Superzwanger, maar superbang...

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door nizzie86, 20 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Gatver wat een botte hark aan de tel!
    Zon mens wil je toch door de tel heen trekken en haar alle haren uit het hoofd trekken!
    Ja ik snap dat je niks anders kan dan wachten, maar idd als het een klein beetje soepeler gemaakt kan worden!
    Misschien toch aangeven dat je er ontzettend veel stres door hebt, misschien helpt dat? Hopelijk bellen ze gewoon met goed nieuws terug vanmiddag!
    Weet dat me duimen blijven draaien voor jullie!!!
     
  2. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    @Ashleyrachel In mijn ziekenhuis zijn het helaas allemaal botte harken. De fertiliteitsarts noemde mijn missed abortion anderhalf jaar geleden nog tíjdens de slechte echo (!) 'goed nieuws, want de eileiders zijn in elk geval doorgankelijk en het zaad is goed genoeg!' Goed nieuws! :eek: Ik heb toen meteen om een andere arts gevraagd. Maar het is sowieso niet veel soeps daar.

    Ik had inderdaad al aangegeven extreem veel stress te ervaren en 's nachts niet te kunnen slapen, maar ze zei dat 'het nu eenmaal een angstige periode is'. :rolleyes:
     
  3. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @nizzie86 zou de huisarts geen bloed willen prikken op Hcg met dit verhaal? Aangezien die de vorige keer ook behulpzamer was als het zkh?
     
  4. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    Ja, ik wacht even het telefoontje van het ziekenhuis af, en als zij inderdaad niet kunnen of willen meewerken, dan bel ik de huisarts.
     
  5. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat een prachtige test heb je daar, ik wens je een alles erop en eraan zwangerschap toe.

    Maar ik weet ook dat de periode waar je nu in zit heel pittig is.
    Wat af en toe kan helpen is even een ontspannings of meditatie muziekje opzetten en ademen, ademen, ademen.

    Probeer een leuke serie, of dat nu een nieuwe of een golden oldy is, als het maar weer tijd opsnoept.

    Hcg prikken zou ik niet doen, het zegt zo weinig. Want dan moet je eigenlijk een serie doen per 24 uur omdat je een spontane conceptie hebt. Bij een behandeling is dat bijna op de halve dag aan te bepalen. En dan vind je weer iets op het internet en dan...

    Houd nog even vol!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  6. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Idd dan gewoon net zoals @Littlegirl1989 zegt gewoon de huisarts bellen. En de situatie uitleggen.
     
  7. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    Nou, de assistente van de poli heeft me inmiddels teruggebeld en was warempel nog botter dan een uurtje geleden! :thumup: Het kwam erop neer dat ze me niet konden helpen. Ik heb dus de huisarts gebeld en ga morgen naar haar toe om mijn angsten te bespreken. Zij kent me al jaren en weet precies wat ze kan en moet zeggen om me gerust te stellen. Ik had gewoon vorige week direct al een afspraak met haar in moeten plannen. Dit moet ik onthouden voor de volgende keer.

    @Champetter Ik doe inderdaad al aan yoga en meditatie en ik weet mezelf normaal gesproken echt wel te kalmeren als er iets spannends in mijn leven gebeurt, maar dit is gewoon heel andere koek. Hier valt niet tegenop te mediteren. Maar ik stort me maar weer op mijn werk vandaag, dat biedt overdag gelukkig voldoende afleiding!
     
  8. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Ohhh nizzie.... Ik ken je nog van een ander topic... Al zo lang aan het proberen en nu toch zwanger, want dat ben je! Ik hoop en duim heeeeel erg dat alles goed zal blijven gaan en je kunt gaan genieten.
    Ik begrijp je gevoel maar al te goed hoor, hier een dochtertje na 3.5 jaar MMM.
    Was na 1 jaar ook zwanger, ook een MA, en toen 2.5 jaar later weer zwanger en gewoon enorrrrrrm bang, kon ook niet genieten de eerste weken.
    Maar dat komt!!! Nu eerst maar rustig hopen en de dagen aftellen tot je termijnecho!!!!!!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  9. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Lieve @nizzie86! Een van mijn favo zp leden! Wat lees ik nu?! Wat heb je daar een ontzettend mooie test. Ik snap je onzekerheid zo goed.....Ik wens dat de dagen mega snel gaan en je snel voor de echo kunt gaan en hopelijk iets meer mag genieten. Ik vind het echt helemaal te gek voor jullie!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  10. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    @frummelke86 Wat ben jij een schatje, zeg. ♡ En wat lief dat je al die dingen zegt terwijl je zelf in zo'n ontzettend onzekere situatie zit. Ik stuur non-stop babydust jouw kant op!
     
