Superzwanger, maar superbang...

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door nizzie86, 20 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Groetjes terug van Ariana, aka een babychimpansee. :roflmao:

    baby Ariana.jpg
     
    Marchella, KleineLai, droomwens79 en 14 anderen vinden dit leuk.
  2. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Alles ging goed! Ze groeit als een tierelier. Ze was volgens mij wel een beetje moe, want geen dansoptredens deze keer. Wel lag ze heel diva-achtig met haar armpje boven haar gezicht, zoals Kate in Titanic wanneer Leo haar tekent. :roflmao: De uitgerekende datum stond na vier echo's eigenlijk al wel vast, maar is vandaag nog eens bevestigd: 20 januari it is. Volgende week mag ik nog een laatste keertje extra spieken!

    Ik blijf toch wel heel angstig en onzeker, merk ik. Ik ben benieuwd wanneer dat gaat verdwijnen. Vriendinnen met een soortgelijke geschiedenis zeggen dat dat na de twintigwekenecho meestal wel goed komt, dus het is nog even geduld hebben en in de tussentijd proberen te accepteren dat angst en onzekerheid er gewoon bij horen in het begin van een zwangerschap. Dat is ook wat de verloskundige tegen mij zei. Zolang ik nog gewoon functioneer op mijn werk en 's nachts goed slaap is er geen reden om grof geschut in te zetten. Ik kan niet wachten tot het grote genieten gaat beginnen!
     
    droomwens79, Ashleyrachel, Brondy en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Wat een lief berichtje, en wat fijn dat je kracht en hoop put uit mijn verhaal. Hou vol, lieve schat. Wensmama's zijn echt kánjers.
     
    P1986 en JosjeM vinden dit leuk.
  4. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.874
    15.315
    113
    Wat een fantastisch mooie echo, super! :D Hoop dat je gauw kan genieten, ik gun het je ontzettend!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  5. Pancakes

    Pancakes Bekend lid

    25 dec 2011
    988
    515
    93
    Jaaa, ik ben zo blij! Voor jou! Maar ook voor mijn toekomstige kindjes, dat ze zo'n knap vriendinnetje gaan krijgen! <3 Die angst is zo moeilijk. Bij mij is het na 12 weken en de combinatietest echt een heel stuk beter geworden, maar ik voel het af en toe ook nog een beetje. Fijn dat je haar in ieder geval volgende week nog een keertje extra mag begluren!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  6. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.359
    113
    Vrouw
    Wat fijn om te lezen dat de kleine Ariana het zo goed doet! Ik hoop voor je dat je gauw je rust vindt en je de angst langzaam van je af kunt laten glijden. Maar het lijk mij niet meer dan normaal dat je als zwangere vrouw je zorgen maakt over het verloop van de zwangerschap en de groei van je kindje. In jouw geval maak je je misschien net wat meer zorgen in verband met het moeizame 'zwanger worden' verleden en de uitslagen van de kliniek in Dusseldorf.

    Hele dikke knuffel en de volgende keer als je weer mag spieken, doe je dan even de groetjes van ons allemaal aan de kleine spruit in je buik?
     
    nizzie86 en Pancakes vinden dit leuk.
  7. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.314
    1.782
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat alles goed gaat! Hopelijk lukt het snel te om te kunnen genieten van kleine Ariana :D
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  8. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Fijn dat alles weer goed was! En die onzekerheid snap ik helemaal. Ik kreeg in het begin ook lekker veel echo’s en vond het gat tussen de termijnecho en de 20 wkn echo heel groot dus heb toen rond 15 wkn een geslachtsecho gepland. Heeft mij goed geholpen ;).

    Geniet maar lekker van deze goede echo weer.
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  9. Brondy

    Brondy Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Mooie echo!! En superfijn dat alles goed gaat!
    Heel begrijpelijk toch dat jij je miss net wat meer zorgen maakt dan andere zwangere mama’s?
    Maar het hoort er ook een klein beetje bij inderdaad. Nu het bij ons wat langer duurde vind ik dat ook wel extra spannend hoor!

    Dikke knuffel en het gaat helemaal goed komen!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  10. Elvira5

    Elvira5 Actief lid

    1 mrt 2016
    218
    187
    43
    Lieve @nizzie86,
    Ik wil je nog van harte feliciteren met dit mooie wondertje!
    Door de jaren heb ik hier en daar je berichtjes gevolgd en ben zo blij voor jou!
    Hopelijk lukt het steeds beter om je zorgen los te laten en te gaan genieten. Het is je van harte gegund!
    Liefs
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  11. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Ik kom net terug van weer een supergoede echo. Ben zo blij (en verliefd)! :D Ariana blijft lekker op schema groeien, haar buikje was dicht, ze liet ons haar biceps zien, de navelstreng functioneert goed, en de echoscopiste zei dat ze stiekem al zag dat we ons over de nekplooi geen zorgen hoefden te maken, dus als er al afwijking zouden zijn, zouden ze uit een andere hoek moeten komen. Ze zei letterlijk: 'Ik ben ontzettend tevreden met het beeld dat ik zie. Dit is een echo volgens het boekje. Het wordt langzaam echt tijd om te gaan genieten!' Dus dat ga ik dan langzaam ook maar doen. :D

    baby.jpg
     
    Marchella, KleineLai, droomwens79 en 19 anderen vinden dit leuk.
  12. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.874
    15.315
    113
    Ohhh fantastisch, wat een prachtige echo!
    Genieten!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  13. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Joepie, ik ben blij voor jullie! Wat een mooi plaatje ❤️
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  14. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.359
    113
    Vrouw
    Wauww, wat een prachtige echo meid! ❤️
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  15. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Prachtig!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  16. Brondy

    Brondy Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Super mooie echo!!
    Lekker genieten nu!!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  17. Pancakes

    Pancakes Bekend lid

    25 dec 2011
    988
    515
    93
    Woohoooo. En ze lijkt in niets meer op een kleine chimpansee.:D
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  18. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Wat mooi! ❤️ Heerlijk geniet nu! Gefeliciteerd!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  19. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ik kom hier even een 12 weken dansje doen! :)

    En wat een prachtige echo foto is die laatste!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  20. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Ahh, zo lief! Ik dans met je mee! :D Ben nog elke dag zo dankbaar voor dit enorme wonder.
     
    Kimmetjuh90, laurazoey, louan en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina