geschrokken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ramoontjuh82, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramoontjuh82

    ramoontjuh82 Actief lid

    8 okt 2008
    406
    1
    18
    Vanochtend wilde ik mijn zoontje van 3,5 maand in bad doen. Huij lag op het aan kleedkussen en is er dus vanaf gevallen. Ik stond er gewoon naast. Hij huilde gelukkig direct en ik mocht ook overal aanzitten gelukkig. Maar wat ben ik geschrokken stond gewoon te huilen. Hij is wel allert en brabbeld ook zoals wat hij normaal doet alleen slaapt hij meer.Moet ik me zorgen maken?
     
  2. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ik zou toch wel even de huisarts bellen.
     
  3. tazzy180

    tazzy180 Bekend lid

    23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    oef! dan schrik je idd wel! Je zou even naar je huisarts of huiseartsenpost kunnen bellen om advies.Mischien kunnen ze zeggen waar je op moet letten of dat ze hem zowieso even willen zien.Lijkt me wel een "goed" teken dat ie iig gewoon ging huilen en weer brabbelt. sterkte
     
  4. Daan78

    Daan78 VIP lid

    25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Meid, je zal wel geschrokken zijn zeg.

    Als hij gelijk huilt en je overal aan mag zitten lijkt me er niet veel aan de hand. Welicht, zoals de anderen zeggen, evt. huisarts bellen.

    Anders, gewoon goed opletten evt. een wekadvies handhaven.

    Oh, en voel je niet schuldig. Het overkomt een groot deel van ons mama's. En dan ook nooit meer.
     
  5. Kiwi08

    Kiwi08 Fanatiek lid

    30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    ik zou voor de zekerheid de arts bellen..
     
  6. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ah getsie zeg, dan zit je hart ook in je keel :(
    Even met de HA overleggen, kan ook zijn dat je hem om de zoveel tijd even wakker moet maken voor een hersenschudding of iets, net als bij volwassenen
    Sterkte, hoop dat je een beetje over je schrik heen bent
     
  7. Bri

    Bri Niet meer actief

    Mijn oudste is ook een keer van de commode gekukeld. Net zoals bij jou, terwijl ik er gewoon voor stond. Hij was al iets groter dan jouw kindje, een maand of 7 of 8. Hij huilde ook meteen en bleef gewoon alert. Ik ben niet met hem naar de dokter geweest (was niet in me opgekomen, suf he) maar ik geloof ook niet dat er iets aan de hand was.

    eventjes bellen voor overleg, vragen waar je op moet letten, al is het maar voor je eigen geruststelling...
     
  8. misa

    misa Niet meer actief

    Aah wat naar! Wat zul je geschrokken zijn! Volgens mij overkomt wel meer ouders dat een keertje, voel je niet schuldig!
    Ik zou ook wel even de ha bellen en vanavond/vannacht regelmatig gaan kijken als hij slaapt. :)
     

Deel Deze Pagina