Stuwing na een horrorbevalling...

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Mamaloi, 11 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.413
    5.508
    113
    Vrouw
    Je hoeft geen borstvoeding te geven, maar wellicht kan een keer aanleggen en je baby laten drinken nu wel wat verlichting geven en dan hoef je geen kolf te huren...
    Afbinden is een ontzettende no-go!
     
  2. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.413
    5.508
    113
    Vrouw
    Dostinex prima gebruiken?
    Ivm pittige bijwerkingen zal een arts met kennis van zaken deze medicatie alleen voorschrijven indien er zwaar wegende redenen zijn om de melkproductie niet op gang te laten komen.
     
  3. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik weet niet of het al gezegd is, maar ik zou je verloskundige bellen. Die kan je advies op maat geven. Bij stuwing hoort verhoging, kan tot wel 38,5 gaan bij heftige stuwing, maar 39,7 is echt te hoog.
     
  4. birds86

    birds86 VIP lid

    13 mei 2013
    5.304
    2.001
    113
    Vrouw
    Hoe is t met je?
     
  5. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik heb er ook melk uitgeduwd met mn hand, anders kreeg ik mega klonten.

    Onze zoon werd in de winter geboren, en mn man rookt, dus als die van buiten kwam dan legde hij even zn mega koude handen erom. Duurde 1 minuut voor ze weer heet waren.

    En wat hielp, van die menthol gel die je ook op stramme spieren doet. En dr dan lekker op blazen, zoooo fijn!
     
  6. Jackie87

    Jackie87 VIP lid

    6 aug 2013
    5.436
    2.870
    113
    Hoe gaat het nu?
    Ik schrik ervan dat er zo laks omgegaan wordt met jouw koorts. Tijdens mijn kraamweek zeiden de kraamzorg en verloskundige nog nadrukkelijk dat als ik koorts zou krijgen ik meteen moest bellen. Ook al zou het midden in de nacht zijn.

    Wat betreft je borsten. Absoluut niet afbinden! Kolf ze een keer leeg en masseer die harde plekken eruit. (Door 1x leeg te kolven stimuleer je niet nog verder de productie). De melk kun je natuurlijk aan je baby geven, deze krijgt dan een boost antistoffen ;)
     

Deel Deze Pagina