Sybje in de Medische Malle Molen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mvj, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    kun je niet een andere gyn vragen? Klinkt mij echt als een enorme eikel zeg..... die medicijnen bestaan echt wel! Voor 100% zeker!
     
  2. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hye makkie

    ik wissel wel eens van gyn ik zal het de volgende keer vragen aan zijn collega....

    als mensen hier in

    de omgeving naar de gyn moeten krijgen ze al een waarschuwing van de ha wat voor gyn ze staat te wachten haha

    L.sybje
     
  3. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Sybje, hoe is het vandaag met je meid? Ik hoop dat je je alweer wat beter voelt!
     
  4. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey makkie

    vandaag gaat het beter , ben naar mijn werk geweest en had even wat afleiding.
    moet er ook niet te veel aan denken even want dan voel ik me nog steed rot .
    op de een of andere manier blijft het een bevestiging dat het niet gaat lukken.....
    kan ook nog steeds geen beeld krijgen dat ik ons zie met kinderen maar goed dat kan ook zijn dat ik me onderbewust zelf in bescherming neem of zo ...

    L.sybje
     
  5. cira

    cira Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Sybje fijn dat je je eigen al weer wat beter voelt.
    Ik ken je gevoel betreffende dat je niet denk dat het jouw gegund is om een eigen wondertje te krijgen. Ik begin dat gevoel ook steeds vaker te krijgen.
     
  6. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ cira : ja erg he baal er soms zo van ...maar goed er zit niks anders op dan het maar af te wachten en het te onder gaan
    bij het volgende zh bezoek zal ik eens vragen wat mijn kansen nog zijn .... of is dit raar?

    L.sybje
     
  7. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    sybje, tis soms moeilijk maar probeer positief te blijven! Je zit nog vrij aan het begin van de MMM! Er is nog zoveel mogelijk hoor! Geef niet op!
     
  8. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Meid wat kl#te :( Maar zoals jij mij ook al net in je pb had neergezet de moed niet op geven ok?!

    Zoals je al weet heb ik helaas ook na 8dagen overtijd te zijn negatief getest ik word er ook niet goed meer van :(

    Maar onze tijd komt nog wel.

    EN zoals Makkie al zegt er zijn zoveel mogelijkheden het gaat heus wel lukken meid. Weetje het verhaal van die achternicht van mij die na 4,5 jaar nu een vierling heeft gekregen :) Terwijl er tegen haar werd gezegd dat het ONMOGELIJK was om zwanger te raken :)
     
  9. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Meid wat kl#te :( Maar zoals jij mij ook al net in je pb had neergezet de moed niet op geven ok?!

    Zoals je al weet heb ik helaas ook na 8dagen overtijd te zijn negatief getest ik word er ook niet goed meer van :(

    Maar onze tijd komt nog wel.

    EN zoals Makkie al zegt er zijn zoveel mogelijkheden het gaat heus wel lukken meid. Weetje het verhaal van die achternicht van mij die na 4,5 jaar nu een vierling heeft gekregen :) Terwijl er tegen haar werd gezegd dat het ONMOGELIJK was om zwanger te raken :)
     
  10. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    hee meis, hoe is ie? ga je morgen nog met de clomid beginnen?
     
  11. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nope geen clomid voor mij morgen

    ik ben net weer ongi geworden ......voor de verandering zucht ......

    L.sybje
     
  12. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Huh? Wat vervelend nou! Was je net van de bruine prut af.... Moet je nu vrijdag beginnen?
     
  13. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nee ik begin woendsdag ipv dinsdag , klopt wel dan is het ook cyclusdag 3 .....

    heb alleen volgende week dinsdag al een fm ...vraag me af of dat niet te vroeg is ?
    misschien ook wqel beter met het oog op overstimulering ?
    had met clomid 50 mg ook alle beide keren een ei ...

    L.sybje
     
  14. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    dat zou dan cd 10 zijn? Idd wel wat vroeg, ik moet altijd cd 12 komen. Maar misschien dat jij er heftiger op gaat reageren, omdat je met 50 ook een ei had.... misschien dat je nog even je gyn moet bellen om dit goed af te stemmen?
     
  15. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    tjah life is hard........

    mijn schoonzus vroeg vandaag of ik langs kon komen .....tuurlijk ik kwam wel even gezellie langs ...
    vertelt ze me toch dat ze weer zwanger is........ik stond met mijn bek vol tanden , ik begon ook gelijk te trillen als een idioot ... het was net of dat ik een klap in mijn gezicht kreeg......tjah
    nou hebben ze al een kindje maar die moet nog 1 worden ......voor dit kindje hebben ze 2 jaar in en uit het ziekenhuis gelopen.....en nu was het direct raak...........echt direct....

    ben ook wel blij voor ze maar het voelt zo pijnlijk...
    nou ja nou maar hopen dat wij ook snel zwanger ben .......kunnen we gezellie samen babyshoppen!

    liefs sybje
     
  16. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    ja meis, dat zijn moeilijke en pijnlijke momenten, ik ken ze ook heel goed! Ff slikken en doorgaan... wat moet je anders? En je weet het maar nooit, voor het zelfde geld is het deze ronde bij jullie ook raak.... ik duim voor je!
     
  17. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    dankje wel makkie das leif van je ! ik duim ook voor jou !
    ik heb woensdag weer een fm en jij ?

    L.sybje
     
  18. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    ik moet pas volgende week maandag weer komen voor een fm. Dan zit ik op cd 13. Denk dat ik dan meteen de pregnyl weer mag zetten, deze krijg ik normaal rond cd 12. Ik hoop voor ons allebei weer op een mooi(e) ei(tjes)!

    We horen het wel van elkaar!
     
  19. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie is goed !

    L.sybje
     
  20. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Hey Syb,

    Ik moest vandaag ook op CD10 een FM laten doen, en nu vrijdag weer! Dus dag 10 is niet te vroeg, bij mij was er wel iets te zien.

    Balen meid dat je weer ongi geworden bent!

    Liefs Wup
     

Deel Deze Pagina