Test gedaan, maar mislukt met twee iets vage streepjes?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door anja136, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja136

    anja136 Actief lid

    7 jul 2008
    408
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Zoals velen hebben kunnen lezen ben ik vorige week toch ongesteld geworden ondanks mijn sterke gevoel dat ik zwanger was. Ik heb echter 1 dag echt bloedverlies gehad en verder alleen wat lichtroze veegjes.

    Sinds gisteren ben ik zo misselijk met vlagen komt het opzetten, echt niet leuk. Mijn andere klachten als lage rugpijn, moodswings, niet kunnen eten of juist wel, alles ruikt gek en gevoelige borsten.

    Ondanks mijn bloeding van vorige week ben ik nog steeds dat zwangere gevoel. We hebben net een test gedaan maar....

    Op het display is nagenoeg niet te zien. Ik zie alleen aan de onderkant twee vage beginnetjes van streepjes, maar deze zijn maar mm hoog of zo en lopen niet door tot de bovenkant van de display... :evil:

    Wat moet ik daar nu mee? Ik heb nu geen testen meer thuis en de winkel is nu dicht :(

    Morgen ga ik in elk geval een nieuwe test halen, maar wat denken jullie, is de test mislukt of is het misschien toch een postitieve test? Ik kan helaas geen foto plaatsen omdat onze camera kapot is.

    Help wordt helemaal gek hier
    xx

    *Edit Moderator: topic verplaatst*
     
  2. kanjer

    kanjer Bekend lid

    8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    ik zou morgen weer testen,

    hoop zo dat het toch raak mag zijn voor jullie :)
    t kan overigens wel hoor, "ongesteld' zijn en ook nog zwanger, het is niet gebruikelijk maar niet uitgesloten!

    dus dus dus.. heb je nog niks aan. gewoon testen morgen!

    succes!
     
  3. anja136

    anja136 Actief lid

    7 jul 2008
    408
    0
    0
    hoi hoi
    Bedankt voor je bemoedigende woorden, ik ga morgen opnieuw testen en dan hoop ik duidelijkheid te hebben...
    Zal wel een lange nacht en dag worden. Morgen moet ik gewoon werken en wil test wel samen met mijn man doen.
    xx
     
  4. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    anja.. geen albert heijn in de buurt die tot 8 uur open is? die hebben ook testen
     
  5. anja136

    anja136 Actief lid

    7 jul 2008
    408
    0
    0
    ik woon in zo'n fantastisch dorp waar alles om 18.00 uur echt dicht is, helaas...

    Morgen tijdens mijn lunchpauze maar even naar de etos voor nieuwe tests.

    Wordt een lange nacht
    xx
     
  6. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    succes dan.. we wachten vol spanning af :)
     
  7. anja136

    anja136 Actief lid

    7 jul 2008
    408
    0
    0
    net opnieuw getest en die was negatief. Dus ik ga ervanuit dat het niet raak is deze keer. Helaas. Op naar ronde 3.
     

Deel Deze Pagina