Symptomen zwangerschap voor nod

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mwonder, 9 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mwonder

    Mwonder Bekend lid

    2 apr 2016
    553
    292
    63
    Vrouw
    Hoi,

    Wat waren jullie symptomen/kwaaltjes voor nod dat je dacht, het zou wel eens raak kunnen zijn en het dan ook echt raak was?

    Ik zit 5 dagen voor nod en heb eergister de hele dag lichte menstruatie krampjes gehad. Vandaag heb ik jeukende tepels:p Verder nergens last van.

    #benieuwd
     
  2. LovePoison

    LovePoison Actief lid

    12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Toen ik niet zwanger was en mijn nod naderde had ik allemaal kwaaltjes waarvan ik dacht nu moet t wel raak zijn. Toen werd ik zwanger en had nergens last van behalve dat ik me beroerd voelde net alsof er een griepje aan kwam zetten. En ja hoor positief.
    Kwaaltjes hoeven verder niet perse wat te betekenen het kan ook tussen je oren zitten
     
  3. Maasje

    Maasje Actief lid

    3 okt 2016
    133
    57
    28
    De maand dat ik zwanger raakte was de maand dat we even een pauze namen dus ik was er totaal niet mee bezig. Ik weet wel dat ik super moe was, ik had koorts en was heel erg misselijk. Toen dacht ik dat ik ziek zou worden en ik denk ook dat het echt een virus was. Daarna ben ik nooit meer heel erg misselijk geweest.

    Mijn nod wist ik op dat moment niet want ik had de maand ervoor net een miskraam gehad en ik was nog niet weer ongesteld geweest. Toch zei mijn gevoel dat ik moest testen. Het was een raar gevoel alsof mijn lichaam het al wist. Een gevoel wat ik gewoon niet kan omschrijven :roflmao: Als ik terug reken waren de symptomen van voor mijn nod als ze van de zwangerschap kwamen.
     
  4. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Ik voelde elke maand van alles, maar in de maand dat ik zwanger was geworden niks van de "bekende" kwaaltjes.
    Wel had ik steeds bijna-kramp-in-linker-kuit :p en hysterische lachaanvallen.. Toen begon ik te denken van "Ehh.. Er is meer aan de hand".

    De echte misselijkheid heb ik vanaf 6 weken ongeveer, gevoelige borsten al wel sinds het begin.
    Ook had ik het gevoel dat het die maand niet gelukt was, juist omdat ik niks van die kwaaltjes voelde.

    Spannend hoor! Ga voor je duimen :D:D
     
  5. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Mijn enige “symptoom” voor NOD was een positieve test :p.
     
    MicroRNA vindt dit leuk.
  6. Juun012

    Juun012 Bekend lid

    30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Pijnlijke sex vlak voor NOD, darmen van slag en eigenlijk bij alle 3 ''wist ik het gewoon''
     
  7. toffepeer

    toffepeer Bekend lid

    14 feb 2017
    581
    258
    63
    Week voor NOD bij vlagen duizelig, eten viel heel zwaar (maar kon ook tussen m'n oren zitten) totdat ik 's nachts pijnlijke borsten kreeg... Herkende ik maar van 1 ding, m'n vorige zwangerschap :rolleyes: Als ik gewoon ongesteld werd niks hiervan last, dus ik wist het wel! :roflmao:
     
  8. NurseKel

    NurseKel Bekend lid

    20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Ik had ontzettend last van mijn benen, heel erg spierpijn-achting gevoel, ook was ik wat meer moe.
    Ik wist ook eigenlijk wel zeker dat ik zwanger was.. had zo'n gevoel. Had dit bij mn eerste ook heel sterk.
     
  9. suzies

    suzies Bekend lid

    8 jun 2015
    545
    148
    43
    Mijn humeur bleef goed :D
     
    Assi en MLady vinden dit leuk.
  10. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Helemaal geen!
     
  11. Mamabella12

    Mamabella12 Bekend lid

    22 okt 2017
    789
    790
    93
    Voor NOD had ik helemaal geen kwaaltjes, die begonnen denk ik pas een week na de positieve test.
     