  11. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    wauw! ik duim ook mee
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  12. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.098
    1.995
    113
    Wou even laten weten dat ik aan je denk <3
    Wat een fantastisch mooie test! en fijn dat je bij de huisarts wel terecht kan, bah wat naar dat het ziekenhuis niet mee werkt :(

    Dikke knuffel!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  13. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ik zie dat ik je niet mag feliciteren maar ik doe wel een vreugdedansje :D Ik vind het ook heeeel spannend, maar ik ben nog nooit zo ver gekomen dus als het alsnog mis gaat dan ben ik al een stap vooruit, en is de hoop weer terug. Ik snap dat het voor jou een beetje anders is, omdat het al eens mis is gegaan...
    Maar wat zou het leuk zijn als ze straks bij ons beiden blijven plakken!

    PS: yoga youtubes van Yoga with Adriene wel eens geprobeerd?
     
    Blosjes en nizzie86 vinden dit leuk.
  14. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    Hallo, als het ons allebei gegund gaat zijn een gezonde baby te baren, dan worden dat sowieso BFF's for life, dat weet ik nu al. En ik snap je helemaal: deze horde is nu ein-de-lijk eens genomen. De wetenschap dat het kán is al zo fijn. Dikke vette kus voor jou. En ook een vreugdedansje mijnerzijds :D.

    Ik ken Adriene, ja! Love haar. Heb zelfs haar yogaseminar in 2016 in Amsterdam bijgewoond :roflmao:.
     
  15. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Hahaha precies dit! ❤️❤️❤️❤️
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  16. luckynumber4

    luckynumber4 Niet meer actief

    Wat een mooie test, wat zouden jullie dit verdiend hebben zeg. (Net als een heleboel andere meiden hier natuurlijk).
    Zo begrijpelijk dat je bang bent en ik hoop echt dat de dagen voorbij vliegen. En dat je een supergoede echo hebt met een prachtig knipperlichtje en over 8 maanden een wolk van een baby.
    Ook mijn duimen draaien overuren. Dikke digi-knuffel
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  17. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Lieve @nizzie86 wat een prachtige test!
    Ik kijk regelmatig naar je onderschrift en hoop elke keer positief nieuws te lezen.
    Ik duim keihard voor jullie dat jullie een goeie echo gaan hebben :)
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  18. Yessie32

    Yessie32 Lid

    6 mrt 2018
    38
    27
    18
    Vrouw
    Hoi, ik kwam op je bericht terecht en ik kan me voorstellen dat het super spannend is. Maar probeer wel een beetje te genieten en afleiding te zoeken inderdaad. Stress is voor niemand goed en zeker niet voor een zwangere dame. Ik ga voor je duimen en hoop 4 juni op een positief bericht!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  19. Pancakes

    Pancakes Bekend lid

    25 dec 2011
    988
    515
    93
    Liefste @nizzie86 Ik weet slecht hoe ik moet reageren. Zo lang heb ik voor jou gehoopt op dat tweede streepje en nu is het er, en snap ik zo goed dat je er nog niet van kunt genieten vanwege jullie verhaal. Ik duim vanaf nu tot aan 4 juni dat het een mooie echo wordt. X.
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  20. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Wie is hIer nu het schatje?! Ik ontvang met liefde die babydust dus wiebel maar eens goed met die nu nog platte buik! Alle gekheid op een stokje: ik vind het bewonderenswaardig Hoe je afleiding in je werk zoekt. Dat zorgt voor snelle dagen. 3 x met de ogen knipperen en je ligt daar al jullie miniboon te bewonderen!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina