Succes verhalen gezocht.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Brinsa, 24 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Lieve dames,

    Ik zit er weer eens helemaal doorheen. Zie het gewoon zo even niet meer zitten, ik hoop dat er dames zijn die succes verhalen hebben.

    Dit is de situatie: mijn vriend en ik zijn nu bijna 2 jaar bezig voor een eerste kindje alleen wil niet lukken. Dit komt omdat Mijn vriend zijn zaadkwaliteot extreem slecht is, hij heeft maat enkele bewegende cellen. Nu weet ik dat de kans op een natuurlijke manier heel klein is, eigenlijk bijna onmogelijk maar ik hoop zo dat er toch misschien een wonder gebeurt voor januari want dan zouden we ons weer melden in het zidkenhuis.

    Zijn er dames waarvan de man ook extreem slecht zaad had maar toch spontaan op een natuurlijke manier zwanger zijn geworden? Of zijn er nog dames die goede tips of raad hebben?

    Liefs Brinsa
     
  2. mamalacht

    mamalacht Actief lid

    19 apr 2017
    385
    267
    63
    Met split sex kun je naar het schijnt wel wat meer zaadjes krijgen. Je splitst dan het vrijen op in stukjes en dan krijgt de man een grotere zaadlozing. Ik lees soms een ander forum en daar zijn veel succesverhalen te vinden. Het valt te proberen.
     
    Brinsa vindt dit leuk.
  3. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Staat je vriend open voor accupunctuur? En bijvoorbeeld multi vitaminen specifiek voor mannen?
    Bij mijn man is sinds de behandelingen bij de accupunctuur het semen bijna vertienvoudigd. Van 3 ton naar meer dan 2 miljoen na opwerken.

    Is er een reden waarom ze jullie naar huis hebben gestuurd ondanks de semenkwaliteit?
     
  4. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    @Maev

    We hebben alle soort pillen en vitamines die er zijn geprobeerd. De gyn wou kijken of het misschien toch zou verbeteren. En we hoopte zelf ook dat het in die tijd nog zou lukken maar helaas.

    Ik zal het eens aan hem voorleggen maar hij geloofd nooit echt in dat soort dingen, terwijl ik er zelf van overtuigd ben dat het wel eens zou kunnen helpen.

    Toch bedankt voor je reactie
     
  5. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Hey meis, mijn slikt nu een tijdje supplementen, en wij zien verbetering in de kwaliteit. Mijn man slikt Zink&Selium, Vitamine B-complex, Vitamine D & Vitamine A tot Z voor de man. Hij doet dit nu een half jaartje, en wij zijn er dik te vreden over.
     
    Brinsa vindt dit leuk.
  6. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Brinsa
    Die van mij geloofde er ook niet in en ook ik stond er sceptisch tegenover. Toen ik na de eerste behandeling voor het eerst in 4,5 jaar een keer pijnvrij was (een paar uur) was mijn man om. Pijnvrij van een recidiverende slijmbeursontsteking. Nu met de verschillen in resultaten was zelfs de arts nog positiever (hadden toevallig een arts die wel gelooft dat er met voeding en alternatieve geneeswijze veel kan verbeteren)
     
  7. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    @mama-van-marlinda bedankt voor je reactie. Mijn man slikt condensyl en daarbij een omega en vitamine d3 en zink extra en nog iets dacht ik. Ik hoop dat het uiteindelijk toch iets verbeterd zodat het voldoende gaat zijn

    @Maev ik ga het er nog maar eens over hebben met hem:p
     

Deel Deze Pagina