hoofdpijn en andere symptomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Debby18, 28 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby18

    Debby18 Actief lid

    2 apr 2006
    317
    0
    0
    Dag dames...

    ik had afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden. heb al wat symptomen, maar valt hoofdpijn hier ook onder? het is hele zware hoofdpijn die op mijn voorhoofd zit, het lijkt wel een soort band. ik kan niet aan het ontpillen zijn want ben al 9 maanden bezig om zwanger te raken. wie weet er misschien meer?

    Liefs xxx Debby
     
  2. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Hoofdpijn kan er heel goed bij horen hoor.
    Ga je niet testen??
    Dan weet je meer...
    Succes!! :D
     
  3. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Ik zou testen!!

    Liefs An ;)
     
  4. spijkervrouwtje

    spijkervrouwtje Fanatiek lid

    28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    ik ook , geloof nooit dat ik zou lag zou kunnen wachten :)
     
  5. summer

    summer Fanatiek lid

    8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    testen meid
     
  6. Debby18

    Debby18 Actief lid

    2 apr 2006
    317
    0
    0
    nou ik denk dat ik test over anderhalve week. ik heb nie zo'n zin in vaag gedoe met streepjes en dergelijke... en misschien is m'n eisprong later geweest, heb ik ooit vaker gehad. en dan heb ik in ieder geval duidelijk resultaat. ik heb naast mijn hoofdpijn ook last van braakneigingen, en dat is als ik iets gegeten heb, en 's morgens vroeg. lage rugpijn heb ik ook en kan al een paar dagen niet naar toilet, maar wel rommelende darmen en zeer winderig. hebben jullie raad? eventueel tegen de verstopping in mijn darmen of tegen de rugpijn?

    Liefs xxx Debby
     
  7. Len

    Len Lid

    24 dec 2005
    55
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Jeetje, ik begin nu ook echt te hopen dat het bij mij na 15 maanden proberen ook raak is. Ik heb precies dezelfde symptomen. Veel hoofdpijn, zeurende misselijkheid, maar niet hoeven overgeven en nu lage rugpijn. Nog geen enkel spoor ongi te vinden terwijl dit bij mij altijd erg regelmatig is. Meestal ook bijna een week of in ieder geval een paar dagen van te voren bruin bloed en bruine afscheiding. Klinkt vies. Alleen maak ik me zorgen om mijn borsten, waar daaraan merk ik niks. Misschien iets voller en zacht, maar helemaal geen steken of gevoelig. Dus blijf denken dat ik ongi ga worden elk moment.
    Ik duim voor je/julie allemaal.

    Groetjes Madeleine
     
  8. Debby18

    Debby18 Actief lid

    2 apr 2006
    317
    0
    0
    ja dames...
    zoals jullie misschien al gezien hebben zijn mijn symptomen werkelijkheid geworden... ik testte voor de 3de keer positief...
    mijn borsten zijn wat voller geworden in volume en mijn tepels doen "schrijnend" zeer als je eraan zit.. tepels zelf zijn dikker en tepelhof groter en je ziet een heel netwerk lopen aan adertjes. verder was ik redelijk misselijk, niet over de hele dag, maar zo met vlagen, en ik was heel erg uitgeput.. dus sliep ook veel... misschien hebben jullie iets aan mijn tips en ik meen vanuit de grond van mijn hart dat ik jullie ook zo snel mogelijk hoop te feliciteren!!

    Liefs xxx Debby :) :) :)
     
  9. Loes

    Loes Actief lid

    1 apr 2006
    151
    0
    0
    Zutphen
    Gefeliciteerd Debby! Geniet ervan.
    Ik hoop dat ik volgende maand ook een positieve test krijg, want ik ben helaas zaterdag ongesteld geworden.

    Liefs Loes
     
  10. mamavanbo

    mamavanbo Fanatiek lid

    13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Buiten de misselijkheid zit ik ook al met dezelfde kwaaltjes. Vooral die darmen en dat rommelen komt zeer bekend voor. Kan ook al een paar dagen niet naar de wc.
     
  11. LindaPOOH

    LindaPOOH Fanatiek lid

    Nouw ik kan me ook in jullie vinden. Voor mijn eisprong had ik al een beetje buikpijn maar na mijn eisprong heb ik giga steken gehad. En nog steeds heb ik die af en toe. het zit links. Maar sinds deze week gaat het wat meer naar het midden toe. Het is 5 jaar geleden dat ik natuurlijk ongesteld was dan wel 21 of 25 dagen. Maar dit is allemaal anders mijn borsten zijn heel anders geworden en mijn tepels zijn super gevoelig. Echt niemand mag eraan komen zelfs de douche niet. Eerst nog een week wat bruine afschijding gehad. Ik maakte mij zorgen dat ik niet zwanger was maar de symtomen wijzen er wel op. Opgezette buik, borsten die anders zijn misselijk een beetje moe maar dat was ik al heel erg. misschien een beetje stemmingswisselingen en veel heel veel naar de wc. Ik wens iedereen sterkte op zwanger te worden ik moet tot zondag wachten totdat ik mag testen ik hoop zo dat ik zwanger ben. ;)
     

Deel Deze Pagina