  12. Joanne123

    Joanne123 Actief lid

    25 jun 2017
    103
    78
    28
    Vrouw
    pijnlijke borsten, maagzuur, extreem emotioneel reageren(kwaad of verdrietig, was eigenlijk mijn grootste aanwijzing), puistjes in mijn gezicht, bij vlagen licht misselijk. Mijn NOD is eigenlijk pas 17 november, maar ik heb 11 november met hele grote verbazing positief getest met een duidelijke streep. Ook een cb digital gebruikt om het te bevestiging en inderdaad zwanger. Vandaag weer getest en de streep is een stuk donkerder.
     
  13. Rneetjj

    Rneetjj Actief lid

    14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw
    Rugpijn, bandenpijn, moe, kort lontje, puistjes, vaak moeten plassen..
     
  14. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Zin in soep! Bij m'n dochter een soepverslaving gehad de eerste weken en nu dus rond 6 dpo ( dacht ik) al zin in soep... 10 dpo positieve test ( en nu nog steeds elke dag soep) en eten viel zwaar en een heel erg zeurend gevoel in baarmoeder
     
  15. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Dan is je nod waarschijnlijk niet 17 november maar eerder ;) misschien 15 november?
     
  16. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn kwaaltjes voor Nod zwanger vs niet zwanger:

    - Dpo 5 kort een vlaag het gevoel dat het raak kon zijn (3e ronde zwanger 2 rondes daarvoor gevoel van niet)
    - dpo 5 op 6, midden in de nacht plassen met een blaasontsteking gevoel
    - Dpo 7 ingedroogd lijntje kv2v5
    - Dpo 8 Temp daling van 0.2 (alleen in mijn zwangerschappen gehad), negatieve test
    - Dpo 8+ gevoelige borsten/tepels, opgezette maag, blaasontsteking gevoel komt af en aan en heeft nooit doorgezet, moe.
    -Dpo 9, licht positief kv2v5 en Predictor. Action nog zo goed als negatief en cb digi geeft NIET ZWANGER aan hihi
    - Dpo 10, testen lopen mooi op
    - Dpo 11 cb digi 1-2 weken

    Misschien heeft iemand er nog wat aan :)
     
  17. PetiteBelge

    PetiteBelge Actief lid

    27 okt 2017
    354
    152
    43
    Vrouw
    @Mwonder , en?? Al nieuws intussen?

    Ik dacht elke maand vanalles te voelen... de maand dat ik eigenlijk nergens last van had (behalve menstruatie-achtige pijntjes), bleek het raak te zijn! :)
    Vanaf week 6-7 misselijk (nu week 10 en kan ik het gerust extreem misselijk noemen, vooral 's avonds!!). Mijn borsten zijn pas beginnen groeien en iets gevoeliger geworden in week 9.
    Voor de rest: puistjes (al sinds nod) zowel in mijn gezicht als op mijn rug.
    Van stemmingswisselingen blijf ik voorlopig gespaard! :D
     
  18. mila85

    mila85 Lid

    13 feb 2014
    95
    14
    8
    NULL
    NULL
    Grappig die kramp herken ik van mijn eerste zwangerschap!
     
    MicroRNA vindt dit leuk.
  19. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Hahaha grappig dat ik niet de enige ben! Echt een raar symptoom :p
     
    mila85 vindt dit leuk.
  20. MLady

    MLady Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik heb al-tijd een enorme chocola craving als ik ongesteld moet worden. In de supermarkt sla ik van alles in, pas thuis denk ik dan 'oh, is het weer bijna zover?' Echt bizar. En nu ineens zin in chips. Doordeweeks ineens 's avonds een zak chips leeggevreten en niet naar chocola getaald. Echt niet mijn stijl!

    Verder kan ik het niet zeggen want ik had vnl alleen maar vreselijke last van bijwerkingen door de pregnyl (nep-hcg). Ik voelde dus van alles (last van darmen, moodswings, borsten), terwijl dat niets zegt omdat het niet lichaamseigen is.

    Ik ben iedereen die moeders voor moeders heeft gedaan zó dankbaar!!

    Hoop dat het allemaal goed komt met onze zwangerschappen en dat we straks prachtige gezonde baby'tjes vast mogen houden!
     
    LilPoppy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina