Sybje in de Medische Malle Molen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mvj, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hye milla

    heb een afspraak staan , ben echt benieuwd !
    denk zelf wel richting duivels.....maar het lijkt wel of dat het nu minder is ......

    L.sybje
     
  2. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Meid, ik zal voor je duimen en aan je denken! Hoe laat moet je bij de gyn zijn?
     
  3. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey makkie ik ga nu weg heb om 10.30 een afspraak.

    L.sybje
     
  4. Makkie

    Makkie Niet meer actief

  5. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Succes meid!
     
  6. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik weet even niet waar ik moet beginnen...... ik weet eigenlijk niet eens hoe ik thuis gekomen ben...

    de gyn heeft een echo gemaakt ....en het baarmoederslijmvlies was te dun...verder was er niks te zien ...
    ik mag deze bloeding niet zien als menstruatie maar hoe ik het dan wel moet zien wordt niet gezegd ...
    op welke cyclus dag ik nu ziet weet hij ook niet ...
    ik moet nu beginnen met orgametril om volgens de gyn maar eens lekker de boel op te schonen ...en dan volgende week met clomid 100 mg te beginnen.
    volgens de gyn kan hij nu de diagnose luteale insufficientie stellen.....
    maar schrijft vervolgens weer clomid voor (wat volgens hem geen werking heeft op het baarmoederslijmvlies )
    vervolgens werd er gevraagd hoeveel ik nu weeg ...waarop ik aangaf dat niks meer ben afgevallen sinds ik clomid slik , volgens de gyn heeft de clomid geen werking op me gewicht .....

    en nu ....
    nu zie ik het heel even niet meer zitten , ik ga mijn bed in en zie wel hoe het loopt .....
    mijn gevoel zegt nu dat ik maar afstand moet nemen van onze kinderwens

    L.sybje
     
  7. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    he meid!
    wat zwaar kl#&te!
    Kan me voorstellen dat je even de boel wilt overdenken en je bed in duikt!
    Sterkte he!
     
  8. cinnetje

    cinnetje Lid

    25 sep 2007
    5
    0
    0
    verpleegkundige
    sybje

    veel sterkte meid
    en groot gelijk dat je even je bed in kruipt met zo'n baaldag als vandaag!

    liefs cinnetje
     
  9. Sas7

    Sas7 Fanatiek lid

    23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    sybje geef niet op. Clomid heeft wel degelijk invloed op je gewicht. Enneh de arts zal eerst het hele protocol volgen. (volgens mij stellen verzekeringsmaatschappijen dat verplicht). Je zult nu 100 mg krijgen en dan de volgende ronde 150mg clomid. Daarna kun je pas hormoonspuiten gaan eisen. Of je moet nu een second opion vragen bij een andere gyn.
    Succes en absoluut niet opgeven. Lekker uithuilen en morgen weer positief er tegen aan. Echt jouw tijd komt ook nog wel.
     
  10. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Meid, niet opgeven hoor! Snap dat je je nu ontzettend kl*te voelt, maar geef niet op! Misschien kun je vragen de volgende keer als er een eitje gerijpt is of je Pregnyl mag krijgen. Dit ondersteund ook de 2e fase in de cyclus.... en ik heb ook een keer gehad dat ik op cd 21 bloeding had met Clomid 50! Het kan rare dingen doen met je lijf!

    Meid, jullie tijd komt echt nog wel! Met Clomid 100 kan het al veel beter gaan! Kop op hoor! Ik denk aan je!
     
  11. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    en oja, clomid heeft zeker invloed op je gewicht (bij de ene meer als bij de andere) en clomid 100 en 150 zijn KAN (hoeft dus niet!) nadelig zijn voor je baarmoederslijm..... maar dit moeten ze dan ook goed checken tijdens de FM. Nogmaals, pregnyl ondersteund de 2e fase en ook het baarmoederslijm.....
     
  12. Milla

    Milla Niet meer actief

    Sybje, wat klote voor jou!
    Ik hoop dat je lekker uit kunt rusten en later de kracht opnieuw vind om door te knokken. Geef niet op meid, er is nog zoveel te winnen!
    Het is heel vervelend dat Clomid nu onvoldoende werkt, maar dat wil niet zeggen dat er geen hoop meer is, er zijn nog zoveel meer mogelijkheden! Rust maar lekker uit! Veel sterkte!
     
  13. wolly

    wolly Niet meer actief

    meid vervelend dat dit nu allemaal moet gebeuren he :( ik zal aan je
    denken en je moet de moed niet opgeven hoor!

    Dikke knuf wolly
     
  14. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    sybje wat k*t zeg even lekker je bed in en uit huilen en dan morgen proberen om weer een beetje kracht te vinden om door te gaan! Succes!
     
  15. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes dat moet erg goed!

    heb even lekker op bed gelegen en voor de tv gehangen ...........

    ja wat nu .... we gaan dr maar weer gewoon voor , alhoewel ik het steeds moeilijker vind worden.
    iedere keer als ik weer wat hoop krijg lijkt het wel of dat we een domper krijgen .....

    morgen ga ik weer met frisse moed beginnen....
    ook met het afvallen !

    de planning van de gyn is als volgt ...ik maak nu de orgametril kuur af daar ben ik vrijdag mee klaar dan afwachten of ik wel of niet ongi wordt
    niet dat het wat uitmaakt volgens de gyn en dan begin ik volgende week met de clomid 100 mg en dan die week daarop weer een fm ......
    op de een of andere manier maak ik me nu niet meer zo druk om mijn eitjes ........maar om mijn baarmoederslijmvlies want daar draait het om.

    weet iemand of dat je ook later in de cyclus met bijv progestron tabletjes kan beginnen ?

    nogmaals bedankt voor je lieve berichtjes meiden!
    tot me echt goed !

    L.sybje
     
  16. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    lieve sybje, clomid 100 en hoger KAN je baarmoederslijm dunner maken..... maar daar hebben ze ook wel weer wat medicijnen voor hoor! En ik denk nogmaals dat pregnyl ook iets voor jou is!

    Fijn dat je je al weer 'iets' beter voelt..... al blijft het natuurlijk allemaal kl*te! Probeer nu je energie te steken in de volgende ronde clomid 100, die vast en zeker beter gaat!
     
  17. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey makkie

    ik durf alleen niet zelf medicatie te sugereren bij de gyn .......
    hij keek me nu al woest aan toen ik vroeg of er medicijnen zijn om het bmslijmvlies dikker te maken zijn ... volgens hem bestaan die niet .... :(

    L.sybje
     
  18. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.024
    414
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Volgens mij bestaat er wel iets om je bm slijm dikker te krijgen ik heb dat namelijk ook een keertje gekregen en dat heet duphaston. En volgens mij is menopur daar ook voor maar dat weet ik niet zeker.

    gr vruchtje
     
  19. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik snap niet waarom hij dan zegt dat het niet bestaat , had nl zelf ook al het een en ander opgezocht en er bestaat wel degelijk iets

    L.sybje
     
  20. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.024
    414
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Nee dat snap ik inderdaad ook niet. Gewoon nog een keer vragen desnoods aan andere gyn. Het is jouw lichaam voor jezelf opkomen hoor! Moet wel zeggen dat de gyn ook vast wel weet wat hij/zij doet.

    Succes in ieder geval.

    gr vruchtje
     

Deel Deze Pagina