Superzwanger, maar superbang...

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door nizzie86, 20 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Omg... Ik weet niet wat ik moet zeggen. Echt ongelooflijk dat een klein celletje zich ondanks alles is gaan delen tot er zo'n mooie test van komt.

    Ik wens dat je volgend jaar op moederdag met een grote glimlach terugdenkt aan deze dag en naar je kindje kijkt. Ik snap heel goed dat je daar nog niet aan durft te denken, maar ik hoop er toch op
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  2. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.518
    2.445
    113
    Lieve niz wat geweldig en wat een mooi wonder! Ik ga duimen dat je over 8 maanden een mooi gezond babytje in je armen hebt! Het is jullie zo gegund!


    Liefs brinsa
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  3. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Hey lieverd hoe laat moet je naar de huisarts?
     
  4. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    Ha mopsie, ik ben net terug! Lief dat je eraan denkt. Het was een superfijn gesprek. Ze begreep mijn angst volledig, maar ze benadrukte honderd keer dat het wegblijven van kwaaltjes niets zegt over of het een gezonde zwangerschap is of niet. Ze vond het prima om de komende week drie keer hCG te laten prikken. Als dat goed stijgt, dan wil dat nog niet zeggen dat alles goed zit, maar tja, dan heb ik tenminste iets om naar uit te kijken de komende dagen :roflmao:. En als het niet voldoende stijgt, dan kan ik me alvast voorbereiden op het ergste. Verder raadde ze ons aan om ons aan te melden bij een verloskundigenpraktijk, omdat zij meer emotionele ondersteuning kunnen bieden dan de artsen in het ziekenhuis. Dus dat heb ik meteen gedaan en als het goed is word ik morgen gebeld door de verloskundige zodat ik mijn angsten met haar kan bespreken. De huisarts wilde me nog iets kalmerends voorschrijven, maar daar ben ik geen voorstander van. Voor nu ben ik blij met het hCG prikken en de steun van de verloskundigenpraktijk!

    En hoe gaat het met jou? :D Heb je vandaag nog getest of sla je een dagje over?
     
    marb, Ashleyrachel, KleineLai en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    Zo lief van jou, Brinsa. Ik moet vaak aan je denken en stuur dan altijd wat liefde en knuffels positieve energie jouw kant op.
     
  6. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Oh wat fijn dat het een goed gesprek was! Toch weer n beetje geruststelling. Ben zelf ook niet zo van de medicijnen tijdens zwangerschap, als het niet anders kan dan moet het maar liever niet.
    Ik heb vanmorgen ook getest, kon t niet laten, ik wilde zeker zijn dat ik gister niet een slechte test had en dat er stiekem helemaal niks zat. De oploop is minimaal (logisch in 1 dag) maar ik heb t idee dat ie wel iets donkerder is :D
    Begint nu echt tot me door te dringen... :D:D:D:D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    DN2017, bozoe en nizzie86 vinden dit leuk.
  7. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    Ongelooflijk, hè? :D Ben je ook de hele tijd verliefd naar je test aan het staren? Wat zo'n tweede streepje na duizend jaar wachten al niet voor gevoelens bij je kan opwekken, hè?
     
    Marchella, Nikki15, Pimpelmeesje en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.518
    2.445
    113
    Ah wat ontzettend lief van je! Dat doet me goed. Ik blijf je in ieder geval volgen.

    Dikke knuffel!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  9. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.895
    25.249
    113
    Zo'n huisarts is goud waard!
     
  10. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    Echt hoor!
     
  11. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ja inderdaad, loop ook steeds terug naar de badkamer om te zien of ze er écht zijn :D
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  12. Yessie32

    Yessie32 Lid

    6 mrt 2018
    38
    27
    18
    Vrouw
     
    Pimpelmeesje en nizzie86 vinden dit leuk.
  13. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    @Yessie32 Dat stelt me zeker gerust, dank je wel! Ook de verloskundige die ik net sprak drukte me op het hart dat het volstrekt normaal is om niets te voelen. Sterker nog, ze zei dat zo'n negen van de tien vrouwen die zij begeleidde eigenlijk vrijwel kwaaltjesvrij bleven, en dat kotsend boven het toilet hangen meer een uitzondering is. Zo raar dat dat wel het beeld is dat geschetst wordt in de media, en ook op dit forum. Het voelt soms alsof vrouwen hier elkaar proberen af te troeven met wat ze allemaal voor klachten ervaren. Gekmakend! Maar goed, de verloskundige heeft me gerustgesteld. Ze was enorm begaan met ons verhaal en zei dat ik haar dag en nacht mocht bellen als ik weer een paniekaanval had. Niet dat ik dat ga doen, maar het idee dat die optie er is voelt wel fijn :roflmao:.
     
    DN2017 en Pimpelmeesje vinden dit leuk.
  14. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Superfijn dat er zulke lieve mensen zijn :)
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  15. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Wat een fijne huisarts en verloskundige! Bij deze zwangerschap heb ik ook geen 1 kwaaltje gehad en hij zit er toch nog steeds. Dus het kan echt! Ga zo hard voor jullie duimen, jullie verdienen het echt!!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  16. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ooh dat kijken naar die test, zo herkenbaar. Ik bleef maar naar boven lopen om ff te kijken. Zo blij voor jou!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  17. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Moest even spieken hoe het met je was.
    Zie dat je huisarts een topmens is en dat je gelukkig mag prikken! Beter als die botte harken in het ziekenhuis.
    Hopelijk ben je vandaag iets meer gerust!
    Me duimen blijven draaien en dit is gewoon jullie jackpot
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  18. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wauw, wat lees ik nou?
    Wat een enorm mooi nieuws, en wat is dit je toch gegund. Ik wens je een hele mooie zwangerschap toe!!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  19. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik was zo blij om hier een berichtje van jou te zien! Ik voel altijd stiekem een band met je vanwege je avocadoplaatje :oops::oops:
    Ik kan me helemaal voorstellen dat je zo bang bent dat het mis gaat nu, en wat vervelend dat je zo bot behandeld bent! Gelukkig zijn je huisarts en verloskundige wel fijn, ik gun je zo dat alles goed gaat deze zwangerschap! Dikke knuffel :)
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  20. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hier ook niks gevoeld tot 7 weken. Daarna wel misselijk, maar heb geen enkele keer hoeven overgeven

    Bij mijn oudste helemaal niets gemerkt tot de baby begon te schoppen. Ik was zo gefocust op kwaaltjes en ik merkte gewoon helemaal niks
     
    nizzie86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina