
     
  3. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.894
    2.396
    113
    Vrouw
    Ook wel benieuwd! Ik heb hem namelijk (nog) niet.
     
  4. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik hem ook maar niet al zo vroeg. Nu geen streep te bekennen gelukkig.

    Ik zou gewoon even een testje doen. Al lijkt het mij aardig vroeg als je vorig weekend je eisprong hebt gehad.
     
  5. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Ik kreeg ook al vroeg de streep (6 weken) maar ik had hem in een lichtere variant ook nog iets van de vorige kinderen. Nu is hij weer donkerder aan het worden. Ik duim voor je dat het voor jou wel een symptoom is
     
  6. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Het is niet heel donker die streep, maar iets donkerder dan mijn eigen huidskleur, ik ging naar de wc en ineens was hij daar,beetje gek. Een test lijkt me nog wel erg vroeg aangezien nog niet eens een week
     
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.003
    113
    Nabij Utrecht
    Vorig weekend is dat 30 juni/1 juli of het weekend daarvoor?

    Waar zit je nu in je cyclus (voor ei of na ei?).
    Hoelang ben je vd pil af?
     
  8. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Ik zit in de 3e week van mijn cyclus. Ik ben in januari al gestopt met de pil,maar sinds dien nog geen regelmatige cyclus. Ik heb dus geen idee wanneer mijn ei zou zijn. Ene keer een cyclus van 8 weken andere keer een van 3 of 4 weken.
     
  9. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    En vandaag heb ik heel veel afscheiding en hevige steken in mijn buik. Maar ook heb ik vandaag heel veel ontlasting dus daar kunnen de steken ook van komen
     
  10. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Vorig weekend is idd echt vanaf 29-6
     
  11. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.003
    113
    Nabij Utrecht
    Okay... dan zit je nog een week tot 5 weken van je nod af.
    Het lijkt me dan enorm sterk dat je een streep op je buik hebt die hoort bij een zwangerschap.

    Je zegt veel afscheiding. Is het helder zoals rauw eiwit??

    Als jouw cyclus zo onregelmatig is, denk ik dat het verstandig is om ovulatietesten te gebruiken, zodat je weet wanneer je eisprong is, maar ook wanneer je nod is ;)
     
  12. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Bedankt voor je berichtje
    Afscheiding is idd als rauw eiwit.. helder en heel slijmerig. Hoe werken ovulatietesten? Hoe vaak moet je zo'n ding gebruiken tijdens je cyclus?
     
  13. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.003
    113
    Nabij Utrecht
    Dan heb je dus nu vruchtbaar slijm en gaat je ei er binnen nu en een paar dagen aankomen.
    De streep is dus 100% niet van een zwangerschap ;)
    Jouw nod is ws over een dag of 14-16.

    Ovulatietesten moet je elke dag doen (over een stickie plassen) en dan zjllen er 2 strepen op komen.
    Zodra de teststreep (degene het dicht bij het urine staafje) net zo donker of donkerder is dan de controlestreep zit je in je lh piek en volgt je ei veelal binnen 2 dagen daarna.

    Gezien jouw cycluslengtes kan je hiermee beginnen op dag 8 van je cyclus.
     
  14. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Dankjewel,
    We zullen ons best gaan doen de komende tijd :p
     

Deel Deze Pagina