striptease in kinderopvang

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Strijkkraal, 23 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.798
    2.481
    113
    Vrouw
    Whoehahaha:roflmao: say what???:eek:
     
  2. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.578
    4.623
    113
    Een bedrijf waar ze dit soort activiteiten overdag en onder werktijd doen komt op mij absoluut niet professioneel over. Dat er in dit geval ook nog kinderen aanwezig waren (in het gebouw) maakt het des te erger. Daarbij zijn die medewerkers daar toch om te werken en zich met de kinderen (hun werk) bezig te houden?? En niet om dit soort prive activiteiten te gaan doen? Als je dit met collega's wilt gaan doen dan lijkt dat mij iets voor na werktijd in het plaatselijke cafe of club.

    Daarnaast zou ik mij als ouder meer zorgen maken over het verscherpte toezicht van de GGD bij deze slechte kinderopvang. Blijkbaar komt de GGD daar regelmatig over de vloer omdat ze diverse zaken niet op orde hebben.

    Ik zou mijn kind elders brengen.
     
    Evanesco, Lagertha, Patri1982 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Dichtgooien en onderzoeken

    Ik had mijn kinderen daar geen seconde langer gehouden.
     
    dds, louan en Novastar vinden dit leuk.
  4. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Je zult je kind daar op de opvang hebben... Met zo'n dictator van een manager. Verschrikkelijk!!
     
  5. Ffion

    Ffion Fanatiek lid

    23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Whaaat?! Ik had mijn kind per direct van deze opvang afgehaald.

    Een striptease doe je maar lekker buiten werktijd en het verscherpte toezicht van de GGD klinkt ook niet al te positief.

    Ik denk dat mijn baas gek zou staan te kijken als er om 10.00 uur ‘s ochtends een stripper los gaat op kantoor.
     
    Novastar vindt dit leuk.
  6. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.757
    4.720
    113
    Vrouw
    Precies dit.
     
  7. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    En ik maar denken dat ik nog slaapdronken was toen ik dit net las.. o_O Wat een nieuws. En die directeur heeft ze écht niet op een rijtje, flapdrol.
     
  8. lloorrtt

    lloorrtt Niet meer actief

  9. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.474
    24.332
    113
    Daar werkt gelukkig iemand die dus ook vindt dat dit niet kan en er een melding van heeft gemaakt. En de directeur zou dan de enige professional in die opvang dan willen ontslaan :confused: Ik vind zijn houding echt verbijsterend. Dat zou voor mij nog meer reden zijn om mijn kinderen daar weg te halen, dan het incident zelf.
     
    fafa en Janna vinden dit leuk.
  10. lloorrtt

    lloorrtt Niet meer actief

    Nee, slagroom kan écht niet.
     
    Ysabella, spruitje80, JJ1980 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. Knuffie85

    Knuffie85 Niet meer actief

    Wow daar zou kijn kind geen minuut langer naar toe gaan. Die haalde ik per direct op.
     
  12. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Nee, zuivel kan echt niet zo lang buiten de koelkast!

    Nee echt, ben het eens met eerdere reacties. Zowel de actie als de reactie van de manager kan echt niet. Alles behalve professioneel. Ik zou een andere opvang zoeken.
     
    lloorrtt, nizzie86 en Blijdorp vinden dit leuk.
  13. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

  14. Deliana

    Deliana Niet meer actief

    De reactie van de manager vind ik nog het meest bijzonder. Lijkt mij een goede reden voor ontslag.

    En een striptease.... doe dat dan na sluitingstijd of zo :confused:
     
  15. Treez

    Treez Niet meer actief

    Weet je wel hoe slecht al die suikers voor je zijn :confused:.

    Als KDV hoor je hier echt het goede voorbeeld in te geven! Volgende keer suikervrije slagroom op basis van soya :thumup:
     
    Manque, femkes, Riverdale87 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Euhm, dit vind ik gewoon op alle werkvloeren totaal ongepast? Als je zo nodig je collega wil verrassen met een striptease rn slagroom etc, doe dat dan lekker ná werktijd en niet op je werk...

    Dat er vervolgens kinderen aanwezig waren in het gebouw vind ik ook erg hoor, maar zelfs als 100% zeker was dat geen kind dit zou zien, zou ik het ongepast hebben gevonden.
    En de reactie van de manager is ook lekker zeg... dus je mag zo’n striptease op de werkvloer onder werktijd niet afkeuren? Ga toch weg zeg.
     
    Lieke1989 vindt dit leuk.
  17. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Hahahahaha :roflmao::roflmao::roflmao:
     
    lloorrtt vindt dit leuk.
  18. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.958
    6.076
    113
    Happyland
    OMG :roflmao::roflmao::roflmao:
    Denk dat ze de tent wel kunnen sluiten nu.
     
  19. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    Oh de telegraaf. Niet echt een krant die erom bekend staat dat alles klopt:rolleyes:

    Erg overdreven reacties. Dus, je bent super tevreden over het kdv, je kind heeft het naar zn zin en dan ga je ze voor zo'n klein voorval er vanaf halen?:confused:

    Verhaal in telegraaf schijnt trouwens niet te kloppen, zoals wel vaker.
    Het was geen stripper, het was een mannelijke collega die zn shirt uit getrokken had en wat om de jarige heen danste. Er was folie op de vrouw gedaan waar wat slagroom op gespoten was wat de mannelijke collega er vanaf gelikt had.

    Nou nou, wat een drama zego_O
    . Zolang er geen kinderen bij geweest zijn zie ik echt het probleem niet.
    Alleen niet handig dat dit in de hal gebeurde waar MOGELIJK kinderen het hadden kunnen zien.

    En ik begrijp best waarom zo'n manager boos is op de melder. Door iets wat als geintje begonnen is, krijgen ze wel de ggd en een hoop negatieve publiciteit over zich.
    Een roddelkrant, verschillende figuren die overtrokken reageren enz.

    Zelfs de ouders van de kinderen vinden het overtrokken en zijn tevreden over het dagverblijf...
     
    Marchella en IkTara vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina